Apibrėžti konkurentą

Kai nuspręsite, kokius raktinius žodžius taikote savo paieškos sistemos rinkodaros kampanijai, kita jūsų užduotis bus atlikti nedidelę konkurentų analizę. Čia pažvelgsite į populiariausias savo pramonės svetaines, kad pamatytumėte, ką jie daro, kad būtų gerai įvertinti. Šiame įraše mes apžvelgsime jūsų konkurentų apibrėžimą paieškoje ir tai, ko turėtumėte ieškoti, kad nustatytumėte kitą savo veiksmų kryptį.

Kas yra jūsų konkurentai

Dirbdami su nauju klientu, jie pateiks keletą informacijos apie savo verslą, įskaitant raktinius žodžius, į kuriuos norėtų nukreipti, ir kas yra jų pagrindiniai konkurentai. Žinoma, išanalizavus jų raktinius žodžius, klientai mano, kad konkurentai, ieškodami, dažniausiai nėra tikrieji jų konkurentai.

Pažvelkime į klientą, kuriam priklauso vietinis itališkas restoranas. Akivaizdu, kad jie taikys pagal raktinius žodžius italų restoranas ir jų miestas. Paklausti, kas yra jų konkurentai, jie gali išvardyti kitapus gatvės esančius graikų ir japonų restoranus. Bet ieškodamas nė vienas iš šių „konkurentų“ netaikys itališkų restoranų , todėl jie nebus tikri kliento konkurentai ieškant.

Kai reikia atlikti konkurentų analizę paieškai, jūsų konkurentai visada bus svetainės pagal raktinius žodžius, pagal kuriuos taikote. Jokie kiti aspektai neturėtų būti svarbūs.

Norėdami sužinoti savo konkurentus:

  • Pradėkite nuo pagrindinių raktinių žodžių, kuriuos norite taikyti savo paieškos sistemos rinkodaros kampanijoje.
  • Ieškokite tų raktinių žodžių „Google“.
  • Pateikite aukščiausią tų raktinių žodžių svetainių reitingą. Jei šiuo metu reitinguojate ketvirtu numeriu, tiesiog pažvelkite į tris populiariausias svetaines. jei net nesate pirmajame puslapyje, galite apsvarstyti galimybę pažvelgti į svetaines, esančias dešimtuke.
  • Nepaisykite tokių svetainių kaip „Wikipedia“ ar kitos panašios svetainės. Žmonės, norintys įsigyti produktų ar paslaugų, vis tiek praleis savo sąrašus.

Konkurento analizės tikslas

Atlikdami konkurentų analizę, jūsų tikslas turėtų būti nustatyti įvairias paieškos strategijas, kurias jūsų konkurentai daro, kad gerai reitinguotųsi. Tada pasinaudokite visomis šiomis strategijomis, pasirinkite geriausias (ir tas, kurios nepažeidžia „Google“ žiniatinklio valdytojo gairių) ir pritaikykite jas savo paieškos sistemos rinkodaros kampanijoje.

Ką gali pastebėti tai, kad konkurentas A gerai atlieka vieną dalyką, konkurentas B – gerai, o konkurentas C – dar gerai. Sujungę visų trijų gerąsias strategijas, turėsite daug didesnes galimybes padidinti savo reitingą.

Ko turėtumėte ieškoti atlikdami konkurentų analizę paieškai

Nustačius, kokie yra jūsų pagrindiniai konkurentai paieškoje, kitas jūsų tikslas yra išanalizuoti, kaip jie pateko į paieškos rezultatų viršų. Čia yra keletas sričių, į kurias reikia atkreipti dėmesį, ir naudoti įrankiai.

SEO vietoje

Pirmiausia atkreipkite dėmesį į konkurentų SEO. Tai galite greitai padaryti naudodami nemokamą plėtinį, vadinamą „SEO Site Tools“, skirtą „Google Chrome“ naršyklei.

Peržiūrėdami konkurento pagrindinį ir vidinius puslapius, spustelėkite didinimo piktogramą, kad skyriuje „Puslapio elementai“ pamatytumėte toliau pateiktą informaciją.

  • SEO pavadinimas, meta aprašymas ir meta raktiniai žodžiai
  • Vidinių nuorodų inkaro žymos
  • Paryškintas ir kursyvu pažymėtas tekstas
  • Vaizdo „Alt“ žymos
  • Antraštės žymos (H1, H2, H3 ir kt.)

Tai gali greitai pažvelgti į tai, kiek atliekama raktinių žodžių optimizavimo ir kaip pagrindiniame puslapyje bei kituose puslapiuose, kurie reitinguojami gerai ieškant konkretaus raktinio žodžio. Taip pat galite naudoti šio įrankio skyrių „Pasiūlymai“, kad sužinotumėte, ką jis siūlytų modifikuoti konkurento svetainėje, kad galėtumėte pritaikyti tuos patarimus savo svetainėje.

Nuorodų kūrimas

Nuorodų kūrimas yra dar viena sritis, kurią tikrai norėsite išanalizuoti kiekvienam savo konkurentui. Naudodamiesi „InBound Link Analysis“ įrankiu, iš pirmo žvilgsnio galite pamatyti, kaip susikraunate savo konkurentus nuorodų kūrimo arenoje.

Tada galite giliai pasinerti į kiekvieno konkurento grįžtamojo ryšio profilį į beveik viską, ką reikia žinoti apie jų nuorodų kūrimo strategiją, įskaitant (bet tuo neapsiribojant) šiuos dalykus.

  • Inkaro tekstas teksto debesies formatu.
  • Nuorodų į pagrindinį puslapį ir giliųjų nuorodų santykis.
  • „Nofollow“ ir „dofollow“ nuorodos.
  • Nuorodos į turinį.
  • Svetainės nuorodos.
  • Tinklalapio tipas.
  • Nuorodos išdėstymas puslapyje.
  • Nuorodų partnerių svetainių kategorijos.

Galiausiai galite peržiūrėti išsamų atgalinės nuorodos profilį ir rūšiuoti / filtruoti pagal išsamią informaciją, įskaitant tinklalapio tipą, „mozAuthority“, inkaro tekstą, „PageRank“ ir daugelį kitų metrikų.

Vėlgi, atminkite, kad jūsų tikslas yra gauti geriausias konkurentų atgalines nuorodas. Apsvarstykite galimybę nuodugniai pažvelgti į kelių konkurentų atgalinių nuorodų profilį, pamatyti geriausias kiekvieno iš jų gautas nuorodas ir pabandyti pasiekti tokio paties tipo nuorodas savo svetainėje.

Mokama reklama

Paskutinis, bet ne mažiau svarbus dalykas – sužinokite, ar jūsų konkurentai naudojasi mokama paieška, pvz., „AdWords“. Norėdami tai padaryti, tiesiog eikite į SEMrush ir įveskite konkurento domeną. Šiame įrankyje bus išvardyti konkurentų natūralių raktinių žodžių reitingai, taip pat raktiniai žodžiai, kuriuos jie naudoja mokamiems skelbimams.

Jei pastebėsite, kad daugelis geriausių konkurentų naudoja mokamą paiešką, galbūt norėsite tai apsvarstyti bent jau tol, kol užimsite gerą vietą natūralios paieškos reitinge. Be to, galite atrasti keletą kitų vertingų raktinių žodžių, kuriuos galite taikyti procese.

Papildomi dalykai, į kuriuos reikia atsižvelgti

Nors SEO, nuorodų kūrimas ir mokama paieška yra pagrindinės strategijos, padedančios gerai įvertinti interneto svetainę, jos nėra vienintelės. Analizuodami savo konkurentų turinio strategiją, taip pat socialinę žiniasklaidą, būtinai pridėkite, kad gautumėte išsamų vaizdą apie tai, ką jūsų konkurentai veikia internete. Jei galite pasinaudoti geriausiomis jų paieškos, turinio ir socialinės žiniasklaidos rinkodaros strategijomis ir pritaikyti jas savo svetainėje, turėtumėte būti geri, kad pasiektumėte reitingą, kurį norite įveikti savo konkurentus!

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *