„google“ paskyros atsisakymas

Tai TIKRA, SĖKMINGA IR NEPRATOMA vieno iš mūsų klientų George’o Harriso istorija .
„ Ponas Harrisas pateikia labai įdomų rankinio veiksmų atkūrimo atvejo tyrimą, kuriame nurodo faktą, kad žiniatinklio valdytojai turi būti atkaklūs ir atsigavimas pagaliau įvyks. Daugybė žiniatinklio valdytojų žlunga „Google Recoveries“ dėl to, kad tikisi, kad tai įvyks po pirmosios „Google“ atsisakymo arba nuorodų pašalinimo kampanijos. Kol atgausite, gali prireikti kelių peržiūros užklausų, nebent tai padarysite išskirtinai gerai pirmą kartą! 


2014 m. Į mus kreipėsi įmonė, kurios svetainei buvo išduota dalinė „Google“ bausmė už nenatūralias įeinančias nuorodas. Šiame įraše išsamiai aprašyti tikslūs žingsniai, kuriuos atlikome nuobaudai išspręsti, ir viskas, ko išmokome kelyje. Klientas nori likti anonimu, todėl visos nuorodos į juos buvo pašalintos.

Nenatūralus įspėjimas apie gaunamą nuorodą iš „  Google Webmaster Tools“

Tikėtina, kad jau esate susipažinę su šiuo pranešimu „Google Webmaster Tools“. Tai reiškia, kad jūsų SEO ir rinkodaros pastangos kurį laiką bus pašalintos:

Rankinis veiksmas dėl šlamšto pritaikytas 2014 m

Neautomatinis veiksmas dėl šlamšto pritaikytas 2014 m. Kovo mėn

Pirmiausia reikėjo nustatyti, ar ši nuobauda buvo tikra, ar dėl neigiamos SEO atakos. Tai truko neilgai, nes buvo aišku, kad 2012 m. Bendrovę jau patyrė pingvinų algoritminė nuobauda, ​​kuri naikino jų organinį srautą.
Jie niekada neatsigavo nuo algoritminės nuobaudos ir perėjo nuo SEO į socialinę, filialų ir mokamą reklamą. Jie prieš porą mėnesių pradėjo iš naujo investuoti į SEO ir po to, kai jų buvusi skaitmeninė agentūra sukūrė saujelę prastų atgalinių nuorodų, jiems buvo skirta ši dalinė bauda.

Pirmas žingsnis – nuorodų kasimas

Kadangi nuobauda buvo pagrįsta remiantis „Google“ žiniatinklio valdytojo gairėmis, kitas žingsnis buvo pašalinti arba atsisakyti bet kokių toksiškų, sekamų, gaunamų nuorodų prieš pateikiant peržiūros prašymą.
Surinkome kuo daugiau nuorodų iš „Google Webmaster Tools“, „Bing Webmaster Tools“, kognityvinių SEO ir kitų nuorodų duomenų teikėjų. Šie nuorodų sąrašai atnaujinami gana reguliariai, todėl svarbu nuolat peržiūrėti šiuos šaltinius, kad gautumėte naujausią sąrašą.
Pradžioje manėme, kad galime patys viską automatizuoti. Mes bandėme patikrinti visas nuorodas, kad patikrintume, ar puslapiai vis dar aktyvūs, ir vis tiek sekėme įeinančias nuorodas, nukreipiančias į kliento svetainę. Tai suteikė mums vis didėjantį sąrašą visų aktyvių, sekamų nuorodų.

Toliau reikėjo išskirti nenatūralias nuorodas.

Galėtume neįtraukti akivaizdžiai geriausių nuorodų, naudodamiesi daugeliu pagrindinių taktikų – pvz., Viešojo sektoriaus domenais, „PageRank“ arba žiūrėdami į svetainės gaunamų nuorodų skaičių.

Bet tai buvo lėta ir skausminga valdyti šį nuolat kintantį nuorodų sąrašą.

Dalis to buvo koncentracijos lygis, reikalingas žymint tūkstančius nuorodų kaip natūralias ar nenatūralias. Jūs negalite sau leisti glazūra per šį procesą. Šios svetainės kartais buvo prieinamos, o kartais ir ne, todėl mūsų tikrinimus reikėjo reguliariai paleisti, kad būtų sudarytas galutinis sąrašas. Taigi mes ieškojome įrankio, kuris galėtų padėti, tada mes atradome „CognitiveSEO“.

Pažintinio SEO atradimas ir naudojimas 

„cognitiveSEO“ kreipėsi į mus, nes tai buvo įrankis, galingas, prieinamas ir pritaikytas mūsų poreikiams. Jis siūlo tikslią funkciją, reikalingą norint valdyti ir stebėti pažangą sprendžiant „Google“ nuobaudas. Dalyvavome nemokamoje bandomojoje versijoje, užsiregistravome ir net per 30 minučių pristatėme skambutį su vyriausiuoju platformos architektu Razvanu Gavrilu, kas buvo labai malonu!

„Google“ ir „Bing Link“ papildomų duomenų importas, kurį apdoroja pažintinis SEO

„Google“ ir „Bing Link“ papildomų duomenų importas, kurį apdoroja pažintinis SEO

Pirma, mes importavome visus susietus nuorodų sąrašus į savo pažintinę SEO kampaniją. Tai pašalino dublikatus, pašalino daug nuorodų iš tos pačios svetainės ir paprastai tik sutvarkė reikalus.

Dabar prie kampanijos galėjo prisijungti daugiau nei vienas asmuo, norėdamas pamatyti, kaip ji vyksta, o ne tvarkyti skaičiuokles ar kurti savo programą.

Automatinio nenatūralaus ryšio aptikimo naudojimas

Norėjome efektyviai naudoti nenatūralų nuorodų aptikimo įrankį. Taigi, mes pirmiausia nustatėme „komercinius“ raktinius žodžius. Tai buvo visi inkaro teksto terminai, kuriems klientas anksčiau optimizavo nuorodų kūrimo kampanijas. Mes taip pat nurodėme savo „prekės ženklo“ raktinius žodžius, tokius kaip kliento prekės pavadinimas ir jo variantai.
Kai 70% nuorodų inkaro tekstas bus klasifikuojamas kaip prekės ženklas arba komercinis, prasidės nuorodų klasifikacija ir kiekviena į svetainę įkelta nuoroda bus automatiškai nustatyta kaip „Gerai“, „Įtariama“ arba „Nenatūrali“.

Nenatūrali ryšių aptikimo analizė nubaustoje svetainėje

Nenatūrali ryšių aptikimo analizė nubaustoje svetainėje

Mes įkėlėme nenatūralų nuorodų naršyklę ir naudodamiesi sparčiaisiais klavišais (juos tikrai verta išmokti!), Mes peržiūrėjome kiekvieną domeną, turintį nuorodą į klientą, ir pažymėjome domeną ar nuorodą, kad atsisakytume.

Norėdami būti tikri, patikrinome ir „OK“ nuorodas, tačiau buvo tik kelios nedidelės išimtys, kurias turėjome taisyti rankiniu būdu.

Nuorodų naršyklės tikrinimas ir pasirengimas „Google Disavow“

Nuorodų naršyklės tikrinimas ir pasirengimas „Google Disavow“

„CognitiveSEO“ atsisakymo failo generavimas tapo labai paprastas. Generuoti šį failą rankiniu būdu gali būti nervinantis procesas, nes nenorite netyčia įtraukti jokių gerų nuorodų. Jei esate paranojikas, vis tiek galite patikrinti, ar sugeneruotame faile iš „CognitiveSEO“ nėra jūsų geriausių nuorodų.

Nuorodų pašalinimo procesas naudojant el. Pašto kampaniją

Nėra jokių oficialių gairių, kiek nenatūralių nuorodų reikia pašalinti, kad bausmė būtų panaikinta. Anekdotai, kuo didesnė svetainė ir griežtesnė bausmė (ty visa instrukcija), tuo daugiau nuorodų „Google“ tikisi pašalinti, o ne tiesiog atsisakyti.

Žinojome, kad mūsų galimybės pašalinti nuorodas per el. Pašto kampaniją buvo menkos.

Taip yra dėl to, kad žiniatinklio valdytojai gauna didžiulį tokio tipo el. Laiškų kiekį. Galite pagreitinti veiksmus siūlydami mokėjimą arba grasindami teisiniais veiksmais, bet aš taip pat nepatarčiau, nebent iš tikrųjų nėra kitų galimybių. Mums pasisekė, kad galėjome susisiekti su kliento senąja nuorodų kūrimo SEO agentūra, kuri saugojo forumuose ir žymių svetainėse pateiktų nuorodų prisijungimo duomenis. Labai rekomenduoju šį metodą pašalinti nuorodoms, jei agentūros vis dar veikia. Jei jų nėra, eikite per senus el. Laiškus, pabandykite rasti mobiliojo telefono numerius arba eikite į „LinkedIn“ ar „Twitter“ ir suraskite ten dirbusius žmones. Mano patirtis rodo, kad jei esate malonus ir paaiškinkite jiems savo poziciją, jums greičiausiai bus padėta.

Naudodamiesi šiais prisijungimais, mes galėjome pašalinti nuorodas iš maždaug pusės visų nenatūralių domenų, kuriuos galėjome stebėti per kognityvinį SEO.

Nenatūralus ryšių sumažėjimas ir natūralus ryšių augimas

Nenatūralus ryšių sumažėjimas ir natūralus ryšių augimas

Pašalinę visas nuorodas, kurias galėjome, išsitraukėme kitų domenų žiniatinklio valdytojų kontaktinę informaciją – daugiausia per WHOIS įrašus – ir per 8 savaites pradėjome informavimo kampaniją. Kiekvienam žiniatinklio valdytojui el. Laišką iš kliento įmonės domeno siuntėme ne daugiau kaip 5 kartus (kad užklausai būtų suteiktas įgaliojimas). Šis informavimo veiksmas buvo užregistruotas kaip peržiūros užklausos, kurią išsiuntėme „Google“, dalis, kad parodytume, jog „sąžiningai“ padarėme viską, kad pašalintume nuorodas.

„Outreach“ el. Pašto kampanija, skirta pašalinti nenatūralias nuorodas

„Outreach“ el. Pašto kampanija, skirta pašalinti nenatūralias nuorodas

Prašymų persvarstyti siuntimas

Mums prireikė 3 persvarstymo prašymų panaikinti nuobaudą.

Mes įtraukėme išsamią informaciją apie pašalintas nuorodas ir nuorodą į „Google“ skaičiuoklę su el. Pašto statistiniais duomenimis. Tai apėmė, ar pašto dėžutė buvo pasiekiama, jei turėjome atsakymą ir kiek kartų su jais buvo susisiekta.

„Google“ užtruko nuo 10 iki 21 dienos, kad atsakytų į kiekvieną persvarstymo užklausą, todėl verta iš tikrųjų pasistengti, kad ji būtų teisinga.

Taip pat susidūriau su atvejais, kai persvarstymo užklausose buvo nurodyti prisijungimo duomenys prie el. Pašto adreso, naudojamo informavimui. Tai verta apsvarstyti, jei kyla realių problemų pašalinant nuorodas.

Dėl dviejų atmetimų „Google“ atsakė nenatūraliomis nuorodomis, kurių nebuvo atsisakymo faile.

Taigi kantriai iš naujo importavome naujausius nuorodų sąrašus, perklasifikavome juos naudodami kognityvinį SEO, kaip ir anksčiau, ir atkurėme atsisakymo failą.

Nepaisant visų mūsų pastangų, man nebuvo nurodyta, kad nuorodų pašalinimas turėjo kokį nors teigiamą poveikį. Tik tai, kad atsisakymo faile turėtų būti visi nenatūraliai susieti domenai ar nuorodos.

Atsižvelgdami į tai, kad nuorodų pašalinimo procesas užtruko 90% viso mūsų laiko (ir sumanumo), buvome šiek tiek nusivylę, kad tai net nebuvo pripažinta!

Štai vienas iš atmetimo pranešimų – abu atmetimai, kuriuos gavome, nurodė 3 URL, kurių nebuvo atsisakymo faile. Nuo tada „Google“ pradėjo teikti daugiau atsiliepimų apie atmetimus, o ne šiuos ribotus akcijų pranešimus:

 

„GWT“ peržiūros užklausa - „Google“ pranešimas

„GWT“ peržiūros užklausa – „Google“ pranešimas

Trečiuoju bandymu gavome pranešimą, apie kurį svajoja SEO:

Neautomatinis šlamšto veiksmas atšauktas

GWT pranešimas – rankinis šlamšto veiksmas atšauktas

Baudos išieškojimo procesas

Šioje „Analytics“ diagramoje rodomas natūralus srautas į svetainę, išskyrus pagrindinį puslapį. Kadangi tai buvo dalinė nuobauda, ​​prekės ženklo paieškoms tai neturėjo įtakos, todėl tai (šiek tiek grubiai) rodo ne prekės ženklo srautą:

„Google Analytics“ - panaikinta dalinė bauda ir atnaujintas „Google Penguin 3.0“ srautas

„Google Analytics“ – panaikinta dalinė bauda ir „Google Penguin 3.0“ atnaujinamas srautas

Turėjome palaukti, kol „Penguin 3.0“ bus atnaujintas 2014 m. Spalio mėn., Kad pamatytume dar vieną tikrą eismo padidėjimą „ Google“ baudų atkūrimo sistemoje . Net ir panaikinus nuobaudą, reitingai negrįžo pagal raktinius žodžius, kuriems klientas anksčiau specialiai kūrė nuorodas. Tai rodo, kad „Penguin“ tikriausiai vis dar daro algoritmą įtaką svetainei ir reikalauja tolesnio darbo. Tačiau svetainė reitinguoja ilgus šių raktinių žodžių variantus, o tai yra patobulinimas.

 

Atskleidimas

Tai nėra mokamas įrašas ir kognityvinis SEO nesudarė jokio susitarimo su autoriumi. Tai George’o Harriso sėkmės atkūrimo istorija, kurią jis pats parašė ir užfiksavo.

 

apie autorių

George'as Harrisas George Harris –  internetinės rinkodaros, el. Prekybos ir technologijų konsultantas –  žiniatinklio metodas „
Twitter“   https://twitter.com/methodicalweb

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *