Kiek raktinių žodžIų viename puslapyje

Padidinti jūsų svetainės reitingą buvo sunki užduotis … nuo amžių. Ir jūs turite daug raktinių žodžių ir frazių, kurių siekiate, kad galėtumėte parodyti 10 geriausių „Google“ rezultatų.

 

Jums ne kartą nutiko mintis, kad sukūrėte geriausią turinį, bet tik tada, kad jį pamestumėte didelėje duomenų krūvoje.

 

Nors daugelis SEO specialistų mano, kad kiekvienam puslapiui rekomenduojama skirti vieną raktinį žodį, daugelyje situacijų ir pramonės šakų geriau turėti geriausią interneto turinį, optimizuotą daugiau nei vienam raktiniam žodžiui.

 

Kaip optimizuoti vieną puslapį keliems raktiniams žodžiams

 

Šiandien tai diena, kai sužinosite, kaip sėkmingai optimizuoti kelis raktinius žodžius viename puslapyje. Surinkome puikių įžvalgų iš studijų ir praktikos. Taigi neskubėkite ir sužinokite, kaip: 

 

1 etapas: visos svetainės išankstinio optimizavimo procesas 

  1. Atlikite turinio auditą, kad pasiektumėte aukštesnių konversijos tikslų
  2. Sukurkite turinio strategiją, atsižvelgdami į savo dabartinį turinį

 

2 etapas: paskelbto turinio optimizavimo procesas

  1. Raktinių žodžių rekomendacijų ieškokite atlikdami raktinių žodžių tyrimą
  2. Paleiskite kelių raktinių žodžių optimizavimą puslapyje
  3. Greičiau indeksuokite savo turinį naudodami įrankį „Iškviesti kaip„ Google “
  4. Reklamuokite savo naują turinį

 

Turinio optimizavimas niekada nėra lengvas darbas ar savarankiškas procesas. Yra daugiau galimybių optimizuoti turinį keliems raktiniams žodžiams. Jei norite pritaikyti šią strategiją visoje svetainėje, turite atlikti visus veiksmus. Bet jei nuspręsite, kad tai yra strategija, kurios norite laikytis straipsniuose, kuriuos skelbsite nuo šiol, turite atlikti tik paskutinius keturis veiksmus.

1 etapas: visos svetainės išankstinio optimizavimo procesas 

1. Atlikite turinio auditą, kad pasiektumėte aukštesnių konversijos tikslų

Turinio auditas yra privalomas, jei turite svetainę, kuri per daugelį metų patyrė daug pakeitimų ir nuo pat pradžių nesilaikėte to paties turinio „recepto“, galbūt net nesilaikėte jokių taisyklių, jau nekalbant apie turinį strategija. Prieš pradėdami optimizavimo procesą, turite pradėti atlikti turinio auditą, kad suprastumėte, kur esate.

 

Jei norite gerai atlikti darbą ir optimizuoti turinį pagal kelis raktinius žodžius, nėra prasmės rašyti naujų kūrinių, jei jau turite daug tinklaraščio įrašų, kuriuos galėtumėte atgaivinti. Pasirinkite vis dar aktualų turinį ir optimizuokite jį iš naujo. Priešingu atveju galite rizikuoti turėti straipsnių ta pačia tema. Turinio genėjimas gali padėti optimizuoti turinį.

Pirmas žingsnis – surasti turinį, kurį reikia geriau optimizuoti, kad būtų galimybė patekti į 10 geriausių „Google“ rezultatų.

Jei jau kurį laiką turite didelę svetainę, neišvengiamai turėsite pasenusį turinį. Privaloma nuskaityti jūsų svetainę. Tai gali atrodyti kaip kruopšti užduotis, tačiau ateityje sutaupysite daug laiko.

 

Kurti turinį niekada nebuvo lengvas darbas. Nustokite elgtis taip, lyg tai būtų pyrago gabalas, ir pradėkite mokytis, kaip sugrįžti su nuostabiu turiniu. Jei norite padidinti savo svetainės reitingą, turite pradėti keisti.

Manymas, kad turinio rinkodarą vykdote tik kurdamas turinį, yra šiek tiek panašus į tai, kad galvojate, jog statote namą tiesiog laikydami plaktuką.
Lisa Myers LISA MYERS
„ Verve Search“ įkūrėjas ir generalinis direktorius / @lisadmyers

Taip pat didelė tikimybė, kad pirmieji straipsniai buvo parašyti iš naujokų perspektyvos. Nepamirškime, kad buvo atvejų, kai rašymas buvo šaunus ir, norėdamas užimti aukštesnę vietą „Google“, galėjai atlikti įvairiausius sparčiuosius klavišus; nuorodos, tokios kaip plonas turinys, per daug optimizuoti straipsniai ir daug daugiau.

Kai visi daro tą patį, lengva būti palaidotam šiukšlių kalne, kuris dar vadinamas „turinio rinkodara“.
Lisa Myers LISA MYERS
„ Verve Search“ įkūrėjas ir generalinis direktorius / @lisadmyers

Kaip ir Lisa tai mini, jūsų turinys turi atkreipti dėmesį ir būti geriausias turinys internete. Negalima mesti dar vieno nenaudingo tinklaraščio gabalo ant krūvos.

 

Pradėkite sudarydami turinio, kurį reikia optimizuoti puslapyje, kurį reikia pakeisti arba ištrinti, sąrašą. Tada pereikite per visus tamsius jūsų svetainės kampus, kad pamatytumėte seną turinį.

 

Šiame etape pažvelkite į kiekvieną puslapį ;. turėtumėte patikrinti konversijų balus, bet ir tuštybės metriką. 

 

Atitinkamai pažymėję savo tinklalapius, turite atlikti kitus šio turinio valymo veiksmus.

2. Sukurkite turinio strategiją, atsižvelgdami į savo dabartinį turinį

 

Turinio strategijos kūrimas yra pagrindinis turinio atkūrimo procese. Tai, ką jūs turite padaryti šiuo metu, yra panašu į turinio matricos procedūrą, kai jums reikia nustatyti turinio prioritetą ir įvertinti situaciją.

 

Sudarykite tobulinimo poreikio turinio planą. Šiuo metu turite sukurti turinio strategiją. Jūs negalite laikytis senų įpročių, procedūrų ir dažniausiai pasitaikančių SEO klaidų.

 

Turinio rinkodaros strategijoje turėtų būti vadovas, kuriuo galėtumėte vadovautis kiekvienam straipsniui. Galbūt norėsite:

 

  • įtraukti pagrindinius tikslus: leidybos laikotarpis, pagrindinis dėmesys, nuorodų kūrimo būdai, SEO požiūris puslapyje;
  • nustatyti turinio tikslą ir suaktyvinančius elementus;
  • kurti temos atradimo + turinio kūrimo procesą;
  • pasirinkite sistemą / formulę, kurios turite kruopščiai laikytis kiekvieną kartą;
  • sukurti turinio stiprinimo veiksmų planą;
  • naudoti socialinę žiniasklaidą reklamuojant savo turinį;
  • plius kiti veiksmai, gudrybės ir SEO patarimai, kuriuos laikote prasmingais.

 

Kai nuspręsite nustatyti savo turinio tikslą, nepamirškite tikslinio. Ko siekiate? Pabandykite išsirinkti tinkamas temas, kad įtrauktumėte ir suintriguotumėte tikslinę auditoriją.

Turinio audito diagrama

Šaltinis: www.contentmarketingup.com

 

Turite sąrašą su turiniu, kurį reikia atgaivinti. Kiekvieną tinklaraščio įrašą turite suskirstyti į kategorijas, kad pamatytumėte:

  • kurį reikia tobulinti;
  • kuris yra pasenęs, neaktualus arba neturi srauto ir:
    • turi būti nukreiptas į kitą turinį;
    • turi būti privatus arba ištrintas;

Prieš imdamiesi kokių nors veiksmų, įsigilinkime į tai. Naudodamiesi „ Content Assistant “ nustatykite kiekvieno straipsnio būseną ir raskite kategoriją, kurioje jis turėtų būti (aukščiau paminėti).

 

„Content Assistant“ padės vartotojams sužinoti, kokius patobulinimus galima pasiekti kiekvienam turinio elementui.

 

Gydymo tema suderinimas su poreikiais, motyvuojančiais skaitytojus, yra nepaprastai svarbus turinio planavimo elementas.

 

Pradėkite kurti populiariausią turinį. Jis yra galingesnis nei įprastas „pakankamai geras“ metodas. Padarykite šią idėją savo geriausia drauge. „Blockbuster“ turinys sukurtas laikantis kelių rekomendacijų:

  • ji turi konkrečius tikslus;
  • tai užaugina eksponentiškai didesnę auditoriją;
  • jis yra tvarus, galite jais pasidalinti metai iš metų;
  • jie dvigubai ilgesni už įprastus.

 

Svarbiausia, kad „blockbuster“ turinys užpildo informacijos spragą, nes jis plėtoja temą, kurios niekas nesiartino.

Raskite informacijos spragą

Šaltinis: www.beseminal.com

Michaelas Simmonsas, „Seminal“ įkūrėjas, perkamiausias autorius, „Entrepreneur, Inc.“ ir daugelio kitų svarbių leidinių bendradarbis paaiškina daugiau šia tema. Sužinokite iš eksperto:

Internetinio turinio kūrimo pasaulyje populiariausias metodas dar netapo įprasta praktika. Barjeras, sukuriantis populiariausią turinį, yra labai mažas. Ši spraga yra jūsų galimybė. Ši spraga nebus atidaryta ilgą laiką.
Michaelas Simmonsas MICHAELAS SIMMONSAS
Įkūrėjas seminal / @michaeldsimmons

Straipsnis, kuriame laikomasi šių gairių, turi šansą tapti nugalėtojų rinka.

 

Stebėkite natūralų turinio rinkodaros srautą:

„Hubspot“ rinkodaros strategija

Šaltinis: www.hubspot.com

2 etapas: paskelbto turinio optimizavimo procesas 

3. Ieškokite raktinių žodžių rekomendacijų atlikdami raktinių žodžių tyrimą

Šis žingsnis yra labai svarbus. Daugiausia todėl, kad nusprendėte, jog kelių raktinių žodžių turinio optimizavimo procesas taikomas tik straipsniams, kurie bus skelbiami nuo šio momento. 

 

Pirmiausia turite sukurti žodyną . Pagalvokite apie tai tokiu būdu: jei kalbėtumėte su kuo nors apie tinklinį, galite išgirsti tokius žodžius kaip laukas, komanda, smūgis, treneris, tarnauti, puolėjas, pradinė linija, blokuoti solo, perdavimas, šuolis, laukas ir pan.

 

Naudokite natūralius kalbos modelius, nes tai sukuria svarbą paieškos variklių algoritmuose.

pažintinis SEO logotipas

Raskite raktinių žodžių galimybių ir sukurkite našesnį turinį

Pradėkite gerinti savo reitingą

Naudokite raktinių žodžių įrankį ir ieškokite susijusių temos raktinių žodžių. Sukurkite panašių raktinių žodžių, kuriuos jūsų turinys galėtų reitinguoti, sąrašą.

 

Kitos geros įkvėpimo vietos yra žodynai, tezaurai, su temomis susijusių terminų paieškos rezultatai, aukščiausių reitingų puslapiai, „Wikipedia“, „Google“ automatiniai pasiūlymai ir susijusios „Google“ paieškos (žr. Paveikslėlį žemiau).

Susijusios paieškos „Google“

 

Antra, paimkite kiekvieną turinį ir atlikite raktinių žodžių tyrimą, norėdami pamatyti rekomendacijas ir sukurti grupes, kad optimizuotumėte svetainės turinį keliems svarbiems ir panašiems raktiniams žodžiams. Pasirinkite 3 geriausius raktinius žodžius ir optimizuokite turinį tiems. Turėtumėte turėti daugiau nei 3 raktinius žodžius.

 

Raktinių žodžių įrankis gaus gausybę naujų turinio patobulinimo idėjų, o „Content Assistant“ padės jums tai išsiaiškinti greičiau, nei kada nors manėte.

Tinkamai turinio raktinių žodžių pasirinkimas gali padėti pasiekti turinio tikslą. Taigi būkite labai atsargūs pasirinkdami, nes jie gali padėti įgyvendinti jūsų tikslą.

 

Skirtumai atsiranda pasirinkus vietinį reitingą ar ne. Yra skirtumas tarp raktinio žodžio, kuriame yra vietos pavadinimas, bet nenustatyta vieta (raktinio žodžio pavyzdys: nekilnojamojo turto mokykla Čikagoje) ir to, kuriame nėra jo, ir raktinio žodžio, tačiau jis turi nustatytą vietą (raktinio žodžio pavyzdys: nekilnojamojo turto mokykla).

 

Šioje konkrečioje situacijoje turite dvi galimybes:

  • Jei norite orientuotis tik į žmones Čikagoje, o ne į kitus Ilinojaus miestus, mano rekomendacija būtų pasirinkti „nekilnojamojo turto mokyklą“ ir nustatyti vietinį stebėjimą.
  • Jei norite orientuotis į kitus miestus, išskyrus Čikagą, turėtumėte pasirinkti parinktį „Nekilnojamojo turto mokykla Čikagoje“.

 

Raktinių žodžių įrankyje galite tai padaryti, jei pasirinksite „Turi filtrą“ ir pamatysite raktinių žodžių rekomendacijas tiems, kuriems yra raktinis žodis „Čikaga“.

Nekilnojamojo turto mokykla naudojant raktinių žodžių įrankį

 

Šių situacijų sprendimas yra siekti abiejų to paties turinio raktinių žodžių. Vieną kartą galite ją optimizuoti „nekilnojamojo turto mokyklai“, o antrą kartą – „nekilnojamojo turto mokyklai Čikagoje“.

 

Griežta rekomendacija abiem atvejais būtų sukurti „Google“ mano verslo paskyrą. „Google Maps“ rezultatai yra prieš paieškos rezultatus.

 

Trečia, nepamirškite apie ieškotojo ketinimus. Pagalvokite iš ieškančiųjų perspektyvos. Koks jų tikslas? Ar žinote, kokios informacijos jie ieško? Tobulinamas turinys sužadina ieškotojo smalsumą.

 

Ketvirta, viename turinio vienete naudojami raktiniai žodžiai turi būti logiškai suprantami ieškovo požiūriu. Tai turėtų atitikti raktinius žodžius, nes tai bus naudinga taikant kelis raktinius žodžius viename puslapyje.

 

Netaikykite per daug raktinių žodžių, nes tam tikru momentu jie gali skirtis ir galite apgauti savo lankytojus. Jie ateis, aplankys jūsų svetaines, tada „Pogo“ klijuos, o tai padidins atmetimo rodiklį. Tai įspės „Google“, kad jūsų puslapis yra prastos kokybės pavyzdys.

4. Pradėkite puslapio optimizavimo procesą

 

Kitas turinio atkūrimo proceso etapas po raktinių žodžių tyrimo yra tikrasis puslapio optimizavimo procesas. Jei norite teisingai laikytis, turite atlikti 3 paprastus veiksmus:

  • įklijuokite visą turinį į „Content Assistant“, kad pradėtumėte jį analizuoti;
  • pridėti raktinių žodžių pasiūlymą, kad padidintumėte turinio našumo balą;
  • pertvarkykite nepakankamai veikiantį turinį ir, jei reikia, pridėkite naujų skyrių, kad raktiniai žodžiai būtų logiškesni ir natūralesni.

Jasonas Acidre’as, „Xight Interactive“ ir „SEO pro“ įkūrėjas, turi paprastą vadovą, kurį galite sekti optimizuodami puslapyje, taip pat išsamią raktinių žodžių įrankio analizę. Vadovaukitės pasiūlymais, jei norite įvertinti kelis raktinius žodžius viename puslapyje ir pagerinti savo turinį. Be to, daugelis kitų SEO ekspertų ir skaitmeninės rinkodaros agentūrų rekomenduoja raktinių žodžių įrankį . 

 

Natūraliai baigę pridėti visus pagrindinių frazių pasiūlymus ir sukurdami prasmingą naują turinį, turite eiti toliau ir pakeisti puslapyje esančius SEO elementus, kurie padės jums užimti aukštesnę vietą.

 

Įsitikinkite, kad turite pasirinktų raktinių žodžių optimizuotas pavadinimų žymas, meta aprašymus, vaizdus, ​​URL.

Padarykite puslapio pavadinimą protingu ir sukurkite patrauklų raktinių žodžių derinį.

Nepamirškite likusio SEO!

 

Kitas svarbus aspektas, kuris jums padės šioje turinio optimizavimo kelionėje, yra vidinio susiejimo kūrimas. Tokiu būdu sukursite tvirtą ryšį tarp savo svetainės tinklalapių. Pasirinkite įkvepiantį inkaro tekstą ir raktinius žodžius, kad perkeltumėte kokybę iš vieno puslapio į kitą.

 

Subalansuota ir puikaus turinio svetainė turi didesnes galimybes pritraukti nuorodas kituose puslapiuose nei pagrindinis puslapis. Žinoma, nuorodų signalai daro didelę įtaką jūsų svetainei kartu su turiniu.

5. Gaukite kaip „Google“

Baigę tobulinti turinį, pasinaudokite „Search Console“ pagalba, kad baigtumėte varžybas.

 

Naudoti funkciją „ Iškviesti kaip Google “ iš žiniatinklio valdytojo įrankių yra labai svarbus žingsnis, kurio nereikėtų vengti. Naujas turinys turėtų būti iš naujo indeksuotas „Google“, nes atrodo, kad jis siūlo gerą vartotojo patirtį.

6. Reklamuokite savo naują turinį

Po turinio atkūrimo proceso būsite pasirengę sugrįžti naudodami šį naują ir naujai optimizuotą turinį, kad sulauktumėte daugiau konversijų ir gautumėte aukštesnį reitingą.

 

Sukurkite „autoritetą“, kuris labai gerai veikia su „aktualumu“, kurio siekėte taip sunkiai.

 

Norėdami pamatyti, kad apsilankymai pradeda klestėti, naudokite socialinės žiniasklaidos strategijas, turinio stiprinimo būdus.

 

Kurkite santykius, nes ryšys tarp 2 žmonių yra stipresnis už viską, ką kuriate internete. Ir investuokite į savo turinį. Visada galvokite apie tikslus. Ar jūsų reklamos strategija yra orientuota į tikslą? Tada eik su juo toliau.

 

Prisiregistruokite gauti išskirtinius SEO patarimus ir atvejų tyrimus

Gaukite nemokamų SEO strategijų, kurias galite naudoti norėdami padidinti savo svetainės srautą ir padidinti konversijų skaičių.

 

Išvada:

Nusprendę iš naujo optimizuoti vieną puslapį keliems raktiniams žodžiams, turite paruošti keletą dalykų: žinoti naudojamus įrankius, darbo eigą ir turinio optimizavimo procesą. Vadovaudamiesi aukščiau pateiktu vadovu, turėsite galimybę padidinti savo turinį ir užimti aukštesnę vietą „Google“. 

 

Pasirinkite turinį, kurį reikia tobulinti, tada ieškokite geriausiai susijusių raktinių žodžių. Nepamirškite optimizuoti savo puslapio kiekvienam turiniui iki 3 raktinių žodžių ir ne daugiau. Priešingu atveju rizikuojate nustumti lankytojus turiniu, kuris jiems nėra naudingas. SEO ekspertai linkę nuolatos žvalgytis į kokybiško turinio idėją. Atraskite ieškotojo ketinimus ir įgykite tų žinių, kad sukurtumėte kokybišką turinį.

 

„Google“ įrodykite savo straipsnius ir nepritaikykite juodos kepurės technikos. Optimizuokite savo svetainę pagal tinkamiausius raktinius žodžius. Turinio našumo balą iškelkite į viršų. Turinio pagalba yra daug pagalbos teikiant atkūrimo procesą, teikiant pasiūlymus ir nurodymus, kaip pasiekti atlikėjų turinį.

 

Galų gale praneškite „Google“ apie atliktus pakeitimus ir naudokite turinio stiprinimo metodus, kad reklamuotumėte savo turinį. Sėkmės gavus gausybę naujų turinio idėjų naudojant kelių raktinių žodžių optimizavimą. Išsukite jį greičiau, nei kada nors manėte.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *