Amžinai žalios rinkodaros terminas

Turinys yra SEO ginklas. SEO specialistai mėgsta naudoti dvigubą ginklą, kuris laimėtų jiems kovą tiek trumpuoju, tiek ilgalaikiu. Jie tai vadina sezoniniu (arba aktualiu) turiniu ir visžaliu turiniu. Kaip visada, tarp jų vyksta diskusijos: visžalis turinys ir aktualus turinys. Kuris yra geresnis?

 

Reikalas tas, ar tai „ir“, ar „ar“ klausimas? Ar aktualus turinys ir visžalis turinys eina koja kojon, ar eina atskirais keliais? Ši diskusija taikoma ne tik turinio rinkodarai, bet ir socialinės žiniasklaidos rinkodarai, nes abiem būdingi tie patys turinio tipai.

 

Beveik visi pakreipia skalę visžalio turinio naudai, teigdami, kad tai bitės keliai. Bet kur šiame sezoninis turinys? Ar atostogų straipsniai, „Google“ naujiniai ar tam tikrų metų populiariausiųjų sąrašai iš tikrųjų gali padėti sugeneruoti IG?

 

Sezoninis ir visžalis turinys

 

  1. Sezoninis arba aktualus turinys
    1. Trumpa ilgo sezoninio turinio istorija
    2. Sezoninio turinio pranašumai
    3. Sezoninio turinio minusai
    4. Kaip sukurti sezoninį turinį
  2. Visžalis ar nesenstantis turinys
    1. Ilgas visžalio turinio pasakojimas
    2. Visžalio turinio pranašumai
    3. Visžalio turinio spąstai
    4. Kaip sukurti amžinai žaliuojantį turinį
  3. Koks yra idealus mišinys?
  4. Apibendrinant, ar tai „Vs“ ar „Ir“?

 

Kiekvienas iš jų turi savo privalumų ir trūkumų dalį. Štai kur tinkamos turinio strategijos valdymas yra pusiausvyros veiksmas, pavyzdžiui, gimnastika, baletas ar dailusis čiuožimas. Davidas Harry iš „SEO Training Dojo“ pažintiniame SEO pokalbyje sakė, kad „ turinys viską strateguoja “, todėl turėtumėte žinoti, kaip juo naudotis, kad gautumėte ir neprarastumėte.

 

 

Nors visi bando išspręsti kryžiažodį ir išsiaiškinti, kuris iš jų turi didesnį poveikį SEO tinklaraštyje ir į kurį turėtų sutelkti savo pastangas, visi kažkodėl vaikomės savo uodegą.

Neturėtume pasirinkti vieno turinio tipo. Aktualus turinys ir amžinai žalias turinys iš tikrųjų persipina. Jiems reikia vienas kito (apie tai vėliau). 

Šios visžalio turinio ir aktualaus turinio diskusijos yra panašios į diskusijas dėl aistros ir meilės. Pastarasis yra amžinas ir stipresnis, o kitas yra gana trumpalaikis, nors ir ugningas. Dažnai jums net nereikia rinktis: galite turėti geriausias iš abiejų pasaulių.

 

Tačiau jūs visada turite galvoti ilgainiui – kas jums naudinga, ar verta panaudoti tam, kad uždirbtumėte pinigų, ar tai aktualu ilgą laiką? Bet aptarkime tai prie įrodymų puodelio ir privalumų bei trūkumų. Tada turėtumėte sugebėti priimti sprendimą. 

 

Sezoninis arba aktualus turinys

Trumpa ilgo sezoninio turinio istorija

 

Sezoninis turinys taip pat vadinamas aktualaus turinio pavadinimu.

Įprastas sezoninio turinio apibrėžimas sakytų, kad jis susijęs su turiniu, susijusiu su tendencijomis, atsižvelgiant į pramonės dinamiką.

Paprastai auditorijai pateikiama atnaujinta, aktuali ir tikslinga informacija, kuri jau gerai išmano ir žino temą, kuria rašote. Aktualus turinys yra aktualus tik tam tikrais metų laikais ir paprastai gana kenkia klubams ir nišai.

 

four_seasons_by_hibbary

 

Aktualaus turinio įrašai yra labai paplitę nuolat besikeičiančiose pramonės šakose, tokiose kaip technologijos ir mados, arba prekės ženklams, kurie paprastai užsiima tokia veikla – naujienų skyriams, lažybų namams ir finansams. Aktualaus turinio pavadinimai skamba taip: geriausia šalis praleisti vasaros atostogas 2016 m., 2018 m. Žiemos olimpinių žaidynių nugalėtojai ir pralaimėtojai Phjončhane, „Robinhood“ programą galima įsigyti dar dviejose JAV valstijose ir t. T.

 

Sezoninis turinys yra suskirstytas į 2 kategorijas:

  1. pagal laiką (tam tikri sezonai, pvz., žiema ir vasara, bet ir metai, kai ciklas kartojasi kiekvienais metais) 
  2. renginių pagrindu (Kalėdos, Velykos, Moters diena, Motinos diena, koncertai ir net filmai, nors galų gale jie tampa visžaliai, tačiau laikui bėgant praranda srautą).

 

Kai kurie pridėtų trečią kategoriją, vadinamą „tikru“ aktualiu turiniu, kuris teoriškai lankomas kiekvieną pasikartojantį sezoną ar įvykį, susijusį su konkrečiu turiniu (šventės, renginiai, išpardavimai ir kt.). Tačiau sakoma, kad sezoninio turinio rinkodara apima ir kitą kategoriją, vadinamą šventiniu sezoniniu turiniu. Bet aš asmeniškai manau, kad tai yra nereikalinga, nes tai jau apima įvykių aktualus turinys.

 

Tinkamesnis termino „aktualus turinys“ vartojimas taip pat gali atmesti sezoniškumą. Pavyzdžiui, vienas įvykis, pvz., Svarbus politikas, pasakantis piktinantį pareiškimą, vis tiek gali būti aktualus turinys, tačiau nebūtinai sezoninis. Tas pats pasakytina ir apie tokias laidas kaip „Got Talent“ ar „The Voice“. Jie yra sezoniniai, tačiau kiekvienas turi savo temą (menininkų vardai ar skirtingi žiuri nariai).

Sezoninio turinio pranašumai

 

Visi sako, kad visžalio turinio svoris yra didesnis SEO požiūriu. Vis dėlto, kodėl sezoninis turinys vis dar labai svarbus?

 

Jei analizuotume kiekvieną tinklaraštį, greičiausiai atrasime aktualų ir visžalį turinį. Dažnai sezoninis turinys turi nemažą dalį tinklaraščio įrašų santykio. Pavyzdžiui, čia, mūsų paieškos sistemos optimizavimo tinklaraštyje, rašome ir visžalį turinį (bendruosius SEO klausimus), ir sezoninį / aktualų turinį (klausimus apie SEO „Google Trends“, „Google Updates“, „Google“ pareigūnų „Twitter“ ir kt.).

 

  • Madingas, šviežias, naujas turinys yra patrauklesnis nei bendros tiesos ar atvejų tyrimai.
  • Naujienos ir mados sulaukia daugiau dėmesio.
  • Skelbdami naujieną, jūs paprastai sukelsite auditorijos susidomėjimą labiau nei tada, kai skelbsite tema, kurią jie jau matė nesuskaičiuojamą skaičių kartų.

 

Vienas pliusas aktualus turinys yra tas, kad jį galima paversti visžaliu turiniu beveik bet kuriuo metu. Pvz., Straipsnį „ Kaip SEO peizažas paveikė jūsų reitingus 2017 m.“ Galima lengvai atnaujinti, kad atitiktų 2018 m. 

 

Štai keletas svarbiausių privalumų, kuriuos galite išgauti iš savo sezoninio turinio: 

 

Sezoninio turinio nauda # 1 Sezoninio turinio rašymas gali būti labai naudingas jūsų prekės ženklo įvaizdžiui . Tai siunčia žinutę, kad jums rūpi naujausios pramonės tendencijos ir norite būti naujausia. Tai rodo susidomėjimą naujumu ir išsamia informacija. Taip jūsų auditorija pradeda jumis pasitikėti ir tampa klientu. Aktualus turinys rodo, kad norite išlikti aktualus savo nišoje ir pirmiausia savo auditoriją. Jums rūpi tai, ko reikia tą akimirką. Aktualus turinys gali lengvai patenkinti skaitytojų poreikius ir interesus. Nuolat teikdami šviežią ir naujausią turinį, jūs stumiate madingo madingo prekės ženklo įvaizdį.

 

Sezoninis turinys reiškia, kad jums rūpi vartotojo poreikiai įvairiomis progomis ir metų laikais.

 

Sezoninio turinio nauda Nr. 2  Be to, ji gali būti aktuali ne vieną kartą , jei tema vėl madinga. Kaip minėta anksčiau, yra turinio subkategorija, pavadinta „tikras sezoninis“ ir nurodantis turinį, kuris gali patekti į viešumą. Šie įrašai gali būti atgaivinti įvairiomis šventėmis ar pardavimo progomis.

 

Sezoninio turinio nauda # 3 Kitas didelis privalumas yra tai, kad aktualus turinys yra tinkamas daiktų pardavimui . Žmonės ieško sezoninio turinio, kad galėtų įsigyti daiktų. Šis turinys geriau tarnauja vartotojo tikslams ir teikia greitą pasitenkinimą. Kurdami ir skelbdami aktualų turinį, padėsite gerai išmanančiai auditorijai priimti geresnį sprendimą rinkodaros ir pirkimo požiūriu.

 

Žmonės sezoninio turinio ieško ketindami pirkti.

 

Sezoninio turinio nauda # 4 Be to, aktualus turinys yra labai svarbus, kai reikia didinti auditoriją. Tai padeda jums kuriant prekės ženklo reputaciją ir prekės ženklo pripažinimą. Tai sukelia šurmulį aplink jūsų prekės ženklą , nors pasekėjai tam tikru metu gali prarasti susidomėjimą. „Instagram“ yra puiki vieta tai padaryti ir gauti greitą pasitenkinimą, taip pat „Twitter“. Aktualus turinys yra aukščiausio lygio greita sėkmė, žodis iš lūpų, patenkinimas ir atsivertimas. Neigiama dalis yra ta, kad sekėjai galų gale gali atšokti, kai jie prikimš savo pilvą dominančia informacija, ir daugiau niekada nebebus jūsų aplankyti. 

 

Sezoninis turinys leidžia įtraukti savo prekės ženklą į varžybas.

 

Sezoninio turinio nauda # 5 Sezoninis turinys paprastai suaktyvina mobiliesiems optimizuotas strategijas, kad auditorijos galėtų ilgiau atsidurti puslapyje ir likti jame. Sezono turinys siekia būti glaustas, tačiau išsamus, visa tai patenkinti jų auditoriją vietoje pateikiama informacija. Tokiam paprastumui reikalinga tinkama vartotojo patirtis ir sąsaja. Štai kur mobiliesiems pritaikytos versijos tapo šauniais vaikais.

 

Sezoninės turinio rinkodaros srityje konkurencija nerimauja kur kas mažiau. Taip yra todėl, kad beveik kiekvienas verslas pasirenka tik amžinai žaliuojančio turinio strategijas. 

 

Sezoninės temos leidžia kurti naują turinį, turint ribotą konkurenciją, tačiau pakankamai ilgą gyvenimo trukmę, kad būtų galima grąžinti turinio kūrimo sąnaudas. 
Lukaszas-Zelezny LUKASZAS ZELEZNY
Autorius ir pagrindinis pranešėjas  @LukaszZelezny / zelezny.uk

 

Ugniai apsaugokite savo turinį kurdami aktualų turinį ir FOMO, kurio bijoma netekti. Žodynuose sakoma, kad kalbama apie FOMO kaip apie „nerimą, kad įdomus ar įdomus įvykis šiuo metu gali vykti kitur, kurį dažnai sukelia socialiniuose tinkluose matomi įrašai“. 

 

Sezoninio turinio nauda # 6  Paskutinis, bet ne mažiau svarbus dalykas – sezoninis turinys paprastai sulaukia didelio srauto. Bet kas to nežino? Greičiausiai tai yra vienintelė priežastis, kodėl žmonės norėtų tokį turinį išplatinti tinklaraštyje. Aišku, kad serija trunka tik kurį laiką, bet ji didelė.

 

Jei atidedate laiką tinkamai, taip pat galite gauti daug nuorodų į šio tipo įrašus. Pvz., Mes visi nekenčiame spoilerių, tačiau jie tikrai daug dalijasi internete. Kino gerbėjų teorijos, naujienos apie aktorius ar ateities serialų planai visada sulaukia didelio dėmesio internete. Tada galite naudoti vidinę susiejimo strategiją, norėdami patobulinti savo kitus straipsnius, kurie gauna mažiau nuorodų, ir jums nereikės pasikliauti nuorodų kūrimo metodikomis, kad galėtumėte atlikti savo puslapio SEO.

 

Sezoninio turinio minusai

 

Nors aktualus turinys turi daugybę privalumų, kuriuos galima pritaikyti kaip turinio techniką, jis taip pat turi nemažą dalį trūkumų. Kuo greičiau mes jį priimsime ir turėsime, tuo greičiau pasigailėsime nusivylimo.

 

Sezoninio turinio trūkumas # 1 Deja, skirtingai nuo visžalio turinio, aktualaus turinio galiojimo laikas yra galutinis . Tai nepalaiko to paties srauto ir socialinių aplodismentų, kaip pirmąją dieną po paskelbimo, ir tai trunka ilgą laiką. Tai sukuria trumpalaikį įsitraukimą, kad ir koks didingas ir patenkinantis buvo pirmas. Taip yra todėl, kad aktualus turinys nėra aktualus visą laiką. Tai greitai sunykstantis turinys, kurio naudingumo ir aktualumo trukmė ribota. 

 

Galų gale aktualus turinys nepateikia tvarių rezultatų.

 

Sezoninio turinio trūkumas Nr. 2  Be to, aktualus turinys rūšiuoja auditorijas ir skirtas tik tiems, kurie turi daugiau žinių apie šią temą . Tai gali užregistruoti didžiulį ažiotažą, tačiau tai kyla tik iš gerai išmanančių, o kitiems skaitytojams nieko nereiškia.

 

Sezoninio turinio  trūkumas # 3  Be to, naujiems vartotojams, norintiems patekti į grupę, sezoninis turinys gali pasirodyti šiek tiek sudėtingas ir sunkiai virškinamas , atsižvelgiant į daugybę naujovių ir žargono. 

 

Sezoninio turinio trūkumai # 4  Žmonės gali po truputį prarasti susidomėjimą arba dėl minėtos priežasties, arba dėl to, kad kažkas kitas jau atkreipė jų dėmesį. Jums tereikia prisiminti naujienas apie tai, kas laimėjo JAV prezidento postą ir sulaukė didžiulio susidomėjimo, tačiau netrukus po to, kai jie prarado populiarumą, nes jų dėmesį patraukė kažkas daugiau šviežumo ir aktualumo, pavyzdžiui, nauji įstatymai, kuriuos pasiūlė ir priėmė valdantieji. 

 

Dėmesys aktualiam turiniui reiškia, kad turite dirbti iki kaulų pirštų, kad būtumėte nuolat aktualūs ir atnaujinami. Savo tyrimus turite atlikti kiekvieną dieną ir niekada nepamiršti to, kas svarbu pramonėje, ir, tikiuosi, pirmasis išleisite naujienas. Paimkime kriptografinių naujienų pavyzdį, kur yra tiek daug svyravimų, spekuliacijų ir svarbių naujienų, susijusių su tam tikros monetos iškilimu arba žmonėmis, kurie ją prikaustė kasant, turint ar vagiant skaitmenines monetas. Pavyzdžiui, tai buvo didžiulės naujienos, susijusios su didžiausiu bitkoino apiplėšimu, kuris įvyko pastaruoju metu. Netrukus po to griaudėjo kitos naujienos skirtingomis temomis.

 

islandijos-bitkoino vagystės

 

Dar vienas, tarkime, sezoninio turinio trūkumas yra tas, kad nors jis atneša kažką unikalaus, įvykis vyksta tik vieną kartą, o jo auditorijai yra per mažai autoriteto. Be to, dėl savo turinio reikia tam tikros auditorijos, o kai kurie gali labai gerai atšokti nuo puslapio ar praleisti labai mažai laiko dėl to, kad trūksta pažangių žinių apie temą. Kartais skaitytojai yra tiesiog smalsūs žmonės, kurie meta skaityti anksčiau nei supranti.

Kaip sukurti sezoninį turinį

 

Kuriant sezoninį turinį yra keletas sveiko proto taisyklių. Jei nenorite gaišti laiko, būtinai jų laikykitės!

 

Visų pirma, norėdami sukurti sėkmingą sezoninį turinį, sutelkite dėmesį į tai, kad jis visada būtų naudingas ir aktualus – nerašykite kažko, jei norite įtraukti tik į sezoninį postą. Be to, labai atidžiai atlikite raktinių žodžių tyrimus. 

 

Ar tu žinai?

Norint įkalti sezoninį turinį, reikia sezoninių raktinių žodžių. Šie raktiniai žodžiai gali būti įprasti raktiniai žodžiai + einamieji metai, tačiau jie taip pat gali būti susiję su naujausiais įvykiais, tokiais kaip koncertai ar filmai. Tik tai suteiks jums tikslinį sezoninį srautą. Tai yra tai, ko jums reikia, ir jūs laimėsite, jei tai gerai atitiks SERP.

Raktažodžių įrankis ir turinys padėjėjas  gali padėti jums su tiek raktažodžių tyrimų ir turinio raštu, atsižvelgiant į turinio tipą Jus domina reitingą. 

raktinių žodžių įrankis cognitiveseo

 

Antra, iš anksto pasiruoškite ir sudarykite redakcinį kalendorių su įvykiais ir sezonais, kuriuos norite aprėpti, ir paruoškite savo turinį. Sezoninį ir net aktualų turinį galima paruošti iš anksto, jei turite informacijos apie įvykį, kuris įvyks.

 

Jei žinote, kad filmas bus rodomas po poros savaičių, galite parengti savo temas, tačiau taip pat galite parašyti apie tai iš anksto, kai žmonės jo ieškos. Ar tai serialas? Tada galite paminėti ir praeities įvykius.

 

Trečia, praneškite komandai, kaip indeksavimas daro įtaką jūsų turinio rinkodaros strategijai nustatant aktualų turinio kalendorių. Viena iš pagrindinių priežasčių būtų ta, kad dauguma žmonių sezoninio turinio (ar tai būtų laiko, ar įvykio) tyrimus atliktų mėnesius prieš faktinį laiką. Be to, jums reikia laiko, kol jūsų straipsnis bus indeksuojamas nuo to laiko, kai jis bus rodomas jūsų platformoje, ir nuo vartotojo paieškos laiko.

 

Taigi įsitikinkite, kad sezoninį turinį pradėjote kurti šiek tiek anksčiau, prieš vartotojams pradedant jo ieškoti, taip pat palikite buferinį laikotarpį, kad jis būtų tinkamai indeksuojamas.

 

kada-publikuoti-sezoninis

šaltinis: seosmarty.com

 

Kaip matote aukščiau „Google Trends“, su Kalėdomis susijusios užklausos pradedamos domėtis spalio mėnesį, likus maždaug dviem mėnesiams iki faktinio įvykio. Visą šį laiką galite vairuoti daug natūralaus srauto, taip pat galite pasinaudoti tam tikra socialinės žiniasklaidos rinkodara. Bet tam jums reikės turinio iš anksto.

 

Štai kodėl redakcijos kalendorius bus labai naudingas. Jūs tiksliai žinosite, kada turinys turėtų būti rašomas, skelbiamas ir reklamuojamas.

 

Visžalis ar nesenstantis turinys

Ilgas visžalio turinio pasakojimas

 

Visžalis turinys yra turinys, kuris praeina laiko testą ir išlieka aktualus visada. Paprastai tai sukuria didesnę auditoriją ir srautą ilgainiui, tačiau jos augimas yra saugus, pastovus ir tvarus. „Evergreen“ retai niekada neturi eismo šuolių, ir nors jūs nebūtinai matote rezultatus per naktį, ilgainiui jums bus naudinga nuolat gauti apsilankymus ir atgalines nuorodas.

 

Visžalis turinys yra meilės istorija, kuria dalijasi du: turinio tiekėjas ir skaitytojas. Jiems visada reikės ir laikytis vienas kito.

 

Visžalis turinys iš esmės yra skirtas auditorijai šviesti. Tai niekada neišeina iš stiliaus, nes žmonėms visada reikės tokio pobūdžio turinio. Atvejų analizė, statistika, apžvalgos, produktų apžvalgos, instrukcijos vadovams, pradedančiųjų vadovai, sąrašai, geriausi pramonės patarimai, geriausios praktikos pavyzdžiai, kontroliniai sąrašai, mokymo programos, tinklalaidės, bendri problemų sprendimai, nesėkmės ir sėkmės istorija, pliusai ir minusai, visa tai yra visžalio turinio atvejų. 

 

Galite lengvai pastebėti visžalio turinio idėjas, kai susiduriate su tokiais pavadinimais, kaip „ Susirišti lanką“, „Slapukų ir kremo suplaktų pyragaičių receptas“, „8 žingsniai, kaip pradėti itin galingą nuorodų kūrimo kampaniją“, „Kaip užsisakyti ir atsiskaityti už kambarį naudojant„ Bitcoin “ .

 

Kurdami visžalį turinį, atkreipkite dėmesį į unikalių ir svarbių informacinių duomenų teikimą. Padarykite savo turinį patrauklų, nes skaitytojai gali lengvai prarasti kantrybę, nes dauguma visžalio turinio įrašų yra gana ilgi . Pateikite aiškumą kaip vieną iš savo orientacinių žiburių, nes nenorite, kad auditorija atšoktų jūsų puslapį, nes jūsų tekstas yra išsamus. Be to, visada stenkitės rašyti dominančiomis temomis. Pabandykite į savo amžinai žalio turinio dalį įnešti ką nors naujo ir autentiško, nes niekas nemėgsta visur atsitrenkti į tą patį. Nors jiems gali reikėti to paties dar ir dar kartą, jie tikisi kitokių ar bent jau naujų rezultatų ir įžvalgų.

 

Jei galite kokybiškai atsakyti į nesenstantį klausimą, atsakyme visada bus vertybė.
Lukaszas-Zelezny LUKASZAS ZELEZNY
Autorius ir pagrindinis pranešėjas  @LukaszZelezny / zelezny.uk

 

Visžalio turinio pranašumai

 

Evergreen Content Benefit # 1  Visą laiką žaliuojantis turinys yra tas, kad jis yra nesenstantis. Evergreen yra daugybė nuolatinių potencialių klientų, srauto, akcijų ir socialinių nuotaikų.  Srautas į amžinai žaliuojantį turinį išliks toks pats, tai reiškia, kad jis didės lėtai, bet stabiliai, su nedideliais skirtumais, turėdamas galimybę dar labiau išaugti ir tobulėti, atsižvelgdamas į svetainės valdymo eigą. 

 

visžalis-turinys-naujas

 

Nors visžaliam turiniui reikia daugiau laiko ir pastangų, atsižvelgiant į įrašų pobūdį (patarimai, atvejų analizės ir pan., Kuriems reikalingi išsamūs tyrimai), jie užtikrina nuolatinį jūsų turinio srautą. Tuo pačiu metu visžalio turinio gamyba yra mažiau reikalinga nei sezoninė (ir mes čia nekalbame apie duomenis ir statistiką). Neskubėkite ieškoti naujienų, jokių antrinių išteklių problemų.

 

„Evergreen“ turinio nauda Nr. 2  Kitas pranašumas būtų tas, kad nesenstantis turinys ilgainiui sukuria pasitikėjimą prekės ženklu, ypač tinkamai ištyrus. Skaitytojai , rašydami visžalį turinį, pažymės jus kaip kokybiškos , išsamios informacijos šaltinį , žinodami, kad atsakymus visada ras jūsų svetainėje. Be to, įrodoma, kad visžalis patenkina tiek naujų, tiek senų skaitytojų poreikius ir interesus. 

 

Visžalio turinio dėka socialinės žiniasklaidos profiliai ir tinklaraščiai toliau augs.
Steve-Conway STEVE’AS CONWAY’US
Atvykstantis rinkodaros ekspertas, „ ConvergeHub“

 

„Evergreen“ turinio nauda Nr. 3 „  Evergreen“ turinys išlieka aktualus visus metus , ir nesvarbu, kada jį paskelbsite. Tai reiškia, kad ja galima naudotis bet kuriuo metų laiku. Tai yra amžina, jei svetainė išliktų šviežia ir niekada nebūtų uždaryta administratoriaus. Kitaip tariant, amžinai žalias turinys yra nesenstantis, senėjimą mažinantis. Būtent turinys sukuria ilgalaikį įsitraukimą. Šis tipas yra turinys, kuris nepriklauso nuo sezoninių įvykių užgaidų ir temų, todėl visada bus madinga, kaip padaryti pynimą. Visžalio turinio galiojimo laikas niekada nepasibaigia.

 

Verta paminėti, kad amžinai žaliame turinyje taip pat puikiai naudojamasi aktualiu turiniu, kuris tiesiogine prasme yra aktualus nepriklausomai nuo sezono. Tai gali būti atnaujinta: sąrašai, viršūnės, atvejų analizės ar panašios instrukcijos, pateikiamos žemiau esančioje ekrano kopijoje . Tačiau amžinai žaliam turiniui retkarčiais reikia nedidelių periodinių atnaujinimų, kad jis būtų naudingas . Amžinai žalias turinys nėra svarbus laikui bėgant, todėl, jei reikia, jį galima lengvai atnaujinti taip, kad laikui bėgant jis išliktų aktualus. Paieškos sistemos skatina žiniatinklio valdytojus atnaujinti senus straipsnius su nauju turiniu, nes tai padėtų pagerinti jūsų bendrą reitingą. Trumpas patarimas: naudokite „palyginimo ir kontrasto“ atnaujinimo techniką, o tai reiškia, kad atnaujindami seną sezoninį turinį atnaujinimas atrodys teisėtas ir aktualus. Priverskite tai atnešti kažką naujo idėjoms, išsakytoms straipsnyje.

 

visžalį turinį galima atnaujinti

 

Evergreen Content Benefit # 4  Kokie dar gali būti visžalio turinio naudos argumentai, galite susimąstyti? Na, visžalis suteikia jūsų svetainei didesnį autoritetą dėl nuolatinio įvairaus srauto srauto. Taip yra todėl, kad amžinai žalias turinys visada yra madingas. Laikui bėgant jis gali daug lengviau surinkti atgalines nuorodas, tuo tarpu aktualiam turiniui šiuo metu tenka susidurti su gana sunkiu laiku. Evergreen turinys gerai aptarnauja ne tik puslapį, bet ir visą svetainę.

 

Visžalio turinio nauda # 5  Paskutinis, bet ne mažiau svarbus dalykas, sakoma, kad vertinant pagal gabalo vertę, amžinai žalias turinys yra pranašesnis empiriškai . Jis užima kiekvieną savaitę ir kiekvieną dieną, palyginti su sezoniniu. Visžalis turinys visada yra madingas ir sezono metu, bet atvirkščiai – ne (sezoninis yra visžalis). Mes netgi galime pasakyti, kad kai tik paskelbiamas amžinai žalias turinys, jis oficialiai pradeda savo nuolatinio srauto ir įtraukimo sezoną.

 

Jei norite sužinoti, kaip sukurti ir naudoti visžalį turinį, kad gautumėte kuo daugiau rezultatų, patikrinkite „CoSchedule“ atvejį su visžaliu turiniu.

 

visžalis turinys-idėjos ir pavyzdžiai

šaltinis: www.coschedule.com

Visžalio turinio spąstai

 

Palyginti su sezoniniu turiniu, visžaliai įrašai turi daug mažiau trūkumų. Taip yra todėl, kad amžinai žalias turinys yra stabilesnis ir ilgainiui tai atsiperka.

 

Visžalio turinio spąstai # 1  Vienas argumentas yra tas, kad amžinai žalias turinys gali kažkaip pasakyti akivaizdžius ir pagrindinius dalykus. Informacija gali pasiekti tašką, kai ji tampa kažkokia bevertė, nes yra per daug svetainių, kuriose jau pateikiama ta konkreti informacija.

 

Visžalio turinio spąstai Nr. 2  Kitas spąstas yra tas, kad konkurencija dėl visžalio turinio yra per didelė , todėl jums teks susidurti su sunkesniais laikais, kai jus pastebės ir užims aukštą vietą „Google SERPS“.

 

Visžalio turinio spąstai Nr. 3  Nepamiršk, kad visžaliam turiniui taip pat reikia atlikti daug tyrimų , kai jis atliekamas gerai, o kokybė yra nykščio taisyklė. Iš tiesų patogiau rašyti nesenstantį turinį nei aktualų, nes nereikia skubėti pas pirmąjį naujienų teikėją, tačiau tam reikia vertingų išteklių, tokių kaip laikas, nuodugnus tyrimas ir originalumo kibirkštis tam, kad jau perkrautoje ir prisotintoje turinio pramonėje būtų kažkas naujo.

Kaip sukurti amžinai žaliuojantį turinį

 

Visžalį turinį gali būti šiek tiek sunkiau sukurti. Palyginti su sezoniniu turiniu, kur svarbiausia yra laikas ir sinchronizavimas, svarbiausia yra visžalio turinio kokybė.

 

Pirmasis žingsnis kuriant sėkmingą visžalį turinį yra gerai pasirinkti temą ir raktinius žodžius. Kai kurie turinio elementai yra visžalesni už kitus. Pavyzdžiui, straipsnis, optimizuotas pagal raktinį žodį „SEO vadovas“, tęsis tol, kol egzistuoja pati paieškos sistemos optimizacija. Tačiau straipsnis, kuriame nurodomas konkretus reitingavimo veiksnys, gali trukti ne tiek ir ilgai, nes visi žinome, kad mūsų pramonėje viskas keičiasi labai dažnai. Pavyzdžiui, straipsniai apie „meta raktinius žodžius“ nėra tokie populiarūs, nes tai nebelaikoma reitingavimo veiksniu.

 

Atlikite raktinių žodžių tyrimus ir pasirinkite užklausas, kurių paieškos apimtis yra tinkama. Tai geriausios visžalio turinio idėjos. Visada galite pabandyti optimizuoti turinio dalį keliems raktiniams žodžiams . Taip pat galite naudoti temų grupių ir centrų strategiją , kurioje turite didelių bendrų temų, kurias supa ir palaiko kitos susijusios temos.

 

temų grupes ir turinio centrus

 

Antras žingsnis – įsitikinkite, kad atsakėte į visus klausimus šia tema. Neapsigaukite dėl konkurencijos. Aišku, kartais konkurencija gali būti, bet visada yra spraga, ar tai būtų informacija, dizainas, pasitikėjimas ar balso tonas. Patikimas būdas, kad jūsų skaitmeninis turinys išliktų paskutinis, yra pabandyti atsakyti į visus dažnai užduodamus klausimus apie jūsų temą. Jei neatsakysite į vartotojų klausimus, jie išeis ir ieškos jo kažkur kitur.

 

Struktūra šiuo atveju yra labai svarbi. Vartotojai tikrai neskaito straipsnio iš viršaus į apačią, o greičiau jį peržiūri. Norėdami juos nuolat skaityti, turite iš anksto pranešti, kad į jų klausimą bus atsakyta.

 

Pavyzdžiui, šis straipsnis yra optimizuotas tiek „amžinai žaliam turiniui“, tiek „sezoniniam turiniui“. Tačiau mes atsakome į kelis klausimus:

 

Kas yra sezoninis turinys? Kas yra amžinai žalias turinys? Kaip sukurti sezoninį turinį? Kaip sukurti visžalį turinį? Mes taip pat pridėjome kiekvieno privalumus ir trūkumus, kad vartotojai žinotų, kas laukia ateityje.

 

Tinkamai jį struktūrizavus, mes galime turėti straipsnio naršymo meniu viršuje. Tai reiškia, kad vartotojai žinos, ar yra atsakymas į jų klausimą, ar ne.

 

Sezoninio ir visžalio turinio SEO

 

Trečias žingsnis – nuolat atnaujinti savo amžinai žalio turinį, kad jis būtų aktualus.  Galite pastebėti, kad aukščiau pateiktas vaizdas skiriasi nuo dabartinio straipsnio naršymo meniu straipsnio viršuje. Taip yra todėl, kad šiame straipsnyje buvo atnaujinta nauja informacija, kad ji būtų aktuali.

 

Skirtingai nuo sezoninio turinio, kai kiekvienas atnaujinimas yra atskiras įvykis, kurį reikia paskelbti atskirai, visžalis turinys išlieka svarbus atnaujinant. Pavyzdžiui, jei rašote straipsnį „Kaip užregistruoti savo automobilį“, gali tekti jį reguliariai atnaujinti, atsižvelgiant į tai, kaip keičiasi įstatymai, kad jis būtų aktualus. Nėra prasmės rašyti naujų straipsnių kiekvienam įstatymo pakeitimui, nes vartotojams bus sunku sekti tai jūsų svetainėje.

 

Taigi būtinai reguliariai atnaujinkite savo turinį, jei norite, kad jis išliktų.

Koks yra idealus mišinys?

 

Ir dabar mums lieka galutinis klausimas: koks turinio tipas labiau susijęs su jūsų verslu? Arba, jei norite naudoti abu, koks mišinys jums labiau tinka?

 

Interneto turinį galima palyginti su nykstančiomis gėlėmis, sezoniniais augalais ir amžinai žaliuojančiais medžiais.
Lukaszas-Zelezny LUKASZ ZELEZNY
Autorius ir pagrindinis pranešėjas  @LukaszZelezny / zelezny.uk

 

Taigi, kokia turinio flora labiausiai apgyvendins jūsų svetainę? Daugelis turinio rinkodaros specialistų skuba atmesti aktualų turinį dėl visų minėtų trūkumų.

Tačiau jei norėtume pažvelgti tik į pliusų ir minusų santykį, nors aktualiame turinyje yra daugiau minusų nei visžaliuose, vis tiek jis yra naudingesnis (čia kalbame skaičiais).

Gal todėl, kad amžinai žalias turinys jau yra per didelis.

 

Abu turinio tipai gali sukelti natūralią jūsų svetainės veiklą.

Jie abu sujungia jėgas, kad jūsų turinio rinkodaros strategijoje būtų geriausi rezultatai: amžinai žalias turinys bet kada gali tikti visų rūšių skaitytojams, o sezoninis turinys tinka tik tiems, kurie išmano tą konkrečią temą ar industriją, tiems, kurie nori būti išsaugoti. naujausias pažangias, patobulintas naujienas.

Protingiausia būtų puikiai išnaudoti abu tipus.

 

Abu turinio tipai yra vienodai svarbūs ir reikalingi. Taigi mano atsakymas į klausimą „Kuris geresnis?“ yra: abu yra vienodai svarbūs, nes kiekvienas iš jų prisideda prie jūsų tinklaraščio gerovės, nes nė vienas iš jų negali aprėpti kito.

 

Dauguma žiniatinklio valdytojų eina tuo, kad rašo turinį, kuris yra beveik aktualus visžaliam, kuriame kalbama apie jau susikūrusį dalyką, bet sukant ką nors, ką jie tuo metu parduoda ar kuo tiki, taigi tai gana madinga ir aktuali kalbėjimo momentui.

 

Kiti pakreipia skalę į visžalį turinį. „Atomic Reach“ siūlo santykį 1: 4 – vienas sezoninis turinio gabalas ir kas keturi visžaliai augalai. Labai svarbu išlaikyti tinkamą pusiausvyrą. Idealus derinys labai priklauso nuo to, ko ieškote savo verslui – tikslų, tikslinės auditorijos, to, ko jiems labiausiai reikia ir vertinate. Tai priklauso nuo jūsų rinkodaros tikslų: greitai ar lėtai mokykite ar perkeiskite į klientus dabar ar bet kada, kai jie pateks į jūsų svetainę.

 

visžalis-vs-sezoninis turinys

šaltinis: semrush.com

 

Paimkime šį pažintinį SEO pavyzdį: 9 sėkmingų startuolių paslėptos skaitmeninės rinkodaros strategijų demaskavimas yra straipsnis, kuris laikui bėgant teikia mums nuolatinį srautą ir neatrodo, kad jis greitai baigsis . Tai yra mūsų sekėjų hitas ir nuolatinis informacijos, duomenų ir įkvėpimo šaltinis.

 

demaskuojant paleidimo strategijas

 

Kitoje pusėje yra šis „ Google Penguin 4.0“ realiuoju laiku! Masinis „Google Fluctuations“ straipsnis, kurį ketinome paversti sezoniniu. Taip ir buvo: triuškinantis turinys tema, kuri šiuo metu buvo gana karšta. Paskelbimo metu ir praėjus kelioms dienoms po to užregistravome didžiulį ažiotažą ir įsitraukimą, tačiau metrika niekada neparodė tokio paties apsilankymų kiekio ir srauto kaip tais laikais. Taip yra todėl, kad dėl aktualaus turinio padidėja srautas, tačiau retai žadama nesibaigianti meilės istorija tarp straipsnio ir skaitytojų. 

 

sezoninis turinio įtraukimas

 

Taikydami abi taktikas, jūsų pranešimas skaitytojams bus toks: jūs gerai suprasite savo rinkos poreikius ir interesus. Aktualus ir amžinai žalias turinys prilygsta visų rūšių skaitytojų laimėjimams, pritraukiant įvairiausių klientų į jūsų verslą.

 

Suradę pusiausvyrą tarp amžinai žalio ir sezoninio turinio, galite nustatyti savo kanalo toną.
danielle-thomson DANIELLE THOMSON
„Lifestyle Blogger“ adresu hashtagpaid.com / @linerglttrgloss

 

Atsižvelgiant į tai, kad abu turi savo pranašumų ir trūkumų, neturėtumėte pasirinkti taktikos, kuri būtų vienintelė, bet rinktis jas abi ir naudoti turinio rinkodaros strategijoje. Vienas patarimas: visada kurkite kontekstines nuorodas iš amžinai žaliuojančio turinio į savo aktualų turinį, kad padėtumėte tokioms paieškos sistemoms geriau indeksuoti.

 

Mes linkę turinį visada suskirstyti į dvi grupes: sezoninę ir visžalę.
Bet jūs visada norite tokių, tai yra labai svarbu. Ir tada, dėl akivaizdaus fakto, kad jums reikia dalykų, kurie išeina ir matomi, kad „Google“ būtų vienoda. Taigi jums reikia daiktų, kad visada turėtumėte būti gyvi, srovingi ir gyvybingi.
davidas-haris-dojo DEIVIDAS HARIS
Paieškos sistemos algoritmų analitikas   @SEOdojo  /  seotrainingdojo.com

Apibendrinant, ar tai „Vs“, ar „Ir“?

 

Lyginant aktualų turinį ir amžinai žalią turinį, tarsi susidėtumėte su sprintu ir maratonu akis į akį. Tai ne apie tai, kokie amžinai žalio turinio tipai ar aktuali informacija yra geri, o kurie – blogi, bet tai yra susijungimo klausimas.

 

Padovanokite sau trumpalaikio skambesio ir ilgalaikio rezultato gydymą, žadėdami suteikti konversijų ir ažiotažo. Eksperimentuokite su abiem, peržiūrėkite anksčiau pateiktas idėjas ir pavyzdžius ir sužinokite, kaip kiekvienas iš jų jums tinka rezultatų atžvilgiu (kuris skatina srautą).

 

Nepamirškite: jei norite nuosekliau skelbti ir pritraukti sekėjų atgal į savo svetainę, naudokite aktualų turinį ir jei norite sukurti ramsčius, kurie suteiktų geresnius SEO rezultatus ir galimybę kreiptis į naujus skaitytojai taip pat naudojasi amžinai žaliuojančiais tinklaraščio įrašais.

 

Pasirinkite hibridinį modelį: išnaudokite visas pasaulis ir į savo skaitmeninės rinkodaros strategiją įtraukite visžalį ir sezoninį turinį.

 

Taip pat niekada nepamirškite, kad turinys, nesvarbu, ar jis būtų amžinai žalias, ar aktualus, ar sezoninis, turi būti tinkamai reklamuojamas! Bendrinkite turinį socialiniuose tinkluose ir netgi reklamuokite jį naudodami skelbimus. Dažniausiai nepakanka tik parašyti turinį ir jį paskelbti.

 

Kokią strategiją naudojate savo svetainėje? Ar daug naudojate sezoninę turinio rinkodarą? Jei taip, ar taip pat bandote įtraukti visžalį turinį? Kaip manote, kuris iš jų yra geresnis? Praneškite mums komentarų skiltyje!

 

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *