Parkavimo vietų pabaiga, kaip mes jas žinome: projektavimas ateičiai be vairuotojo

Pasaulis, kuriame robotizuotos važiavimo ir pristatymo paslaugos yra įprastos, yra daugelį metų, bet ką daryti, jei dabar dirbate didelių bilietų komercinio nekilnojamojo turto projektus? Pasirodo, anot didžiausios JAV architektų firmos , ateitis jau kepama .

Visas savaiminio vairavimo transporto priemonių poveikis atsiskleis per daugelį metų, tačiau Andy Cohenas , Los Andžele įsikūręs dizaino firmos „ Gensler“ generalinis direktorius , yra įsitikinęs, kad tai padės mums pastatyti parkavimo konstrukcijas, todėl jas reikia statyti plačiau. atsisakymo ir paėmimo zonos bei įmantresni įėjimo vestibiuliai. Laikui bėgant tai atveria galimybes susigrąžinti borto plotą, skirtą matuojamoms automobilių stovėjimo aikštelėms, ir pertvarkyti žemę svarbiausiose miesto vietose, kurias šiuo metu užima degalinės.

„Kūrėjai pripažįsta, kad miesto kraštovaizdis keisis, ir jie turi suprojektuoti pastatus, ypač ilgalaikius statybininkus, kad jie turėtų kurti pastatus ateičiai“, – „Cohen“ sakė „ Forbes“ . „Šios ateinančios technologijos poveikis bus didžiulis. … Aš sakau klientams: ką ateityje darysite su visa vieta parkavimui? Kodėl negalime dabar suprojektuoti pastatų, kurie, jei ketiname įrengti automobilių stovėjimo aikštelę, gali būti pritaikyti kitiems tikslams? “

Nuo pat „Google“ savarankiško vairavimo automobilio projekto pradžios beveik prieš dešimtmetį autonominio vairavimo šalininkai pasisakė už šios technologijos galimybes sumažinti eismo įvykius ir sumažinti važiavimą mažiau stresą keliančiomis galimybėmis perdaryti miesto peizažus. Pirmasis užsibrėžtas tikslas buvo aiškus; pastarasis ne tiek. Tačiau „ Waymo“ dėka „Alphabet Inc.“ padalinys, sukurtas „Google“ moksliniams tyrimams ir plėtrai komercializuoti, šiais metais Fenikse pristatė pagal poreikį važiavimo robotais paslaugą, o 2019 m. – „GM Cruise“, o naujokai, tokie kaip „ robotaxi“ paleistis „Zoox“,  siekdami pradėti teikti paslaugas 2020 m., Yra svarbūs. ateinantys į akiratį. Viena yra tai, kad daugiau važiavimų bus atliekama bendromis transporto priemonėmis, kurios nestovi.

Kinija ypač stengiasi  išnaudoti naujo miesto dizaino galimybes, matomas tokiuose projektuose kaip jos „ Xiongan New Area“ Hebėjaus provincijoje, kuris kuriamas nuo pat pradžių, kad tilptų savaeigės transporto priemonės, bepiločiai orlaiviai ir įvairios intelekto palaikymo paslaugos. Taip pat „Alphabet“ „ Sidewalk Labs“ padalinys spalį paskelbė apie ambicingo pertvarkymo projektą Toronte, kuriame bus robotų „Waymo“ transporto priemonės . Tačiau daugeliu atvejų nauji projektai turės būti sukurti taip, kad jie atitiktų esamus miesto planus.

„Pastatai, kuriuos mes projektuojame šiandien, kur apačioje galėjo būti automobilių stovėjimo aikštelė – daugeliu atvejų požeminė automobilių stovėjimo aikštelė, turi būti suprojektuoti be vairuotojų automobilių, turinčių didelių, didelių išlaipinimo ir paėmimo vietų, erai“, – sakė Cohenas. „Mes pažodžiui projektuojame garažus su aukštesnėmis lubomis, plokščius garažus, kurių oda gali būti panaši į biurų pastatą, kad vėliau galėtumėte jį konvertuoti.“

Pavyzdys yra Cincinnati parktronikai centras“>84,51 ° centras , kurį prieš kelerius metus sukūrė Gensleris. Mišraus naudojimo pastate yra trys antžeminiai parkavimo aukštai, nors dėl to, kad jo išorė yra identiška likusiai pastato daliai, ši dalis yra užmaskuota iš išorės. Tai kartu su horizontaliomis, plokščiomis grindimis ir aukštomis lubomis leis greitai konvertuoti į biuro ar prekybos patalpas, nes ateityje sumažės automobilių stovėjimo vietų paklausa.

Dar vienas Holivude statomas „Gensler“ projektas „ Epas „ Sunset Boulevard “turi„ autobusų fojė “žiedinę sankryžą, skirtą transporto priemonėms leisti vairuotojus palikti pastato viduje, o ne kelkraštyje. Pagal pastato kūrėjo reklaminę medžiagą jis skirtas „VIP pasidalijimui ir autonominių transporto priemonių atsisakymui“.

„LA yra sukurta visiems, įeinantiems į automobilių stovėjimo aikštelę, o paskui įeinantiems į pastatą, tačiau ateities pastatuose priešais turės būti numatytos didelės paėmimo ir išlaipinimo vietos“, – sakė Cohenas. „Vestibiulis, kuris tokiame mieste kaip LA yra daugeliu atvejų tik praėjimas, fojė dabar tampa puikiu portalu žmonėms, atvykstantiems ar išeinantiems iš pastato.“

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *