2021 m. Kovo mėn. Pagrindinis atnaujinimas

Atnaujinimas 2019 m. Kovo 15 d .: Nors šis „Google“ naujinys iš pradžių pasirodė „Florida 2.0“ pavadinimu, patys „Google“ šį naujinimą pavadino „ Google 2019“ pagrindiniu naujinimu . Pasak pareigūnų, šis vardas padeda išvengti painiavos, nes jis nurodo, koks buvo atnaujinimas ir kada tai įvyko.

 

Per pastaruosius keletą dienų kilo daugybė gandų apie galimus „Google“ algoritmų atnaujinimus. Taip, tiesa, kad „Google“ atnaujina savo algoritmą kiekvieną dieną, dažnai kelis kartus per dieną, tačiau šis atnaujinimas atrodo reikšmingas. Be to, tai „Google“ patvirtina kovo 13 d.

 

Florida 2.0

 

13 numerio liūdnai tikriausiai dar labiau sprogs, bet jūs turite žinoti, kad naujausias „Google“ atnaujinimas prasidėjo kovo 12 d., Tęsėsi galioti kovo 13 d., Ir, atrodo, reitingų svyravimai tęsiasi jums skaitant tai.

 

Patvirtintas „Google“ pagrindinis branduolio atnaujinimas

 

Palikdami kuklumą, pastebėjome atnaujinimą prieš „Google“ paskelbiant oficialų pranešimą ir prieš visą SEO pasaulio šurmulį. Ne, mes neturime psichinių galių, tačiau turime labai galingą įrankį: pažintinius SEO signalus . 

 

pažintiniai SEO signalai

 

Nors žinome, kad visame pasaulyje, skirtinguose regionuose ir skirtingomis kalbomis paieškos rezultatai skiriasi, o paieškos rezultatų keitimas yra beveik „Google“ prekės ženklas, reitingų svyravimai buvo tikrai dideli daugelyje šalių. Kasdieniniai atnaujinimai, kurie paprastai įvyksta SERP, niekaip neprilygsta šiam. Šį kartą „ Google“ pareigūnai taip pat patvirtino tai, ką mums jau pasakė duomenys.

 

 

Žinoma, didelis ažiotažas neatidėliojo pasirodymo socialinės žiniasklaidos kanaluose, žmonės skundėsi dideliu nepastovumu, taip pat sumažėjusiu srautu ir kritimais. 

 

Nesu tikras, ar esate susipažinęs su Iano Flemingo (vaikino, parašiusio Jameso Bondo romanų ir apsakymų seriją) žodžiu, tačiau kažkaip karčiai juokinga, kaip tai tinka mūsų dabartinei situacijai.

Kartą yra nelaimingas atsitikimas. Du kartus yra sutapimas. Tris kartus – priešo veiksmas.

„Twitter“ „Google“ naujiniai

Akivaizdu, kad šiuo metu negalime kalbėti apie sutapimus, nes žmonės visose vietose susiduria su reitingų svyravimais. 

 

Masiniai lašai paieškos pozicijos pavyzdžiuose

 

Kadangi mums nepatinka nieko laikyti savaime suprantamu dalyku, mes ištyrėme ir dar kartą patikrinome realių atvejų tyrimus, kad sužinotume, kaip dabartinis atnaujinimas paveikė visų regionų įmones. Norėdami lengvai patikrinti ir išanalizuoti kai kuriuos raktinius žodžius ir jų reitingus, mes naudojome pažintinį SEO reitingų sekimo priemonę . 

Mes nustatėme, kad labai sumažėjo komercinių raktinių žodžių, turinčių didelę paiešką, reitingai. Žemiau galite pamatyti keletą ekrano kopijų, kuriose yra tik keletas nustatytų paieškos pozicijų. 

 

Reitingo sekimas „Florida 2.0“ 4 pavyzdys

 

Šiuo metu nepavyko rasti reitingų padidėjimo, tačiau tai nereiškia, kad padidėjimas neįvyko. Esu įsitikinęs, kad ateinančiomis dienomis mes geriau suprasime, kaip šis atnaujinimas paveikė „Google“ gretas, o kai gamtos įstatymas veikia, kai kas nors nusileidžia, kažkas kitas pakyla. 

 

Reitingas „Florida 2.0“

 

Mes atlikome kelių šalių ir kalbų tyrimus, norėdami sužinoti, kad „Florida 2.0“ yra akivaizdus pasaulinis atnaujinimas, kuris veikia svetaines, neatsižvelgiant į šalį, regioną ar šalį. 

 

Reitingo sekimas „Florida 2.0“ 2 pavyzdys

 

Reitingo sekimas „Florida 2.0“ 5 pavyzdys

 

Svarbu pastebėti ir tai, kiek raktinių žodžių svetainės prarado reitingą. Mes radome tik kelias situacijas, kai svetainių SERP atsisakyta tik keliais raktiniais žodžiais. Dauguma analizuojamų svetainių susidūrė su kritimais per pusę, o gal daugiau nei pusę raktinių žodžių, kuriuos jie domino reitingais. 

 

„Florida 2.0“ raktiniai žodžiai sumažėjo

 

Šiuo metu negalime padaryti išvados, iš ko kovo 12 d. „Google“ naujinys buvo nukreiptas: nuorodos, turinys, ketinimai, visi kartu, kažkas kitas? Tinklalapiai, kuriuos paveikė šis atnaujinimas, gali būti bendri, tačiau reikia atlikti tolesnius tyrimus. Bet vis tiek, čia, kognityviame SEO, mes esame daugybė geekų, kuriems patinka atlikti išsamius tyrimus, todėl greičiausiai grįšime daugiau informacijos apie tai, kas yra „Florida 2.0“. 

 

Kaip galite pastebėti „Google“ naujinius visiems kitiems

 

Tiesa ta, kad „Google“ ne visada atskleidžia atnaujinimus ir algoritmo pakeitimus. Arba, būdami šiek tiek bjaurūs, galime sakyti, kad „Google“ retai viešina savo reitingų atnaujinimus. Štai kodėl kaskart iš SEO pasaulio kažkas pastebi ne savo vietą SERP, taip pat kyla daug ažiotažo ir painiavos.

 

Kaip sužinojome apie atnaujinimą, kol „Google“ nepateikė jokio oficialaus pareiškimo?

 

Tai prasidėjo paštu. Pranešimas iš kognityvinių SEO signalų , kognityvinių SEO įrankių, kuris realiuoju laiku pastebi algoritmo pokyčius.

 

 

signalizuoja pranešimą

 

Tikrindami įrankį keliose šalyse, pozicijose ir pokyčiuose supratome, kad iš tikrųjų vyksta kažkas didelio ir tikrai didžiausias svyravimas per pastaruosius 5 mėnesius keliose šalyse, tokiose kaip JAV, JK, Australija, Indija, kelios Europos šalys ir kt. taip toliau.

 

Ką reikia padaryti

 

Trumpas atsakymas: tai priklauso nuo to, ko klausiate.

 

Jei klausiate „  Google“, gausite tokį atsakymą:

 

Nėra ko ypatingai taisyti, ir mes nenorime, kad turinio savininkai klaidingai bandytų pakeisti tai, kas nėra problema. 

 

Pasak tų pačių didelių „G“ pareigūnų, platus pagrindinis atnaujinimas reiškia, kad „Google“ netaiko jokios nišos ar jokių konkrečių signalų, pavyzdžiui, kokybės. Atnaujindamas pagrindinį algoritmą „Google“ nieko netaiko. Puslapiams, kurių našumas gali būti prastesnis, nėra „taisymo“, išskyrus tai, kad jie ir toliau sutelkia dėmesį į puikaus turinio kūrimą. Laikui bėgant gali būti, kad jūsų turinys gali padidėti, palyginti su kitais puslapiais. Kaip ir atliekant bet kokį atnaujinimą, kai kurios svetainės gali pastebėti kritimus ar pelną. Puslapiuose, kurių našumas dabar gali būti prastesnis, nėra nieko blogo. Vietoj to, mūsų sistemų pakeitimai naudingi puslapiams, kurie anksčiau buvo nepakankamai apdovanoti …

 

Žinoma, kaip ir bet kuriame atnaujinime, kai kurios svetainės gali pastebėti kritimus ar pelną. Vis dėlto, jei klausiate bet kurio SEO Pro ar žiniatinklio valdytojo, kuris yra labai susirūpinęs dėl to, kad jo svetainė užima aukštą poziciją, sunku nieko nedaryti, kol jūsų gretos krinta. 

 

Nesakome, kad turėtumėte ieškoti problemų savo svetainėje ten, kur jų nėra, arba pradėti keisti dalykus vien dėl algoritmo atnaujinimo. Vis dėlto yra keletas veiksmų, kuriuos galite atlikti. 

 

 

Taip, viską galite patikrinti naudodami tik vieną įrankį: pažintinį SEO įrankių rinkinį. 

 

Darbalaukio ir mobiliųjų reitingų svyravimai

 

Niekam nėra paslaptis, kad mobiliųjų telefonų paieškos „Google“ kasmet nuolat auga. Todėl didėja ir „Google“ susidomėjimas mobiliosios paieškos rinka. Labai įdomu pastebėti tai, kad kalbant apie reitingų svyravimus, mobilusis SERP yra nepastovesnis nei darbalaukio. 

 

JAV mobiliųjų ir stalinių kompiuterių svyravimai

 

Jei dabartinis algoritmas (pavadinimu „Florida 2.0“) yra didžiausias „Google“ svyravimas darbalaukyje per pastaruosius penkis mėnesius, kalbant apie mobiliojo ryšio rinką, situacija yra visiškai kitokia. Dešimtys svyravimų ir daugybė nepastovumo gali būti lengvai pastebimi ekrano kopijose, paimtuose iš JK ir JAV mobiliųjų telefonų ir kompiuterių paieškos rinkos. 

 

JK mobiliųjų ir darbalaukių svyravimai

 

Kodėl šis „Google“ naujinys vadinamas 2019 m. Kovo mėn. Pagrindiniu atnaujinimu?

 

Jei tikrinsite „ WebmasterWorld“ forumą arba perskaitysite SEO profesionalų nuomonę apie šį platų pagrindinį naujinį, pamatysite, kad jis vadinamas „Florida 2.0“.

 

Iš kur visa tai? 

 

Na, „Google Florida“ buvo pirmasis svarbus algoritmo atnaujinimas, kuris buvo išleistas 2003 m. Lapkričio mėn. Tai, žinoma, buvo pirmasis reikšmingas atnaujinimas per dešimtmetį, pripildytas didžiulių atnaujinimų. Nepriklausomai nuo to, kas buvo vadinama, Floridos atostogų apsipirkimo sezono viduryje pasiekė labai komercines sąlygas. Kaip galite įsivaizduoti, daugybė puslapių ir įmonių buvo ištrinta iš „Google“ SERP.

 

Kadangi galite būti linkę manyti, kad šie du atnaujinimai yra panašūs riedėjimo būdu, tai, ką jie iš tikrųjų turi bendro, yra vardas. „Google Updates“ paieškos industrija visada suteikdavo pavadinimus; Ne „Google“ pareigūnai savo atnaujinimus pavadino Fredu, Pingvinu ar Panda. Floridos atnaujinimas tokiu būdu buvo pavadintas dėl to, kad jis buvo išleistas aplink vykstančią „Pubcon Florida SEO“ konferenciją. Istorija kartojasi ir atnaujinus tą pačią mėnesį vykusią konferenciją, „Florida 2.0“ atsirado natūraliai. 

 

Vis dėlto naujovė šį kartą atsirado „Google“, nes visų nuostabai pareigūnai nusprendė patys pavadinti atnaujinimą ; todėl šis dabartinis naujinimas vadinamas  2019 m . kovo pagrindiniu naujinimu . 

„Google Updates“ vardų suteikimo istorija yra sena, o „  WebmasterWorld“ buvo  naudojama jiems pavadinti. Ar tai bus eros pabaiga ir ar „Google“ nuo šiol pati pavadins savo atnaujinimus? Palauksime ir pamatysime. 

 

O kaip tau? Ar susidūrėte su reitingais ar eismo svyravimais? Praneškite mums toliau pateiktose pastabose!

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *