99 seo priežastys

Nesėkmė … gana sunkiai virškinamas žodis. Nesėkmė yra tas blogas vaikinas, kurio visi vengia. Kita vertus, pergalė yra visai kita istorija. Tačiau su nauja pradžia ateina iššūkis išlaikyti galvą virš vandens ir jos nemaišyti.

 

Tai nėra mokslas per se. Tai tik prakaitas, praktika ir A / B testavimas, pagrįstas jūsų duomenimis ir realiais duomenų pavyzdžiais. Startuoliai žlunga SEO srityje, nes nėra pasirengę ar daro kitas naujokų klaidas, tačiau per ateinančias kelias minutes sužinosite, kaip nuo jų atitolti.

 

Kodėl pradedantiesiems nepavyksta SEO

 

Nesėkmė gali suprasti, kas tau tinka, o kas ne. Startuoliai žlunga, nes elgiasi neteisingai, nepažįsta savo auditorijos arba nepastebi rinkos tyrimų, produkto patekimo į prisotintą rinką ir pan.

 

Atraskite visas priežastis, kodėl pradedantiesiems nepavyksta SEO. Mokykitės iš kitų patirties. Išsiaiškinkite geriausius pradedančiųjų SEO nesėkmių pavyzdžius ir sužinokite, kaip galite pasveikti iš šios dienos straipsnio. Be to, sužinokite, kas daro startuolį sėkmingą.

 

Čia gausu pipiriškų pavyzdžių, patrauklių paaiškinimų ir stiprių SEO sprendimų.

 

  1. Pardavus netinkamų klientų profiliui, jūsų startuolis bus nužudytas
  2. Tikėkite, kad SEO yra tik vienas dalykas, prarasite 92% savo auditorijos
  3. Jei nedidinsite rezultatų, gausite tik 50% savo tikslų
  4. Nepagrįstas pernelyg didelis pasitikėjimas savimi paliks jus sukimosi fazėje
  5. Nežinodamas savo tikslo atneš didesnes išlaidas ir mažiau vartotojų
  6. Pasirinkus SEO bendrovę, kuri reitinguos jus pirmąją vietą per savaitę, jūsų galutinės gretos bus geriausios
  7. Lėtai įkraunama svetainė su bloga vartotojo patirtimi gali 100% sumažinti konversijas
  8. Taikymas pagal klaidinančius raktinius žodžius į jūsų svetainę atneš nulinį srautą
  9. Rinkodaros priemonių nenaudojimas neatneš SEO galimybių
  10. Naudodamiesi senosios mokyklos SEO metodika, gausite „Google“ bausmę
  11. Sukūrę nekokybiškas nuorodas, 25% sumažės paieškos matomumas
  12. Pernelyg optimizuojant inkaro tekstus, „Google“ siunčia aliarmo signalą 
  13. Neprisitaikę savo SEO strategijos prie besivystančios pramonės, jūs sužlugdysite
  14. Nerealus laikas ir biudžetas reiškia, kad žaidimas baigėsi
  15. Dėl prasto turinio investicijų galite prarasti daugiau nei 67% potencialių klientų
  16. Žemos kokybės turinio rašymas kitam tikslui neatneš potencialių klientų

1. Parduodamas neteisingų klientų profiliui jūsų startuolis bus nužudytas

Viena iš pagrindinių priežasčių, kodėl startuoliai žlunga, yra pardavimas neteisingiems klientams. Viskas ateina jūsų auditorijai. Jums niekada nereikės kraujuoti klientų.

 

Jūsų auditorija turi būti sąrašo viršuje. Jie naudos jūsų produktą ar paslaugas. Jūsų verslas turėtų suktis apie juos.

 

Yra daugybė startuolių, nežinančių savo auditorijos, pirkimo srauto, interesų ar kitų elgesio ypatybių.

 

Tai lygiai taip pat, kai norėtumėte pakviesti keletą draugų vakarienės, bet nežinote jų pageidavimų. Ar jie valgo kiaulieną? Ar kas nors turi alergijos maistui? Ar kas nors valgo veganišką maistą? Prieš pradėdami ruošti valgį, turite žinoti šią informaciją.

 

Bendrovė „Calxeda“, kuri serverių kompiuteriams pradėjo teikti kompiuterius, pagrįstus ARM architektūra, turėjo problemų dėl jų auditorijos. Jie judėjo greičiau nei klientai galėjo judėti, jiems kilo problemų derinant jų žinių lygį. Jie pradėjo veikti greičiau nei supranta klientai.

Mes persikėlėme su technologijomis, kurios iš tikrųjų nebuvo joms paruoštos, ty su 32 bitais, kai jie norėjo 64 bitų. Mes persikėlėme, kai operacinės sistemos aplinka vis dar buvo tobulinama – „[Ubuntu Linux“ kūrėjas] „Canonical“ yra gerai, bet kur yra „Red Hat“?
Calxeda  CALXEDA LIUDIJIMAS

Neteisingi klientai nemato vertės, jie neateis į jūsų svetainę ir galiausiai nepirks. Jei per daug dėmesio skirsite geriausiems kanalams, kad pasiektumėte tikslus, jums taip pat nepavyks.

Pardavus netinkamiems klientams, jūsų startuolis bus nužudytas.

Pradedančiųjų klaida yra sutelkti dėmesį į kanalus, o ne į tikslinius klientus. Jie pradeda savo rinkodarą atgal: kanalai> segmentavimas> klientas> pranešimas.

 

Prisiregistruokite gauti išskirtinius SEO patarimus ir atvejų tyrimus

Gaukite nemokamų SEO strategijų, kurias galite naudoti norėdami padidinti savo svetainės srautą ir padidinti konversijų skaičių.

 

Koks yra SEO sprendimas, kai nenukreipiate savo kliento profilio?

Norėdami padidinti savo sėkmės tikimybę, turite pradėti savo internetinę strategiją atvirkščiai.  

 

Pradėkite nuo kliento, sukurkite profilį savo pirkimo asmenims, tada tęskite segmentavimo procesą, sukurkite pranešimą ir pasirinkite tinkamus kanalus. Jei apibrėžėte klientų profilį, bet kanalas, su kuriuo susisiekiate, nėra tinkamas, juos prarasite.

 

Baigę šiuos veiksmus būsite pasirengę, suprasite savo klientus. Kalbėsite ta pačia kalba. Bet jūsų darbas dar neatliktas. Turite išsikelti teisingus tikslus.  

 

Laikykitės tikslinio socialinio profilio. Tarkime, kad jūsų klientai daugiausia yra „Twitter“, o jūsų socialinė veikla vyksta „Facebook“. Turėtumėte būti ten, kur yra jūsų vartotojai.

 

Pavyzdžiui, „ Get Vero “ socialinės žiniasklaidos strategijoje daugiau dėmesio skiriama „Twitter“ . Kitoje ekrano kopijoje galite pamatyti, kad jų straipsniai sulaukia daugiau bendrinimų „Twitter“. Tai yra paslaptis: išgarsėk dėl to, ką rašai, gerokai anksčiau nei esi.

„getvero“ turinio rinkodara

 

Kelių kanalų reklama taip pat yra galimybė. Bet laikykitės 3–5 socialinių sąskaitų. Pritaikykite savo pranešimą kiekvienam kanalui.

 

Kitas dalykas, kurį galėtumėte padaryti, yra paprašyti atsiliepimų apie savo perspektyvas. Skirkite pakankamai laiko pokalbiams su klientais, kad sužinotumėte, kaip galite pagerinti savo verslą.

2. Tikėkite, kad SEO yra tik vienas dalykas, prarasite 92% savo auditorijos

 

Tikėjimas, kad SEO yra tik vienkartinis dalykas, yra galutinė nesėkmės priežastis.

 

Nenustatykite ir nepamirškite. Tai žiaurus požiūris į kiekvieną jūsų tikslą. Nustatykite SMART (konkrečius, išmatuojamus, pasiekiamus, realius ir savalaikius) tikslus ir sekite jų raidą, priimkite pagal juos sprendimą.

 

Visada turėkite tęstinumą viskam, ką darote. Niekada neleiskite reikalams nebaigti, nes nesivystysite. Tai klaida, kurią daro net senesnės firmos.

 

SEO yra tai, ką jūs darote norėdami patekti į savo svetainę paieškos sistemose. Jei tavęs nėra, tavęs nėra.

 

Buvo toks posakis: Geriausia vieta paslėpti negyvą kūną yra 2 „Google“ paieškos rezultatų puslapis. Daugybė tyrimų teigia, kad tik 8% ieškančiųjų patenka į antrąjį „Google“ puslapį. Negana to, bendras vidutinis 10 populiariausių užklausų paspaudimų rodiklis yra 208% , o tai reiškia, kad vartotojai pirmajame rezultatų puslapyje spustelėja daugiau nei du kartus.

 

Kas yra SEO sprendimas, jei neturite nuolatinio stebėjimo?

 

Svarbu sukurti SEO strategiją, kurios turite laikytis. Jei neturite tam reikalingų žinių, samdykite ar bendradarbiaukite su patikima šalimi. Atlikite SEO auditą ir investuokite (laiką, pinigus) į SEO, nes turite patekti į pirmą puslapį.

 

Norėdami greitai atlikti analizę, naudokite tokius audito įrankius kaip „ Site Explorer “. Jei norite ko nors sudėtingesnio, naudokite pažintinį SEO arba paskambinkite sunkiai dirbančiam profesionalui.

 

Sukurkite tinklaraštį, kuriame skelbiate naują ir kokybišką turinį kas savaitę ar savo laikotarpiu.

 

Paimkime, pavyzdžiui, pagalbos tarnybos programinę įrangą „ GrooveHQ“ , sukūrusią nuorodų profilį technologijų ir verslo pramonėje, daugiausia naudojant tinklaraščius. Kitas puikus dalykas, kurį jie padarė, buvo sukurti inkaro tekstą, kuris be firminių tekstų yra ypač specifinis.

groovehq-content-strategy-marketing-no-seo-tricks

 

Jų tikslus būdas kurti žinomumą internete padėjo pradedančiajam stabiliai ir vertingai augti.

groovehq-skaitmeninės-rinkodaros strategija

 

„Groove“ būstinė turi puikią turinio strategiją, nes stengėsi pasiūlyti patrauklų turinį, patraukti tinklaraštininkų dėmesį ir turėti puikią socialinę strategiją. Tai buvo saugiausia SEO strategija, užtikrinanti, kad niekas negrįžtų.

3. Neįvertinę savo rezultatų, jūs gaunate tik 50% savo tikslų

 

Nesėkmė ar blogos atskaitomybės rezultatai yra dar vienas SEO startuolis.

 

Siekimas lemia kiekvieną jūsų užsibrėžtą tikslą. Rezultatai turi būti matuojami, kad ir kas būtų. Priešingu atveju jūs nieko negalite išmokti. Nepamirškite pažymėti savo svarbiausių etapų. Per savo produkto kūrimo procesą turite nustatyti, kurie yra svarbiausi dalykai. 

 

Jei to nepadarysite, niekada nežinote, kiek investavote, ir negalėsite palyginti su rezultatu. Galų gale prarasite dėmesį ir tai užmuš jūsų paleistį.

 

Į Atidarius įmonė MyFavorites turi istoriją, turėtumėte mokytis. Pradinė „MyFavorites“ idėja buvo parodyti ir papasakoti savo mėgstamiausius, bet galiausiai tai buvo viskas: idėja.

Po mirties „MyFavorites“ įkūrėjas Steve’as Lenkija sakė :

Kai grįžome iš SXSW, visi pradėjome prarasti susidomėjimą, komanda visi domėjosi, kur tai galų gale eina, o man buvo įdomu, ar aš net norėčiau paleisti startuolį, turėti investuotojų, turėti darbuotojų atsakomybę ir atsakyti į lentą investuotojų ir kt.
Steve Lenkija STEVE LENKIJA
Šiuo metu „Z80 Labs“ / @popo generalinis direktorius 

Ir jis to nepratęsė.

Sėkmingas verslininkas nustatys tikslus, patikrins hipotezes ir įvertins rezultatus.

SEO planas gali apimti daugybę veiklų, kurių reikia suskaidyti į užduotis, nustatyti laiko planą ir organizuoti. Tokiu būdu galite susidaryti didesnį vaizdą.

 

Koks yra SEO sprendimas, jei nenorite keisti rezultatų?

Aiškiai apibrėžtas kelių žemėlapis su užduotimis, priskirtomis konkretiems komandos nariams, gali sustiprinti ir patobulinti jūsų SEO strategiją. Tam yra daugybė įrankių: „Meistertask“, „Trello“, „Blossom“ ir daug daugiau.

 

Duomenims ir jūsų SEO veiklai stebėti naudokite tokius įrankius kaip „Google Search Console“, „kognityvinis SEO“, „Google Analytics“.

 

Tikslų nustatymas sistemoje „Analytics“ ir „Google Adwords“ gali padėti sužinoti, ar jūsų atlikta strategija ir SEO kampanija yra tinkama tikslui pasiekti.

4. Nepagrįstas pernelyg didelis pasitikėjimas savimi paliks jus sukimosi fazėje

SEO eksperto / konsultanto užduotis yra suprasti klientų vaidmenį, įgyvendinti tai, kas buvo pažadėta, ir mokyti juos, ką SEO gali ir ko negali padaryti jų verslui.  

 

Nesugebėjimas pamatyti didesnio vaizdo yra dar viena paleidimo SEO nesėkmė. Paprastai taip nutinka, jei verslininkas pernelyg pasitiki savo žiniomis, bet nežino SEO. Tai gali lengvai virsti arogancija, todėl kitas startuolis žlunga, net jei turite geriausią verslo planą.

Jei galite, prašome pasimokyti iš kitų klaidų. Bendrovės „Imercive“, socialinės žiniasklaidos rinkodaros įmonės, teikiančios firminių tiesioginių pranešimų programas, įkūrėjas Keithas Nowakas šioje svetainėje sako :

Mes buvome sugauti per vidurį – pusiaukelėje tarp strategijos, apie kurią žinojome, kad ji neveiks, ir tos, kuri, mūsų manymu, gali būti sėkminga, tačiau nebuvo įmanoma agresyviai siekti.
Keithas Nowakas KEITHAS NOWAKAS
„Ten Thousand“ įkūrėjas ir vadovas /  @keithbnowak

Jis tęsė paaiškinimą apie savo pomirtinę „Imercive“ patirtį sakydamas:

Buvome nepaprastai nusivylę, kad negalime tinkamai laikytis savo naujos strategijos ir kiekviena diena, praėjusi be prasmingos pažangos, buvo vienas žingsnis arčiau mano pirmosios įmonės žlugimo. Nors mes įdėjome viską, ką turėjome, kad galėtume išgyventi šį etapą, niekada nesugebėjome to pasiekti per sukimą.
Keithas Nowakas KEITH NOWAK
„Ten Thousand“ įkūrėjas ir vadovas /  @keithbnowak

 

Koks yra SEO sprendimas dėl nepagrįsto pernelyg didelio pasitikėjimo savimi?

Padirbėkite su savo silpnybe arba bendradarbiaukite su kuo nors, kas mato didesnį vaizdą. Gera pora gali sukurti „bendrą vaizdą“ ir į detales orientuotą žmogų. Sužinokite, kas esate, ir pradėkite dirbti pagal savo požiūrį, kad galėtumėte įvykdyti planus.

 

Ieškokite tendencijų naudodami „ Google Trends“ arba ieškokite naujienų savo pramonėje, užsiprenumeruokite kanalus, kad gautumėte naujausią įžvalgą.

 

Naudokite „ BrandMentions“, kad gautumėte pranešimus apie įvairius jūsų nustatytus paminėjimus, kad galėtumėte žinoti, ką daro jūsų konkurentai ar kitos įmonės.

 

Klausykitės „ Google Webmaster Central“ ir „Hangout“, jei norite išgirsti naujienų, gauti naujų funkcijų įžvalgų ir sužinoti, kokie kiti pokyčiai vyksta „Google“. Arba ieškokite santraukų su įdomiausiais SEO faktais , pateiktais „Google Webmaster Hangout“.

5. Nežinodamas savo tikslo atneš didesnes išlaidas ir mažiau vartotojų

Tai, kad jūsų SEO pastangos nėra segmentuojamos, kad būtų nukreiptos į klientus, turinčius didžiausią potencialią kliento gyvenimo trukmės vertę (CLV), yra dar viena priežastis, kodėl pradedantiesiems nepavyksta rasti SEO.

 

Nevykdykite nuorodų kūrimo būdų svetainėse, kuriose yra nedaug turinio, pavyzdžiui, visų rūšių svetainių žiniatinklio katalogai, turintys sąrašą su nuorodomis. Nebandykite kurti nuorodų visose svetainėse, kurios nėra susijusios su jūsų pramone, arba svetainėse, kurios yra pernelyg bendros.

 

Kuo platesnė auditorija, tuo didesnės SEO išlaidos pritraukiant juos į savo svetainę.

 

Liūdnas ir tikras faktas yra tas, kad daugelis startuolių daro prielaidą, kuris yra jų tikslas. Nepatikėsite, tačiau kai kurie startuoliai mano, kad dėl to, kad jie kuria kitą programą, visi išmaniųjų telefonų vartotojai yra jų taikinyje.

 

Jie negalėjo būti neteisesni. Yra tiek daug įvairių išmaniųjų telefonų naudotojų, kad jų nesuskaičiuosi net naudodamas abi rankas.

Kaip Mayankas Jainas rašo „ TalentPad“ po mirties :

Mums nepavyko, nes nesugebėjome rasti keičiamo sprendimo, kuris būtų skirtas pakankamai didelei Indijos rinkai. Vienas iš dalykų, dėl kurių visa mūsų komanda buvo aistringa, daro didelę įtaką plačiajai auditorijai. Mes negalėjome išsiaiškinti, kaip tai pasiekti.
Mayankas jainas MAYANKAS JAINAS
Technikos verslininkas /  @ jainmayank_943

„TalentPad“ buvo technologijų įdarbinimo rinka.

 

Koks yra SEO sprendimas nežinant savo tikslo?

 

Susikurkite sau vardą. Pradėkite kurti reputaciją ir informuokite apie savo vardą ir savo verslą. Užmegzkite ryšį tarp jų.

 

Galite pradėti nuo savo nišai tinkamo turinio sukūrimo ir rašyti naujienų vertose svetainėse, kuriose yra daug žiūrovų. Tai reiškia eiti siaurai ir giliai. Dirbk iš ten.

 

Po to atneškite juos į savo tinklaraštį. Čia kurkite turinį ir dalinkitės juo kitose platformose, tokiose kaip „Inbound.org“, „GrowthHackers“, „Medium“.

 

Lažinuosi, kad yra daugybė kitų įrankių ir platformų, kurias galėtumėte naudoti norėdami sužinoti žodį, tačiau jūs patys juos turite rasti, nes juos taiko pramonė ar veiklos rūšis.

 

Be to, galite kreiptis į stiprinimo būdus, kad pasiektumėte platesnę auditoriją ir padaugintumėte savo nuorodas iš šimtų.

6. Pasirinkus SEO bendrovę, kuri reitinguos jus pirmąją vietą per vieną savaitę, jūsų tankai bus galutinai įvertinti

 

Tarp priežasčių, kodėl SEO nepavyksta, gali būti tai, kad bendradarbiavote su pigiais SEO „konsultantais“.

 

Kiek kartų girdėjote pigų SEO laisvai samdomų vertėjų atliktą juodos kepurės SEO ir prastų nuorodų kūrimą svetainėje?

 

rango numeris 1

Kiek svetainių girdėjote skundžiantis tuo, kad už tai buvo nubausta? Įsitikinkite, kad nepadarėte tokio pobūdžio klaidų .

 

Vos prieš kelias dienas mes turėjome klientą, kuris sakė, kad jis anksčiau stengėsi išvalyti savo svetainę nuo blogo piktybiško bendradarbiavimo.

 

Bendrovė naudojo pigų „specialistą“ SEO atlikimui ir sukėlė sumaištį anksčiau gerame SERP su baisiu ir visiškai baisiu nuorodų ūkiu.

 

Sunku būti naujam verslui ir atlikti SEO, kad žmonės rastų tave „Google“.

 

Koks yra SEO sprendimas renkantis šešėlines įmones?

 

Jūs turite daug galimybių šiai SEO nesėkmei. Prieš susisiekdami su kuo nors, turėkite gerai struktūrizuotą požiūrį. Sužinokite keletą SEO pagrindų, kad suprastumėte, ką turite daryti toliau. Atlikite namų darbus ir būkite pasiruošę. Skirkite laiko kruopščiam darbui. Pripažinkite vieną ar daugiau kitų sprendimų:

 

  • Pradėkite ieškoti patikimų nuorodų.
  • Išanalizuokite mokėjimo metodą: niekada nedirbkite su SEO konsultantais, kurie nustato nuorodos kainą. Pavyzdžiui, vienos nuorodos kaina 1 euras ir t.
  • Pažvelkite į jų portfelį, jei jie turi, arba paprašykite.
  • Paprašykite SEO plano. Pažiūrėkite, ar jis yra skaidrus. Garsus ekspertas išsamiai neatskleis savo taktikos, tačiau tikrai pasakys, kokių strategijų reikia laikytis, kad jos galėtų įgyvendinti jūsų tikslus per nustatytą laiką.
  • Ieškokite nuorodų. Jie neturėtų turėti neigiamo įvaizdžio internete.
  • Paprašykite buvusių klientų sąrašo. Vanessa Fox, rinkodaros „Google“ amžiuje autorė, sako, kad gerbiamas SEO konsultantas neturėtų bijoti parodyti trumpo savo klientų sąrašo.
  • Išbandykite juos naudodami sudėtingus klausimus. Pavyzdžiui, paklauskite jų, ar jie gali jus užimti pirmąją „Google“ poziciją. Jei jie sako taip, turėtumėte bėgti ir niekada neatsigręžti atgal. Bet kuriame paieškos sistemoje neįmanoma garantuoti pirmojo numerio. 
  • Įsitikinkite, kad nustatote bendravimo būdą, kuris jums tinka.

 

Be visų pirmiau pateiktų sprendimų, turite sekti savo svetainės raidą. Norėdami tai padaryti, naudokite „Google Analytics“, „Google Webmaster“ įrankius ar kitus anksčiau minėtus įrankius.

 

Baigę bendradarbiauti turėtumėte turėti viso optimizuoto turinio, už kurį sumokėjote, nuosavybės teisę.

7. Turėdami lėtai įkeltą svetainę su bloga vartotojo patirtimi, konversijas galite sumažinti 100% 

 

Kita vidinė priežastis, kodėl įmonės nesiseka SEO, yra tai, kad jos neturi geros svetainės. Gera svetainė reiškia gerą struktūrą, naują dizainą, natūralų vartotojo srautą, greitą įkėlimo greičio laiką, nepageidaujamą išvaizdą su visokiais skelbimais, keičiamą šriftą. Atkreipkite dėmesį į techninius SEO elementus. 

 

Lėtas svetainės greitis gali labai sumažinti konversijų skaičių . „Dom Perignon Champagne“ padarė šią klaidą sukompromituodamas patrauklaus svetainės dizaino turinį . Tyrimai parodė, kad jei įkelti reikia daugiau nei 3 sekundžių , klientas pamirš jūsų puslapį.

 

Jų interneto dizainas buvo didelė nesėkmė, nes pirmą kartą įkeliant svetainę reikėjo laukti daugiau nei 40 sekundžių, antrą kartą – 38 sekundes. Tada puslapis buvo toks gausus neaiškių variantų, rodančių geros svetainės architektūros trūkumą. Tai didelis NE NE!

Nepavyko „Dom Perignon“ šampano svetainės dizaino

Šaltinis: onboardly.com

 

Koks yra SEO sprendimas lėtai kraunant svetaines?

Neatneškite jokių revoliucinių pokyčių, nes manote, kad tai atrodys gerai. Nekeiskite natūralaus srauto ir žmonių įpročių. Kliento kelionę pakeičianti architektūra gali sugadinti visas SEO pastangas.

 

Pažvelkite į savo konkurentus ir supraskite, kokia yra jų svetainės architektūra, ir ieškokite modelių. Dirbkite iš ten, kad sukurtumėte geresnę svetainę.

 

Atlikite tyrimus ir galvokite kaip klientas, o ne kaip verslo savininkas. Šiam darbui jums taip pat reikia gero „UX“ dizainerio. Jis atrodys profesionaliai ir geriau supras vartotojus.

Labdaros organizacijų internetinės lėšų rinkimo paslaugos „Believe.in“ įkūrėjas Matthiasas Metternichas interviu internete tai sako geriau :

Geras patarimas paprastai yra santykinis, tačiau mūsų patarimas yra pažvelgti po paviršiumi ir už sąsajos iki problemų, iškylančių sistemose, kurioms mes pasiremiame kiekvieną dieną. Tikri sutrikimai įvyksta sisteminiu lygiu – po to išradingos sąsajos ir dizainas padaro paprastas, elegantiškas ir gražias, o tai buvo sudėtingos problemos, kurias nedaugelis išspręsdavo išspręsti.
Matthiasas Metternichas MATTHIASAS METTERNICHAS
Matthiasas Metternichas /  @MMetternichas

Galite patobulinti savo svetainę pritaikę kelis pakeitimus lėtai įkeliamuose nukreipimo puslapiuose:

  • Norėdami struktūrizuoti duomenis svetainėje, naudokite schemos žymes . „Schema.org“ padeda sutvarkyti svetainę kaip kelis žemėlapius, kad „Google“ geriau suprastų, kaip veikia jūsų svetainė.
  • Sukurkite vidinį susiejimą, kad būtų galima kokybiškai optimizuoti paieškos sistemoje.
  • Turėkite trumpą ir draugišką URL struktūrą .
  • Skaldytiems puslapiams naudokite peradresavimus .
  • Norėdami padėti naršyti, naudokite džiūvėsėlius.

8. Taikymas pagal klaidinančius raktinius žodžius į jūsų svetainę atneš nulinį srautą

Viena iš daugelio priežasčių, kodėl pradedantiesiems nepavyksta rasti SEO, yra netinkamų raktinių žodžių naudojimas. Geriausių raktinių žodžių pasirinkimas gali būti varginantis darbas, ypač jei nežinote tiek daug apie SEO arba esate labai populiarioje nišoje.  Pasiūlymams naudokite raktinių žodžių tyrimo įrankį .

 

Būkite atsargūs, ar pasirinkote trumpus, ar ilgus uodegos raktinius žodžius. Pažvelkite į raktinio žodžio sunkumą ir rinkitės tuos, kurie turi mažą konkurenciją, juos lengva pasiekti ir kurių paieškos apimtis nėra didžiulė.

 

Naudokite auditorijos kalbą. Yra skirtumas tarp stalo skalbinių ir kitų staltiesių. 

 

Yra skirtingų geografinių vietovių skirtumų. Jei jūsų verslas orientuotas į vietinį taikymą , jūsų SEO strategija turėtų būti paremta vietiniu taikymu pagal raktinius žodžius.

 

Tai savotiškai parodo, kai ieškote geriausio SEO įrankio svetainėse www.google.ca ir www.google.com. „Google“ daug dėmesio skiria vietiniam SEO . Taigi tai yra dar vienas svarbus aspektas, į kurį turėtumėte atsižvelgti.

„Google“ nori žinoti jūsų vietą

Kita klaida – blogai pasirinkti žodžių tvarką. Tarkime, jūs siūlote pervežimo paslaugas iš ir į Niujorko oro uostą. Privalote būti labai atsargūs pasirinkdami žodžio poziciją. Priešingu atveju galite klaidinti skaitytoją ir sukelti nesusipratimų.

auto servisas Niujorko pavyzdys

 

Iš aukščiau pateikto pavyzdžio matote, kad „auto servisas Niujorke“ iš tikrųjų nėra malonus pasirinkimas. Tai galima klaidingai interpretuoti su automobilių paslaugomis Niujorke, kaip matote iš raktinių žodžių planavimo priemonės įrankio pasiūlymų sąrašo.

 

Jei tikrai norite naudoti šį raktinį žodį, optimizuokite turinį keliems raktiniams žodžiams arba turiniui, kuris nėra svarbus gaunant pajamas.  

 

Koks yra klaidinančių raktinių žodžių SEO sprendimas?

Norėdami gauti geriausią atitikimą raktiniams žodžiams, naudokite „Raktinių žodžių planavimo priemonę“. Ieškokite ilgų uodegų raktinių žodžių, kad patektumėte į pirmąsias 10 pozicijų. Vis dėlto nebūkite per daug konkretūs.

 

Viena iš geriausių taktikų yra atlikti raktinių žodžių tyrimus, kad jūsų svetainėje padidėtų organinis srautas.

 

Kitas dalykas, kurį turėtumėte padaryti, yra pasirinkti temą, parašyti apie ją ir natūraliai įdėti raktinių žodžių frazes į tą patį žodžių lauką. Naudokite susijusius raktinius žodžius – „Google“ naudoja LSI – latentinį semantinį indeksavimą – natūralų kalbos apdorojimą, kuris nustato santykį tarp terminų ir turinio sąvokų.

 

Išbandykite „Google Instant“ automatinio užbaigimo pasiūlymus arba „Ubersuggest“, kad rastumėte tų raktinių žodžių idėjų.

 

Ieškokite taikomo raktinio žodžio, o „Google“ parodys jums pasiūlymus, kaip matote kitoje ekrano kopijoje:

Nakvynė Londone paieškos užklausa

Puslapio pabaigoje pamatysite išplėstą sąrašą:

Nakvynė Londone paieškos užklausa

Nereikėtų pamiršti SERP lokalizavimo, kad nepraleistumėte vietos paieškos galimybių.

 

Tada atlikite visus veiksmus, susijusius su SEO optimizavimu vietoje: įdėkite raktinį žodį į pavadinimo žymas, metaaprašymą, paveikslėlio alt aprašus, URL struktūrą.

9. Rinkodaros priemonių nenaudojimas neatneš SEO galimybių

Nenaudojimas rinkodaros įrankių yra dar viena SEO nesėkmė, kurią patiria startuoliai. Žinomas faktas, kad rinkodaros priemonės gali būti daug padėti pirmajame verslo pradžios etape.

 

Skaitmeninės rinkodaros įrankiai gali padėti pasiekti savo rinkodaros strategijos tikslus. Tinkamos priemonės yra tikras turtas, leidžiantis aplenkti konkurentus.

 

Jei jų nenaudosite, negalėsite pamatyti laukiamų rezultatų.

 

Įrankių naudojimas yra gera pradžia, nes jei esate naujas, jie gali parodyti jums kelią ir jums reikia palaikymo.

Nenaudoti rinkodaros įrankių yra kaip užvesti seną automobilį užrištomis keliais.

Jei norite, kad jūsų SEO pastangos būtų sėkmingos, turite naudoti įrankius. Bent jau standartiniai: „Google Analytics“, „Google MyBusiness“, „Search Console“.

 

Kas yra SEO sprendimas, kai trūksta rinkodaros įrankių?

Ieškokite įrankių, kuriuos išbandė ir naudojo kiti. Galite ieškoti ekspertų, norėdami sužinoti, ką jie naudoja, ir gauti įžvalgų.

 

„Feedly“ sukūrė specialistų sąrašą ir jų geriausią pasirinkimą įrankiams ir platformoms tam tikra tema, pavyzdžiui, rinkodara, socialinės žiniasklaidos rinkodara, paieškos rinkodara, atvykstamoji rinkodara, prekės ženklo rinkodara, turinio rinkodara, SMB rinkodara. Tai tik pavyzdys. Lažinuosi, kad galite rasti daug kitų.

 

„Siftery“  yra specializuota svetainė, kurioje rodomi produktai, kuriuos labiausiai rekomenduoja kitos jūsų įmonės.

 

Turite prisijungti ir pamatyti kiekvienos įmonės sąrašą produktų, kuriuos jie naudoja viskam, ką daro.

Siftery

Čia galite pamatyti kiekvieno produkto alternatyvas ir vartotojų, naudojančių konkretų įrankį, sąrašą.

 

„AlternativeTo“ yra platformos, kurią galite naudoti norėdami rasti alternatyvas įvairioms svetainėms, įrankiams ir produktams, pavyzdys.

 

Raskite naujų svetainių, kurias paleidžiate „ Product Hunt“, kad būtų atnaujinta viskas, kas vyksta.

 

Jei norite rasti konkrečių kompanijų ir žmonių, „ Crunchbase“ yra galingas pasirinkimas. Kiekvienos paieškos metu galite rasti vertingos informacijos.

10. Naudodami senosios mokyklos SEO metodiką gausite „Google“ bausmę

Ar kada girdėjote apie juodos kepurės SEO ? Nesiartink. Yra daug būdų sugadinti jūsų svetainę, jei to laikotės.

 

Pasenusių metodų naudojimas yra SEO paleidimo nesėkmė. Aš suprantu, kad būdami nauji versle galite patekti į bet kokius sparčiuosius klavišus, kad tik pirmame „Google“ puslapyje patektumėte greičiau.

 

„Expedia“ matomumas sumažėjo nuo 773 776 iki mažiausio 551 548, kai sukūrė „WordPress“ temą su raktinių žodžių turtinga porašte, kuri yra 2008–2009 m. SEO technika, dabar laikoma nenatūralia nuorodų kūrimo technika.

 

Vokietijos interneto dizaino agentūra „Mediaup“  pateko į „Google“ algoritmus dėl nenatūralaus nuorodų profilio. 

nenatūralūs-saitai-numesti-reitingai

Kaip matote paveikslėlyje aukščiau, jie patyrė didelį reitingų kritimą.

 

Remiantis šia informacija, surinkta iš pažintinio SEO įrankio, nenuostabu, kad daugiau nei trys ketvirtadaliai visų nuorodų buvo žemos kokybės arba neturėjo autoriteto.

 

Koks yra senosios mokyklos technikos SEO sprendimas?

Norėdami susigrąžinti reitingą, jie pradėjo peržiūrėti savo atgalines nuorodas, kad sužinotų, kiek jų buvo nenatūralūs ar įtariami.

 

Jie klasifikavo savo inkaro tekstą, norėdami pamatyti, kiek jų yra prekės ženklo, komerciniai ir įvairūs.

 

Atlikę išsamią nuorodų analizę, jie atsisakė blogų nuorodų ir išsiuntė failą į „Google“.

 

Jei nenorite būti tokioje padėtyje, kai buvo padaryta visa žala, turėtumėte būti atsargūs, kokią techniką taikote savo verslui. Geriau užkirsti kelią nei ištaisyti.

 

Būkite žaidimo viršuje. Norėdami gauti pranešimus apie dominančią temą, naudokite paminėjimo įrankį, pvz., „BrandMentions“. Perskaitykite naujausias pramonės naujienas.

11. Sukūrus nekokybiškas nuorodas, 25% sumažėja paieškos matomumas

Žemos kokybės nuorodoje naudojami nuorodų schemų metodai, kurie apima:

Visos nuorodos, skirtos manipuliuoti „PageRank“ ar svetainės reitingu „Google“ paieškos rezultatuose, gali būti laikomos nuorodų schemos dalimi ir „Google“ žiniatinklio valdytojo gairių pažeidimu. Tai apima bet kokį elgesį, kuriuo manipuliuojama nuorodomis į jūsų svetainę arba siunčiamas nuorodas iš jūsų svetainės.

2014 m. „Expedia“ sumažino 25% paieškos matomumą sukūrus nekokybiškas nuorodas naudojant nuorodų schemas. Tai buvo „Google“ nubaudimas rankiniu būdu.  

 

Iš pradžių ekspertai manė, kad tai buvo neigiama SEO ataka, tačiau atlikus išsamų tyrimą paaiškėjo, kad yra visiškai priešingai. Jų nuorodų profilyje buvo įkeltos nuorodos privačiuose tinklaraščių tinkluose, remiami žemos kokybės straipsniai ir „WordPress“ temos su paslėpta nuoroda į www.expedia.com ir kt.

 

Jų šlamšto kampanija buvo paremta senosios mokyklos SEO metodais, tokiais kaip juodo teksto naudojimas juodame fone, kaip matote paveikslėlyje žemiau:

 

„WordPress-blog“ su „expedia-com-links“ įterpta

šaltinis: cdn.linkresearchtools.com

 

Kitas startuolio, kuriam sumažėjo paieškos matomumas dėl toksiškų nuorodų, pavyzdys yra Houzz.com. „Houzz“ yra svetainė, teikianti informaciją apie architektūrą, interjero dizainą ir dekoravimą, kraštovaizdžio dizainą, kad padėtų jums pagerinti namus.

 

Paieškos matomumas Houzz

 

Jie atliko išsamią svetainės analizę, pirmiausia apžvelgdami laikotarpį, kai sumažėjo kelių srautų analizės svetainių, tada bandydami įsitikinti, ar tai buvo neigiama SEO ataka. Po to jie peržiūri visas nuorodas, kad pamatytų, kokia bloga padėtis.

 

Houzz-pavyzdžiai-spammy-links

 

Jie turėjo „ 4 toksiškų ryšių bangas “, daugiausia iš trečiųjų šalių. Jie gavo daug žemos kokybės nuorodų šlamštuose iš Kinijos esančiuose tinklalapiuose, kuriuose buvo daugybė raktinių žodžių turinčių inkarų tekstų ir agresyvi raktinių žodžių strategija tarp daugybės kitų klausimų.

 

Spėju, kad komanda išsprendė savo problemą ir bando sugrąžinti paieškos matomumą. Jie patyrė beveik 36% paieškos reitingų sumažėjimą, o dabar jie vystosi.

 

Koks yra žemos kokybės nuorodų SEO sprendimas?

 

Pirmiausia kurkite nuorodas laikydamiesi „ Google“ kokybės gairių . Yra ir kitų svarbių aspektų, kuriuos turėtumėte turėti savo galvoje:

1 . Kurkite ryšius įtakinguose domenuose . Natūralių nuorodų profilių nuorodų turėjimas reiškia didesnį nuorodų pasiskirstymą be jokios įtakos, nes internetas turi daugiau svetainių, turinčių žemo domeno valdžią. Paimkite žemiau pateiktą pavyzdį:

Nuorodų įtakos diagrama

Privaloma turėti nuorodas didelės įtakos domenuose, kad galėtumėte turėti natūralių nuorodų profilį.

2.  Priklausomai nuo jūsų pramonės ir veiklos rūšies, turėtumėte turėti nuorodas į panašias svetaines iš tos kategorijos svetainių . Žemiau esančiame paveikslėlyje galite įsitikinti, kad svetainės yra technologijų pramonės atstovai. 

 

„leapmotion-webcategory-klasifikacija-tech

 

Nuorodos iš .edu svetainių yra labai vertinamos. Jie suteikia didelę vertę ir pasitikėjimą.

 

Blogas aukščiau nurodyto technologinio paleidimo pavyzdys yra nuorodos, gaunamos iš „Adult“ svetainių. Nėra ryšio su tomis nuorodomis. Jei nenorite tokio tipo nuorodų, turite jų atsisakyti arba patikrinti svetainę prieš gaudami nuorodą, kad išvengtumėte staigmenų ateityje.

 

3. Nustatykite aiškų tinklalapio tipą . Jei norite, kad tinklaraštyje būtų suprantama, sukurkite nuorodas tinklaraščiuose. Dabar žiniatinklio katalogų nuorodos nėra stiliaus. Nesikreipk ta linkme. Tikslas aukščiau.

 

Tinklalapio tipas

 

4. Uždirbkite nuorodas, išdėstytas trumpoje teksto dalyje . Turėti nuorodas nuorodų grupėje niekada nėra geriau, nes tai nėra laikoma kokybiniu turiniu.

12. Per daug optimizuojantys inkaro tekstai siunčia aliarmo signalą „Google“

 

Ankstesniais ir laukiniais SEO laikais pernelyg optimizuoti inkaro tekstai buvo naudojami magijai kurti ir svetainėms užimti aukščiau SERP pagal šiuos konkrečius raktinius žodžius. Tačiau per pastaruosius kelerius metus viskas pasikeitė.

 

Dar viena „Google Penguin“ pamoka, kurios mes mokėme, niekada nėra pernelyg optimizuoti inkaro tekstų. Jei esate naujokas, galite pakliūti į klaidą. Tai laikoma nenatūraliu profiliu, jei turite daugiau nei 40% komercinių inkarų tekstų.

 

Klausykite, ką Joshua Ballardas iš „Paradox Marketing“ sako apie teisingą inkaro tekstų naudojimą :

Pagalvokite apie inkaro tekstą kaip „ženklą ant durų“, kurį „Google“ robotai gali perskaityti prieš patekdami į naują tinklalapį, kuris leidžia jiems jau maždaug žinoti, ko jie gali tikėtis patekę į kitą pusę.

Tada „Google“ tai naudoja kaip supratimo dalį ir todėl priskiria jūsų turinį pagal įvairius raktinius žodžius.

Joshua Ballardas JOSHUA BALLARDAS
„Paradox Marketing“ įkūrėjas /  @BallardJoshua

Raktinių žodžių turintis inkaro tekstas yra dar viena klaida, kurios niekada neturėtumėte patirti. Naudojant teksto pastraipą kaip inkaro tekstą galima suaktyvinti vėliavą. Pažvelkite į kitą ekrano kopiją:

 

Blogo inkaro teksto pavyzdys

Šaltinis: billmetzgerplumbinghuntingtonbeach.com

 

Visi jūsų inkaro tekstai turėtų atrodyti natūraliai. Peržiūrėkite juos ir sužinokite, kokius patobulinimus turite atlikti. „Google“ nuvertina svetaines, kuriose yra atgalinės nuorodos su inkariniais tekstais, kuriuose pernelyg naudojami pinigų raktiniai žodžiai.

 

„Microsite Masters“ teigimu , „Google“ nubaudė svetaines, kuriose 65% ar daugiau gaunamųjų nuorodų buvo piniginis raktas į inkaro tekstą .

 

Koks yra per didelis inkaro teksto optimizavimo SEO sprendimas?

Turite sutikti su per daug optimizuoto inkaro teksto draudimu. Nors yra tokių startuolių, kuriems nepavyksta išbandyti natūralių inkarų tekstų, yra ir kitų, kuriems tai pavyksta.

 

„HelpScout“ yra gyvas pavyzdys. Kai ji prasidėjo, pagalbos tarnybos programinė įranga daugiausia dėmesio skyrė atitikties inkaro teksto naudojimui ir tik keliems komerciniams inkaro tekstams, tokiems kaip „pagalbos stalo sistema“ ir „prieinama stalo sistema“.

 

Dabar jų inkaro teksto platinimas vyriškai sutelktas į domeno vardą – „Help Scout“.

„HelpScout“ inkaro teksto platinimas

Šaltinis: https://explorer.cognitiveseo.com/?u=buyautoparts.com&m=*U*#section/4

13. Neprisitaikę savo SEO strategijos prie besivystančios pramonės, jūs sužlugdysite

„Google“ nuolat prisitaiko prie internetinės aplinkos. Per daug žmonių (ypač tų, kurie yra nauji versle) ieško „Google“ buvimo vietos, o ne ieško kur link. 

 

Ateina poreikis prisitaikyti ir tobulėti. 

 

Nepakoregavę savo SEO strategijos prie besikeičiančios pramonės, grįšite jums ant bamba. Kaip galėtumėte tvarkyti savo verslą, jei nežinote, kas vyksta pasaulyje? 

 

Tai panašu į greitkelyje vaikščiojant užrištomis akimis rankomis ausimis. Tai pavojinga!

 

Kas nutiks galų gale? Prarasite pajamas, pinigus, investicijas, interneto srautą, galimybes ir sukelsite savo verslo bankroto riziką.

 

Iš pradžių jūsų akys turėtų būti plačiai atmerktos ir ieškoti geriausio varianto. Sprendimų priėmėjai žiūri tiesiai į taktiką ir įgyvendinimą bei pamiršta analizę, tikslus ir strateginį planavimą. Tada kūrėjai ir dizaineriai nelabai supranta natūralių rezultatų svarbą ir sąrašas tęsiamas. 

 

Ar žinote, kad daugelį svetainių „Google“ nubaudė dėl blogų SEO metodų? Daug dėl to, kad jie naudojo senus metodus ir neatnaujino informacijos, turint omenyje, kad tai vyks kaip ir anksčiau. 

 

„Google“ apskaičiavo, kad pradinis „Panda“ pakeitimas reikšmingai paveikė maždaug 12% užklausų . 

 

Kas yra SEO sprendimas netinkamoms strategijoms?

Pirma, nedaryk to. Antra, galite pradėti užsiprenumeruodami naujienlaiškius iš „Google“ arba vertingų svetainių, kurios siūlo pramonės įžvalgas. Sekite ekspertus „Twitter“. Naudokitės socialine žiniasklaida, kad užmegztumėte ryšį su žmonėmis ir gautumėte tikrus naujinius apie pokyčius, vykstančius jūsų pramonėje. Socialiniai signalai gali  daryti įtaką SEO,  jei jis vadovaujasi protinga strategija.

 

Jei esate „GrowthHacker“ gerbėjas, galite būti nuolat atnaujinamas, jei taip pat laikysitės puikių minčių. Taip pat yra „Inbound.org“, kur galite padaryti tą patį.

 

Taip pat turite griežtai laikytis kelių dalykų:

  • galvoti granuliuotai;
  • integruoti socialinę žiniasklaidą į savo SEO strategiją;
  • neskubėkite įgyvendinti savo strategijos.

 

Yra puikių verslo pavyzdžių, kurie atsigavo, kai pradėjo vadovautis „Google“ patarimais ir rekomendacijomis. Kas galėtų patikėti, kad „Google“ nuobauda gali padėti kitoms svetainėms?

 

„Buyautoparts.com“ yra svetainės, kuri įspūdingai atsigavo po „Penguin“ baudos, pavyzdys, nes jie to išmoko sunkiai.

„buyautoparts“ atkūrimo pingvinas 4.0

Šaltinis: https://explorer.cognitiveseo.com/?u=buyautoparts.com&m=*U*#section/4

 

Kai jie pritaikė savo SEO strategiją naujam „Google“ algoritmų pakeitimui, svetainėje padidėjo paieškos srautas 320% .

14. Nerealus laikas ir biudžetas reiškia, kad žaidimas baigėsi

Ar nusprendėte diegti SEO strategiją, bet nenustatėte realistiško laiko ir biudžeto? Nuskęsite greičiau nei „Titanikas“. Daugelis verslininkų nori kuo skubesnių rezultatų, pasistengdami kuo mažiau, ir tai pamiršta.

 

Neturint biudžeto gali atsirasti neatsargios išlaidos dalykams, kurie galbūt nebuvo privalomi, ir jūs galite lengvai pritrūkti grynųjų. Taip jūs prarandate savo išlaidų kontrolę ir nežinote, kiek turite susigrąžinti.

 

Nematuojant savo išlaidų ir pajamų yra dar viena klaida.

 

Laikas gali padėti jums pamatyti perspektyvą ir pasirinkti geriausią laiką paleidimui. Galite būti per anksti arba per vėlai.

 

„SixDegrees.com“ turėjo būti originalus socialinis tinklas, tačiau žmonės nebuvo tam pasirengę 1997 m., Kai jis prasidėjo. Pavadinimas buvo gana protingas. Tai kilo iš žaidimo „šeši Kevino Bacono laipsniai“ ir idėjos, kad visi esame šešių laipsnių atstumu nuo visų Žemės gyventojų.

Šeši laipsniai

 

Koks yra SEO sprendimas kovojant su nerealiu laiku ir biudžetu?

 

Taip pat yra daugybė būdų, kaip sukurti SEO strategiją iš riboto biudžeto . Jums tereikia išsirinkti sau tinkamus.

 

Nustatytas biudžetas gali padėti išlaikyti dėmesį, o tiksliai nustatytas laikotarpis gali jus atnaujinti ir kiekvieną akimirką pranešti, kur esate. Jūs išvengsite pinigų trūkumo. 

 

Pirmiausia galite paprašyti kelių ekspertų išbandyti jūsų gaminį. Sukurkite erzinimo kampaniją socialiniuose tinkluose.

 

Padarykite savo paleidimo dieną dar ypatingesnę , reklamuodami ją „ ProductHunt“ . Užregistruokite savo produktą ir leiskite žmonėms jį peržiūrėti. Surinkite savo vartotojų nuomones ir atsiliepimus. Sukurkite santykius su jais.

 

„ProductHunt“ gali būti tikrai naudinga, jei žinote, kaip ir kada jį naudoti. Ei – mobilioji programa, sukurta vieninteliu tikslu bendrauti su aplinkiniais žmonėmis, kad tik kalbėtumėmės, o ne rastume partnerio.

 

Ei, mobilioji programa

 

„ProductHunt“ pristatymas buvo hitas. 99% vartotojų, kurie atsisiuntė programą, buvo iš „ProductHunt“. Jie netgi turėjo daug veiklos, kaip matote kitoje ekrano kopijoje.

Ei, „ProductHunt“ sėkmė

Šaltinis: medium.com

15. Dėl prastų investicijų į turinį prarasite daugiau nei 67% švino

Ar negirdėjote apie verslo savininkus, kurie norėjo įkurti įmonę, kurioje būtų nedaug investicijų, o darbuotojai, dirbantys už tą patį atsidavimą, kaip ir jie, dirbtų už minimalų atlyginimą?

 

Tai nėra sprendimas. Galvok protingai. Nustatykite savo prioritetus.

 

Darbas su netinkama komanda taip pat gali pakenkti jūsų paleidimui ir padidinti gedimų skaičių. Samdykite inteligentus, turinčius žinių ir gebėjimų kurti tekstus, kurie supranta jūsų viziją ir ją vertina. Investuokite į savo darbuotojus, nes jie gali augti kartu su jūsų startuoliu.

 

Turinys eina kartu su SEO. Puslapio optimizavimas ir turinys yra geriausi draugai. Būti pirmu bandymu jums gali būti sunku investuoti.  

 

SocialMediaB2B teigia, kad B2B įmonės, turinčios strateginę turinio rinkodarą, generuoja 67 proc. Daugiau potencialių klientų nei įmonės, kurios to nedaro. Taigi galite suprasti, kodėl tai naudinga jums, jau nekalbant apie tai, kad būtina investuoti į turinio kūrimą.

 

Koks yra blogo turinio investicijų SEO sprendimas?

Investuokite laiką ir pinigus. Nebūk pigus. Naudokitės galimybe siųsti svečius arba kurti vertingą turinio dalį platformose, kuriose turite galimybę tapti bendradarbiu. Ir tada jį reklamuokite ir sustiprinkite .

 

Paimkime, pavyzdžiui , „Forbes“ dizainerį, kūrėją ir bendradarbį Anthony Kosnerį . Iš pradžių jis buvo „Time Inc.“, „Conde Nast“, „McGraw-Hill“ žurnalų dizaineris, tada perėjo prie turinio rinkodaros strategijos. Šiuo metu jam pavyko sulaukti daugiau nei 400 000 unikalių lankytojų .

 

Laikymasis žinių apie temas, faktų surinktas turinys yra sėkmingo SEO raktas. Tokio tipo turinys visada bus prieš viską, kas skelbiama internete. To Anthony siekė ir būtent taip jam pavyko prisidėti prie tiek daug skaitytojų.

 

Sužinokite iš SEO sėkmės istorijos, kurią turėjo „Buffer“. Steigėjas Leo Widrichas naudojo gerą augimo nulaužimo techniką. Jis pradėjo rašyti turinį apie „Twitter“, kaip pritraukti sekėjų ir kaip „Twitter“ gali padėti jūsų SEO. Tada jis kreipėsi į kitus tinklaraščius, norėdamas sužinoti, ar jiems įdomu skaityti jo turinį, ar juos domina panašios temos.

Rašykite influenceriams.

Rašykite žmonėms, kurie daro įtaką jūsų potencialiems klientams.

leo widrichas LEO WIDRICHAS
Įkūrėjų buferis / @LeoWid

Jis pradėjo kurti santykius. Savo auditoriją jis įgijo naudodamasis svečių dienoraščiais, o po 10 mėnesių „Buffer“ turėjo daugiau nei 100 000 vartotojų .

 

Tai yra paleidimo tipas, kurį galite sekti, kad pamatytumėte sėkmės veiksnius, suprastumėte jų SEO strategiją ir galų gale pritrauktumėte klientų. 

16. Nekokybiško turinio rašymas kitam tikslui neatneš potencialių klientų

Nerašydami vertingo turinio, SEO paleistis gali sugesti ir pakenkti jūsų svetainei. Jūs nerašote kokybinio turinio, nepriskiriate reitingų.

 

Turinio rinkodara žlunga, kai turinys neatitinka prekės ženklo tikslų. „Grabhouse“ yra turinio rinkodaros nesėkmės pavyzdys . Paleidimas buvo sukurtas kaip nekilnojamojo turto sąrašų portalas. Vietoj to jie pradėjo rašyti turinį ir baigė virusinio turinio žurnalu.

 

Jo turinys labiau atitiko „Buzzfeed“ ar panašią svetainę, bet ne „Grabhouse“. Taip verslas žlugo. Jie surinko daug peržiūrų ir lankytojų, bet nerinko pardavimų.

 

Koks yra žemos kokybės turinio SEO sprendimas?

Jeffas Bullasas paaiškina,  kad organinio srauto svarbą lėmė kokybinis turinys.

Taigi ilgos formos turinys dabar yra pagrindinis rimtų turinio pardavėjų komponentas. SEO srautas dažnai skiria 50% tinklaraščio įrašo dėmesio. Daugiau nei pusė šio tinklaraščio srauto gaunama iš natūralios paieškos.
Jeffas bullas JEFFAS BULLAS
„JeffBullas.com“ įkūrėjas /  @jeffbullas

Sprendimas būtų integruotas turinio rinkodaros planas, skirtas surinkti vartotojus iš bet kurios vietos.

 

Automatizuota programinė įranga „ Leadpages“ turėjo labai gerai suplanuotą turinio rinkodaros strategiją. Jų tinklaraštis buvo reguliariai atnaujinamas su nauju turiniu ir el. Pašto rinkodaros kampanija, siekiant pritraukti skaitytojus ir vartotojus ir patekti į svetainę.

Ši technika per vienerius metus padėjo jiems išaugti nuo 0 iki 15 000 abonentų . Puikūs skaičiai!

 

„Leadpages“ taip pat siūlo internetinius seminarus ir mokymo programas savo platformai.

 

Yra ir kitų būdų. Pavyzdžiui, buferis, pagrįstas ilgais ir išsamiais gerai ištirtais straipsniais, kad sukurtų daugiau traukos socialinės žiniasklaidos platformose.

 

Kai nuspręsite planuoti turinio strategiją, nustatykite, kuo jūs skiriatės, ir ištirkite skirtumus, nustatykite tikslus ir bendraukite su savo auditorija.  

 

Prisiregistruokite gauti išskirtinius SEO patarimus ir atvejų tyrimus

Gaukite nemokamų SEO strategijų, kurias galite naudoti norėdami padidinti savo svetainės srautą ir padidinti konversijų skaičių.

 

Išvada

 

Nesėkmė skauda. Čia nieko naujo. Mokykitės iš didžiausių klaidų, kurias padarė kiti, ir pasinaudokite sprendimais, kaip pagerinti jūsų SEO pastangas.

 

Yra daugybė SEO startuolių nesėkmių, bet ar žinote, kaip atsigauti po nuostolių? Išklausę visus siūlomus SEO sprendimus, rasite tinkamą būdą tai padaryti. Tai ne tiek pradedančiųjų vadovas, bet sąrašas su protingais rinkodaros patarimais ir blogas SEO naudojimas pradedantiesiems strategijai, kad suprastumėte, ko turite vengti.

 

Nepradėkite savo verslo užrištomis akimis. Pažvelkite į kitus, šnipinėkite savo konkurenciją. Atlikite atvirkštinę inžineriją. Taip pat galite rasti daug sėkmingų startuolių pavyzdžių. Verčiau būkite vienas iš jų. Sužinokite, kaip startuoliui sekasi SEO, laikydamiesi gerosios patirties. Ieškokite paleidžiamų startuolių ir mokykitės iš jų patirties.

 

Neužtenka ieškoti verslo modelių ir sukurti geriausius. 

 

Pasinaudokite rinkodaros įrankiais, kuriuos rasite užburiančiame interneto krašte. Pagalvokite ir permąstykite SEO strategiją. Tada elkitės! Nustatykite SMART tikslus, stebėkite juos ir pamatykite, ką turite patobulinti.

 

Nors buvo nefinansuotų startuolių, kuriems pavyko išgyventi, geriau nustatyti biudžetą su bent keliais finansiniais ištekliais, kad galėtumėte atlikti tam tikrus veiksmus ir pritraukti klientų. Investuok, investuok ir investuok. Bendradarbiaukite su patikimais žmonėmis ir nenaudokite pasenusios taktikos. 

 

Turėkite tvirtą turinio rinkodaros strategiją, kurios griežtai laikotės. Visada atlikite SEO. Tam reikia turėti atsidavusį žmogų.

 

Sukurkite komandą, su kuria galėtumėte dirbti ir pasiekti tai, ko užsibrėžėte. Ir galų gale ieškokite kokybės pasiekimų viskam, ką darote, nepriimkite nuorodų ir pigių darbų.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *