Mike karalius seo

Džiaugiamės galėdami pristatyti jums antrąjį pažintinių „SEO pokalbių: apie paiešką ir srautą“ epizodą su Michaelu Kingu, skaitmeninės rinkodaros specialistu ir SEO profesionalu, turinčiu puikių patirčių. Maiklas pasidalino su mumis išskirtiniais patarimais ir gudrybėmis, įžvalgomis iš techninio SEO srities su turinio rinkodara ir kasdieniais rinkodaros iššūkiais.

 

Ar kada pagalvojai, kokias informavimo kampanijas naudoja SEO profesionalai? Arba kokie patyrę skaitmeninės rinkodaros specialistai laikosi turinio rinkodaros ar „Google“ reitingavimo signalų? Jei taip, mes esame tikri, kad jums patiks klausytis Maiklo taip pat, kaip mes. Taigi pasiimkite mėgstamą kavą ir bloknotą ir mėgaukitės pokalbiais.

 

 

užsiprenumeruokite kognityvinįSE) „YouTube“ kanalą

 

Michaelas yra našumo rinkodaros specializacijos agentūros „iPullRank“ įkūrėjas ir vykdomasis direktorius. Jis konsultuoja įmones visame pasaulyje, įskaitant prekių ženklus nuo SAP, American Express, HSBC iki perspektyvių startuolių ir mažų įmonių.

 

Maiklas yra vienas iš tų žmonių, kurie įkvepia kitus tapti geriausiais.

 

Turėdamas informatikos laipsnį kišenėje, įspūdingą SEO karjerą ir didelį dėmesį muzikai, Michaelas turi labai aiškią šiandieninės skaitmeninės rinkodaros pramonės apžvalgą. Jis dalyvauja daugybėje projektų ir yra gyvas įrodymas, kad sėkmė nėra atsitiktinumas. Tai sunkus darbas, atkaklumas, mokymasis, mokymasis, aukojimasis ir svarbiausia meilė tam, ką darai ar mokaisi daryti.

Sprendžiamos temos:

 

  • Mike’o kaip SEO eksperto veikla ir jo karjera prieš tai
  • Ryšys tarp rinkodaros ir technologijų
  • Svarbiausi signalai pagal „Google“ reitingą
  • Ar šiais laikais SEO yra sunku parduoti?
  • Ar turinys pradėjo būti pervertintas?
  • Sėkmingo turinio kūrimo strategijos
  • Geriausios informacijos kampanijų technikos
  • Apie SEO įrankius
  • SEO peizažas po 5–10 metų

 

10 rinkodaros „Nuggets“: 

 

  1. Skaitmeninė rinkodara suteikia jums   galimybę realiai paveikti tai, kaip žmonės galvoja apie konkrečius aspektus . 2:02
  2. Jei sugebėsite sujungti turinį su nuorodomis, tai padarysite geriau nei įprastas turinio rinkodaros specialistas. 7:30
  3. Žmonės turėtų suprasti, kaip veikia internetas . Jei tai suprasime, geriau interpretuosime, kur link „Google“ eina. 9:31
  4. Žmonės per daug akcentuoja turinio rinkodarą . Tai nebūtinai reiškia, kad reikia uždirbti daugiau, dažnai reikia optimizuoti esamą turinį. 13:15 val
  5. Turinio rinkodara yra pervertinta idėja, kad tai yra visuotinis pataisymas, kurį nori naudoti visi. 14:17
  6. Vaizdo įrašų platinimas yra pati efektyviausia taktika, kokią tik esu sugalvojusi. 20:44
  7. Aš neieškau turinio, kuris virtuotų, o siekiu sukurti tai, kas atitiktų tikslą . 25:01
  8. Vienas iš dalykų, išskiriančių tikrai gerus rinkodaros specialistus, yra tas, kad jie sutepė rankas ir sugeba iš tikrųjų suprasti daiktų niuansus . 26:25
  9. Mažesni prekių ženklai gali mokytis iš didesnių prekių ženklų, kad išlaikytų kokybės standartą, nes mažesnės organizacijos nori judėti taip greitai, kad apie tai negalvoja. 29:50
  10. Po dešimties metų manau, kad technologijos bus dramatiškai skirtingos, bet aš tikiu, kad paieška bus mūsų pagrindinė sąsaja viskam. Manau, kad tą paiešką tam tikru metu pirmiausia lems balsas , tikriausiai per ateinančius dešimt metų. Tai nereiškia, kad darbalaukio aplinka išnyks, bet manau, kad pagrindinis režimas taps balsu. 30:33

 

Vaizdo įrašo nuorašas

 

Razvanas : Sveiki visi, tai Razvanas iš pažintinio SEO ir šiandien mes turime Mike’ą Kingą iš „iPullRank“. Mike’as yra našumo rinkodaros specializacijos agentūros „iPullRank“ įkūrėjas ir vykdomasis direktorius. Jis konsultuojasi su viso pasaulio įmonėmis, įskaitant prekių ženklus nuo SAP, „American Express“, „HSBC“, taip pat su perspektyviais startuoliais ir mažomis įmonėmis. Be to, leisiu Michaelui dabar prisistatyti.

 

Maiklas : Sveiki visi! Aš esu Mike’as Kingas ir džiaugiuosi, kad čia jaudinuosi. Neturiu daugiau ką pridėti prie to fantastiško intro.

 

Kada pradėjai dirbti SEO srityje? Ar tai buvo jūsų pirmoji karjera, ar prieš pradėdami SEO, turėjote kitą karjerą?

 

Maiklas : Aš pradėjau SEO 2006 m. Ir daugiau dirbau kurdamas dalykus. Aš nuėjau į informatikos mokyklą ir atlikau daugybę praktikos būdamas programinės įrangos inžinierius. Bet tada nusprendžiau, kad noriu muzikuoti, o aš tai dariau aštuonerius metus tarp mokyklos ir SEO.

Būdamas muzikantu, aš daug ko išmokiau apie rinkodarą ir buvau pasirengęs patekti į SEO. Kai aš tai padariau, būtent taip ir atsitiko. Patekau į avariją ir man reikėjo įsidarbinti, nes neturėjau sveikatos draudimo, kad galėčiau samdyti mane kaip SEO agentūrą dėl savo išsilavinimo.

 

Kas jus labiausiai suintriguoja skaitmeninėje rinkodaroje?

 

Maiklas : Man patinka idėja, kad mes turime galimybę realiai paveikti tai, kaip žmonės galvoja apie dalykus. Tai ne tik reklama, bet ir ši idėja, kad mes galime pateikti reikiamą dalyką tinkamo vartotojo akivaizdoje tinkamu laiku, tada efektyviai jį išmatuoti, kad pamatytume, ar tai paveikė taip, kaip tikėjomės, kad iš tikrųjų nutiks. Manau, kad tai iš tikrųjų yra įtikinama matavimo dalis, o taip pat tik galimybė iš tikrųjų tiksliai nukreipti į tai, ką bandome gauti.

 

Kaip pradėjote kalbėjimo grandinę? Ar tai buvo tuo pačiu metu su jūsų skaitmeninės rinkodaros karjera, ar prieš tai turėjote patirties?

 

Maiklas : Aš kalbėjau anksčiau, bet visiškai kitame kontekste. Visada buvau panašus į mane, kaip į reperį, atėjusį kalbėti su hiphopu susijusiomis temomis ar kalbėti su neramus vaikais ir panašiais dalykais. Man visada patiko kalbėti, nes tai labai panašu į pasirodymą. Kiek įsitraukiau į rinkodaros pusę ir kalbėjau joje, aš ką tik pradėjau nuo tinklaraščių rašymo „Moz“ tinkle. Tada nuėjau į „MozCon“. Tada mane labai įkvėpė kai kurie pranešėjai, maniau, kad aš taip pat galėčiau tai padaryti, todėl pasirinkau „SMX East“. Kai kurie žmonės mane pamatė ir manė, kad aš visai gera. Tai tiesiog sukūrė tą sniego gniūžtės efektą, kai aš vis kviečiau į renginius, o dabar mes čia.

 

Ar pats darote SEO, ar dažniausiai vadovaujate įmonei?

 

Maiklas : Tai derinys. Yra atvejų, kai tiesiogiai dirbu projektuose, o tada yra atvejų, kai komanda visiškai perima tai. Viskas priklauso nuo kampanijos ir poreikių. Yra dalykų, kuriuose mano komanda yra kur kas geresnė už mane, ir tokiais atvejais aš būtinai atidėjau juos. Bet tada taip pat pasitaiko situacijų, kai aš esu šios temos ekspertas ir todėl esu tas, kuris ją dirba. Viskas priklauso nuo to, koks yra užsiėmimas. Kai mes augame, tikiuosi, kad pasieksiu tašką, kuriame galėsiu būti labiau strateginiu lygmeniu, o ne turėsiu kasytis į lapus tiek, kiek aš.

 

Kai perėjote nuo programuotojo prie SEO, ar bandėte naudoti savo programavimo foną iš SEO perspektyvos, kad padėtumėte įgyvendinti geresnes ir įvairesnes strategijas?

 

Maiklas : Visiškai. Manau, kad tai daugiausia buvo analizės požiūriu. Ankstyvoje erdvėje buvo daugybė dalykų. Kai sakau anksti, turiu omenyje prieš 5–10 metų, kur tiesiog nebuvo tam skirtų įrankių. Aš aišku, kad esu kognityvus SEO vartotojas, nes juo tikiu, manau, kad tai puikus įrankis, bet prieš jo egzistavimą sukūriau savo versiją. Niekur nebuvo taip sudėtinga, kaip jūs, vaikinai, bet iš esmės prireikė visų nuorodų iš skirtingų domeno nuorodų indeksų ir tada jas nuskaitytumėte surinkdami daugybę duomenų apie juos. Tai buvo tarsi vienas iš tų mano sukurtų įrankių, kuris padėjo pagreitinti tai, ką dariau.

 

Turėjau daug tokių mažų įrankių. Na, aš turiu omenyje, kad vienas turbūt buvo didesnis įrankis, kurį turėjau, bet turėjau daug mažų įrankių, kuriuos tiesiog sukūriau, nes vieną, ten nieko nebuvo ir du, šį procesą kompanija ir aš, neturėjau jokios prasmės man. Negaliu pakęsti, kad teks kopijuoti ir vėl įklijuoti daiktus. Negaliu pakęsti, kai man reikia daryti rankiniu būdu, o jei nėra įrankio, aš tai tiesiog padarau.

 

Be to, turint supratimą apie tai, kaip veikia internetas, remiantis mano patirtimi prieš tai, tai buvo nepaprastai neįkainojama analizei, strategijų kūrimui, nes buvo dalykų, kuriuos norėčiau padaryti. Kita vertus, buvo SEO, sakantys: „Aš neįsivaizduoju, apie ką tu kalbi“ arba „Aš nesuprantu to dalyko, kurį čia radai ir iškvietei problemą“. Man neabejotinai buvo labai vertinga patekti į SEO, nes turėjau supratimą ir sugebėjimą daryti tai, ko nepadarė daugelis aplinkinių žmonių.

 

Ar manote, kad šiais laikais, norint būti tikrai geru SEO, reikia turėti tam tikrų techninių žinių, ar to pakanka daryti turiniui?

 

Michaelas : Aš visiškai tikiu, kad geriausi SEO yra labai techniški, tačiau tai nereiškia, kad žmonės, kurie buvo nuostabūs turiniu, nesugebėjo padaryti SEO, nes jie tikrai tai padarė. Šiandien mes visi žinome, kad laimės tinkamiausias turinys su aukščiausios kokybės nuorodomis. Jei sugebėsite efektyviai išleisti reikiamą turinio tipą ir tada veiksmingai sukurti tas nuorodas, galite gerokai įveikti daugelį techninių problemų. Bet tai sakoma, jei sugebėsite sujungti du dalykus, kuriuos atliksite geriau nei tik įprastas turinio rinkodaros specialistas .

 

Manau, kad tai niuansuotas klausimas, bet manau, kad geriausias iš abiejų pasaulių yra būti technišku ir sugebėti būti efektyviu turiniu. Be to, aš manau, kad daugeliu atvejų žmonės skiria per daug svorio vienam, o ne kitam, tada atsiranda žmonių, kurie ateina ir turi abu dalykus, ir jie muša žmogų, kuris yra tik stiprus viename ar kitame. Jie galvoja, kad viskas yra techniškai, ar turinys yra viskas, ir tada jie nėra tikri, kodėl ką tik sumušė.

 

Ar manote, kad tai yra svarbiausi signalai ar veiksniai, kai kalbame apie „Google“ reitingą, ar kokie, jūsų manymu, yra „Google“ dabartis ir ateitis?

 

Maiklas : Deja, taip. Manau, kad jei turėčiau pasirinkti, kurie veiksniai yra svarbiausi, sakyčiau, kad turinys ir nuorodos vis dar yra. Visi mes matėme svetaines, kurios techniškai yra šiukšlės ir labai gerai vertinamos, nes jos turi tą autoritetą ir turi turinį, kuris yra pats vertingiausias vartotojui. Sakyčiau, tai vis dar yra svarbiausi veiksniai. Mano platforma pusantrų metų orientavosi į techninę dalį.

 

Negalime visiškai nepaisyti techninių jo komponentų. Taip yra dėl to, kad šiuolaikinį internetą lemia dalykai, kuriuos „Google“ vis dar sunku patikrinti. Jei iš tikrųjų neapskaitote šių daiktų, tada tiesiog šaudote sau į koją. Aš vis dar manau, kad žmonės turėtų suprasti, kaip veikia internetas. Mes visada vaikomės algoritmo, bet jei suprantame, kaip veikia internetas, žinome, kur jie eina.

 

Taigi, kalbant apie ateities paieškas, tai vis tiek yra turinys ir autoritetas. Mes esame taške, kai „ Google“ tampa vis labiau žiniatinklio sąsaja, ir jie tiesiog išskiria turinį, o tada pateikia jį balso rezultatais ar kitomis paieškos funkcijomis. Tai vis dar apie turinį, bet ar jie gali pasiekti tą turinį ir jį suprasti, vis tiek yra techninė problema. Taigi vėlgi aš vis dar tikiu, kad tai turi būti šie du dalykai, dirbantys kartu.

 

Ar manote, kad šiais laikais SEO yra sunkus pardavimas?

 

Razvanas : Kadangi daryti SEO ir gerinti reitingus „Google“ agentūrų požiūriu, vis sunkiau, o klientams kartais buvo sunkiau suprasti šias problemas. Jie turi mokėti už tai tris ar šešis mėnesius, kol pamatys, kad jų reitingai iš tikrųjų keičiasi. Ar manote, kad šiais laikais SEO yra sunkus pardavimas?

 

Maiklas : Ne, manau, kad šiais laikais tai iš tikrųjų yra lengvesnis pardavimas, nes manau, kad supratimas, jog norint gauti nuorodas reikia turinio, buvo paradigmos pokytis. Anksčiau, kai buvau kitose agentūrose, visada būdavo tiesiog „tiesiog duok man nuorodas, tiesiog duok man nuorodas“, o dabar žmonės supranta, kad norint sukurti vietą, kad svetainė gautų tas nuorodas, turite sukurti patrauklų turinį. Taigi tai parduoti yra daug lengviau.

 

Kalbant apie SEO, apskritai, būdamas sunkiai parduodamas, aš nežinau, kad ir aš tai matau. Manau, kad žmonės daug geriau supranta, kas šiuo metu yra SEO, kas į jį įeina ir kiek laiko užtruks, kol pasieks ieškomus rezultatus. Tie pokalbiai man nebėra sunkūs. Prieš kelerius metus tai buvo daug sunkiau, bet tuo pačiu metu aš visada buvau už pardavėjo, todėl galbūt todėl ir buvau sunkus. Dabar, kai esu pardavėjas ir galiu išsamiai kalbėti apie šiuos dalykus, aš neturiu šios problemos.

 

Ar jums  atrodo,  kad pardavimo lygis yra techninis ar netechninis?

 

Maiklas : Taip. Tai derinys, nes tai, ką aš darau, yra tai, kad noriu parodyti, kodėl turite šių problemų. Taigi aš jums pateiksiu keletą techninių aspektų, kodėl taip yra, ir paaiškinsiu juos taip, kad tai būtų prasminga ir turėtumėte kontekstą tam, ką jau žinote. Bus komponentai, kurie yra gana techniniai, tačiau tada bus keletas komponentų, kurie yra verslo lygiu, kad tikrai susietumėte tai, kas jums rūpi. Taip, tikrai yra techninių komponentų, tačiau yra ir daugybė daiktų, kurie taip pat virškinami.

 

Ar manote, kad šiais laikais tas turinys kažkaip pervertinamas?

 

Razvanas : Grįžkime šiek tiek atgal į SEO SEO dalykus ir į tai, kaip „Google“ rikiuoja daiktus. Žinau, kad parašėte senesnį tinklaraščio įrašą, kuriame sakėte: „Nustokime vytis turinio traukinį ir grįžkime prie to, kad atliktume geriausią patirtį“. Ar manote, kad šiais laikais tas turinys kažkaip pervertinamas?

 

Maiklas : Manau, kad žmonės per daug akcentuoja turinio rinkodarą . Turiu omenyje tai, kad visada pabrėžiama „mes turime sukurti daug turinio, mes turime sukurti daugiau turinio“. Nebūtinai reikia padaryti daugiau, dažnai reikia optimizuoti esamą turinį, o kai kurie iš jų gali būti tik techniniai pataisymai . Jei galvojate apie didelę svetainę, kurioje yra dešimtys milijonų puslapių, sukurtų šablonuose ir panašiuose, yra daugybė techninės perspektyvos optimizavimų, kurie privers šią svetainę veikti žymiai geriau.

 

Nors daugelis žmonių ateis ir pasakys tokius dalykus kaip „jūs žinote, kad tai yra puslapių sąrašas ir čia nėra jokio realaus turinio“. Tai nebūtinai svarbu tokio tipo svetainėms. Manau, kad didžioji dalis įmonių yra kuriama tokiu būdu ir tada jie mano, kad „mes neturime turinio, kurį turime atlikti turinio rinkodarai“. Tai nebūtinai tinka kiekvienam verslui.

 

Manau , kad galų gale pervertinama mintis, kad tai yra pataisymas, kurį nori naudoti visi. Per pastaruosius kelerius metus techninis SEO arba optimizavimo techniniai komponentai daugeliu atvejų buvo sumenkinti, nes sunku aptarti, kokie yra techniniai SEO aspektai. Yra daug žmonių, kurie nežino pirmojo dalyko apie kodą ir turi reikalų su kūrėjais, kurie dažniausiai būna labai sunkūs.

 

Todėl verslo savininkai galvoja „tiesiog atsisakykime kodavimo, nes esame rinkodaros specialistai ir žinome, kaip iš esmės kurti reklamas ir jas platinti visame internete“. Tada jie eina daugiau ta linkme ir aš tikiu, kad dar daug reikia siekti techninėje jos pusėje, jei tik supranti, kas įeina į tą sritį.

 

Paprastai, kai užsiimate turinio rinkodara ir kuriate turinį, turite galvoje konkrečią strategiją, kaip sukurti sėkmingą turinį?

 

Maiklas : Nėra taip, kad mums patinka daryti tą patį savo klientams. Tiesą sakant, požiūris, kaip pasiekti tą tašką, kai žinome, ką turime sukurti, yra tas pats procesas. Mes nesileidžiame į klientą ir nesakome: „Mes padarysime penkias infografijas, nes infografijos visada veiks“. NE. Tai, ką mes darome, pradedame nuo auditorijos tyrimų rinkos segmentavimo, kad išsiaiškintume, kas yra jų auditorija, ko jie nori, kas juos motyvuoja, kas jiems rūpi, o tada mes peržiūrime esamą turinį tų rinkos segmentų rėmuose.

 

Todėl tiek kiekybiškai, tiek kokybiškai norėdami pamatyti, kaip sekasi, kas neveikia, ką galima pakeisti, tada suprantame, ką reikia sukurti, nes iš esmės atlikome šią spragos analizę, remdamiesi auditorija.

 

Mes taip pat atliekame raktinių žodžių tyrimą, kurį vėliau sutuokiame su auditorija, kad galėtume išsiaiškinti, kokie klausimai yra užduodami ir kokiame etape vartotojai yra ar kuriame vartotojo kelionės etape jie ieško pateiktą raktinį žodį ir tada mes jį naudojame turinio planui informuoti, ką mes vadiname; kur mes apibūdinsime, kas bus sukurta; kur tai gyvens, kokie yra turinio kūrimo modeliai, darbo eigos ir valdymo modeliai; kaip jis bus paleistas; kaip mes tai reklamuosime.

 

Tokiu būdu viskas yra suplanuota atsižvelgiant į jų situaciją, tada mes suprantame, ką mes sukursime, tada mes eisime į priekį ir tada mes matuosime dalykus pagal tai, kokie yra šie KPI. Jei KPI yra nuorodos, kyla klausimas, ar tai srautas, potencialūs klientai ir pan. Tada, remdamiesi tuo našumu, mes naudojame ataskaitas tam, kad nustatytume, ką darysime toliau, ir toliau optimizuosime turinio kampaniją.

 

Paprastai turinio kampanijoje siekiama tiesiog pritraukti srautą į svetainę ar padidinti kitus reitingus?

 

Maiklas : Tai priklauso nuo kampanijos, tačiau daugeliu atvejų tai yra apie nuorodų pritraukimą, o tada priklauso nuo to, kaip mes pritraukiame nuorodas. Ar tai bus vykdoma per PR lygio ryšį, ar per įprastus tinklaraštininkų informacijos šaltinius, neveikiančių nuorodų kūrimą ir kitas tokio pobūdžio technikas. Tai lemia, kaip mes išdėstysime turinį dėl savo PR bazės, jis turi būti pakankamai didelis turinys, kad galėtume iš jo išleisti įvairias istorijas, nes turime veiksmingai pristatyti įvairias naujienų vietas ir žurnalistus ir pan. turi istoriją, kurią jie gali pasakyti, kurios potencialiai negali pasakyti niekas kitas.

 

Tada mes bandome išsiaiškinti geriausią būdą, kaip išdėstyti turinį tikslui pasiekti, ir daugeliu atvejų, kai kalbame apie SEO, tai yra nuorodos. Galiausiai dienos pabaigoje mes bandome pritraukti srautą į svetainę, nesvarbu, koks kanalas tai būtų.

 

Akivaizdu, kad SEO ar net neapykantos ieškojimas bus labiau kvalifikuotas srautas, nes mes tą ketiname, tačiau dienos pabaigoje vartotojas ar klientas ieško mūsų, kad pritrauktų konvertuojantį srautą. Tai ir bandome padaryti.

 

Ar jūs taip pat naudojate viešųjų ryšių kompanijas, siekdami pritraukti žurnalistus ar atkreipti dėmesį į žiniasklaidą, ar tai darote patys?

 

Maiklas : Mes ne. Mes iš tikrųjų tai darome savo noru. Daugeliu atvejų mūsų klientai turės ryšių su visuomene grupę, todėl galime su jomis dėl jos konsultuotis, tačiau po to dabar mes nebendradarbiavome su viešųjų ryšių agentūromis.

 

Kuriuos du svarbiausius informavimo metodus ar strategijas rekomenduotumėte mūsų klausytojams?

 

Razvanas : Žinau, kad praeityje turėjote pristatymą, kurį patikrinau. „Sukurkite savo informavimo mašiną“, manau, kad ji vadinama ir jūs ten kalbėjote apie daugybę technikos modelių, kaip padaryti kuo geresnę informaciją. Kuriuos du svarbiausius informavimo metodus ar strategijas rekomenduotumėte mūsų klausytojams?

 

Maiklas : Pristatyme, apie kurį kalbate, kalbėjau apie daugybę skirtingų taktikų, bet taip pat kalbėjau apie tai, kaip mašininį mokymąsi naudojame dviem konkretiems dalykams.

 

Vienas jų skirtas žvalgybai . Iš esmės, jei surinkote savo perspektyvas ir laikėte tuos duomenis laikui bėgant, todėl perspektyvos sako: „tai gera perspektyva, yra ir bloga perspektyva“, galite naudoti mašininio mokymosi modelį, kad iš naujo nustatytumėte potencialių klientų rinkinį būti jums geromis perspektyvomis. Tai užtruks žvalgybos procesą ir iš esmės jį automatizuos.

 

Tada kitas dalykas, kurį darome, yra prieštaravimo įveikimo automatizavimas . Tai rasite tada, kai atliksite informavimo veiksmus ir sulauksite nuolatinių žmonių prieštaravimų sakydami „mes neturime tokio tipo turinio nuorodoms“ arba „pinigus imame tik už nuorodas“ ir panašiai. Taigi, pamatysite, kokios yra šios tendencijos, ir galėsite nustatyti, kokie bus tie atsakymai, tada galėsite tiesiog naudoti pokalbių robotą, kad atsakytumėte į tai savo el. Laiške ir sakydami „pakalbėkime apie tai, kaip tai padaryti “.

 

Kalbant apie bendrą taktiką, jei nenorite daryti nieko panašaus į tai, ką aprašiau, vaizdo įrašų platinimas yra pati efektyviausia taktika, kokią tik esu sugalvojusi. Tiesiog naudokite tokį įrankį kaip „Bom Bom“, kuris leidžia jums siųsti trumpą vaizdo įrašą ir gauti jo analizę. Techniškai jūs taip pat galėtumėte naudoti „YouTube“, bet gausite tik peržiūrų skaičių ir visa tai.

 

Padarykite trumpą vaizdo įrašą, ne ilgesnį nei minutė, tiesiog prisistatykite ir pasakykite „Ei! Turiu šį turinį, kuris man buvo įdomu gauti jums nuorodą arba gauti nuorodą iš jūsų “. Priežastis, kodėl, manau, taip gerai veikia, yra viena, ji skiriasi, todėl jūs atskiriate save nuo visų kitų el. Laiškų, kuriuos žmonės gauna, o paskui – nuo dviejų, tai rodo, kad esate tikras žmogus, kaip kad jūs ne tik šlamštas bot. Sulaukiau tokio didelio atgarsio. Nebedarau. Gavome tokį aukštą atsakymo lygį iš tokių tipų informavimo, kad tai yra pats geriausias dalykas.

 

Jūs paprasčiausiai įtraukėte šį vaizdo įrašą kaip „YouTube“ nuorodą į el. Pašto adresą?

 

Maiklas : Mes nenaudojame „YouTube“, kaip sakiau, mes naudojame vadinamąjį „Bom Bom“, kuris yra tarsi el. Pašto platforma vaizdo el. Laiškams siųsti, tačiau „YouTube“ būtų gerai. Patarčiau, jei dirbate „YouTube“, norėtumėte vaizdo įrašo ekrano kopijos ir nuorodos. Socialinėje žiniasklaidoje ekrano kopijoje yra man skirtas grojimo mygtukas, kurį galite paimti, nes tada jis atrodo spustelėjamas ir vartotojas jį spustelės.

 

Kita labai efektyvi taktika, kurią mes naudojame informuodami Eliją, yra ieškoti labiausiai bendrinamo svetainės turinio, bet koks įrankių skaičius tai padaryti ir kreiptis į juos. Labiau tikėtina, kad žmonės jau kalbėjo su jais apie tą turinį, todėl jie yra daug imlesni, jei naudojate tai savo el. Pašto laiške. Taip pat atlikdami šią taktiką sulaukiame daug daugiau atsako.

 

Kaip renkate perspektyvas?

 

Razvanas :  Jūs papasakojote mums apie tai, kaip iš tikrųjų reikia atlikti informavimo techniką, kaip atlikti informavimo priemonę, bet kam žmonės turėtų kreiptis, nes yra daug potencialių perspektyvų rinkimo metodo. Kaip renkate perspektyvas?

 

Maiklas : Viskas priklauso nuo to, ką tu turi. Mes naudojame įrankį, pavadintą „Pitchbox“, ir jis iš esmės automatizuoja perspektyvų rinkimą mums ir leidžia mums atlikti tokius dalykus kaip filtras, atsižvelgiant į bet kokią metriką, kurią mes žiūrime, ar tai yra domeno autoritetas ar citatų srautas, ar kai kurie balų rodikliai, kuriuos naudoja kai kurie kiti įrankiai pateikti. Jei taip pat turite labai didelį „Twitter“ stebėtojų sąrašą, sakyčiau, naudokite tai, nes tai, ką galite padaryti, yra tiesiog susituokti su tuo sąrašu su nuorodų šakniniais domenais jūsų nuorodos profilyje.

 

Daugelis žmonių įdeda nuorodas į savo „Twitter“ profilį, tada jūs tiesiog norite naudoti kaip URL plėtiklį, kad nukreiptumėte iš sutrumpintų nuorodų į tikrus URL, tada ištraukite domenus ir palyginkite juos su savo nuorodos susiejančių šakninių domenų sąrašu. profilis. Kas jus seka ir turi svetainę ar rašo svetainę, kuri su jumis nesusijusi, tai yra geros perspektyvos, nes jie jau turi tam tikrą ryšį su prekės ženklu, todėl jūs žinote, kad tai yra geras būdas tai padaryti arba galite naudoti bet kurį įrankių, tokių kaip mes naudojame „Pitchbox“, kaip sakiau.

 

Taip pat yra dar viena priemonė, kurią daug naudoju. Aš susisieksiu su jumis tuo klausimu. Neprisimenu jo pavadinimo. Tai yra įvairūs įrankiai, leidžiantys jums atlikti paiešką pagal paieškos užklausas ir pan.

 

Ar manote, kad su turinio kūriniu sunku užsikrėsti virusu? Kaip sunku sukurti turinį, kuris tampa virusinis?

 

Maiklas : Aš ką tik prisiminiau įrankį. Jis vadinamas Ontolo tai ONTOLO.

 

Kalbant apie jūsų klausimą, aš neieškau kūrinių, kurie virtuotų, nes esu labiau orientuotas į labai konkrečią auditoriją. Jei tai tampa virusinė, tai yra fantastika, bet tai nėra kažkas, ką aš specialiai siekiu padaryti. Aš noriu sukurti tai, kas atitiktų tikslą ir tai beveik viskas.

 

Ar naudojate daugybę įrankių, ar turite tam tikrą rinkinį / minimalų įrankių kiekį, kurį naudosite atlikdami SEO?

 

Maiklas : Aš tikrai naudoju daug įvairių dalykų. Kai žmonės ateina į laivą, jie yra panašūs į „Yra tiek daug įrankių. Nuo ko pradėti? “ Nes man labai lengva apsižvalgyti ir panaudoti viską, kas geriausia. Aš tikrai naudoju daug dalykų.

 

Razvanas : Nėra tobulo įrankio. Yra gerų įrankių konkretiems dalykams, tačiau nemanau, kad yra vienas įrankis, apimantis visus aspektus, nes SEO yra toks platus ir sudėtingas šiais laikais bent jau techniniu požiūriu.

 

Jei turėtumėte galimybę visiems žmonėms, pradedantiems rinkodarą, pasakyti vieną dalyką, ką jiems pasakytumėte?

 

Maiklas : Sužinokite, kaip ką nors pagaminti. Manau, kad vienas iš dalykų, išskiriančių tikrai gerus rinkodaros specialistus, yra tas, kad jie sutepė rankas ir sugeba iš tikrųjų suprasti daiktų niuansus. Kai jūs kalbate tik apie tai, kas dažniausiai baigiasi, kai esate konsultantas, ar dirbate agentūroje, net jei esate įmonėje ir nesate tas, kuris iš tikrųjų daro dalykus jums labai sunku paversti idėją vykdymu, net jei tai galite padaryti, galbūt neturite pačios stipriausios idėjos, nes nežinote, ko jai reikia; tai iš tikrųjų įvykdyta.

 

Manau, kad tai tikrai svarbu ir ko aš ieškau, kai samdome žmones, kad jūs iš tikrųjų galite daryti dalykus.

 

Kokia jūsų didžiausia klaida, kurią patyrėte per savo karjerą, ir ko iš jos išmokote?  Jei turėjai kokių nors klaidų, gal ir ne.

 

Maiklas : Ne. Aš tikrai padariau klaidų. Jei nepadarysi klaidų, nesistengi pakankamai. Sunku pasakyti, nes darau daug klaidų. Aš tikrai mokiausi iš jų ir bandžiau jų nebekurti. Taip pat sunku būti panašiu į „tai yra didžiulė klaida“, nes vėl tiek daug iš jos išmokau. Darbas „iAcquire“ galiausiai buvo klaida, bet vėlgi tiek daug sužinojau iš daugelio dalykų, susijusių su vaidmeniu, kad tai padariau tam tikslui.

 

Visai neseniai su undergroundhiphop.com, kai mes jį nusipirkome, aš iškart pradėjau sekti SEO ir turinį, ir panašiai, bet būtų buvę protingiau eiti pirmiausia po mokamos žiniasklaidos. Tai gana standartinis dalykas elektroninėje prekyboje, bet aš to nepadariau, nes buvau toks tikras, kad galėsime jį išmušti iš parko, atsižvelgdami į tai, ką darome visiems savo klientams. Tai yra dvi pagrindinės klaidos.

 

Ar tai gali būti taikomi ir mažesniems prekės ženklams?

 

Razvanas : Jūs dirbote su keletu didžiausių prekės ženklų, tokių kaip „Microsoft“, „Citibank“, LG. Kas yra svarbiausia, ko išmokote dirbdamas su jais? Ar tai gali būti taikomi ir mažesniems prekių ženklams?

 

Michaelas : Tai įdomu, nes mes galime pamatyti skirtumus tarp mažesnių prekių ženklų ir kaip jie veikia, o tada – ir didesnių prekių ženklų. Iš didesnių prekės ženklų išmokau tik tai, kad niekada nenoriu pasiekti taško, kuriame mes esame tokie dideli, kad negalėtume būti judrūs ir efektyvūs. Organizacijų, su kuriomis mes dirbome, yra tiek daug ir jos tiesiog negali nieko padaryti, nes yra per daug žmonių, priklausančių sprendimų grandinei, ir ne tik tai. Yra tiek daug politinių dalykų, kurie sustabdo organizacijos judėjimą į priekį.

 

Tai yra pagrindinis dalykas, kurio išmokau dirbdamas su didelėmis įmonėmis. Aš tiesiog nenoriu atsidurti tokioje situacijoje, kai tik mūsų dydis trukdo naujovėms .

 

Ar taip pat matėte ką nors teigiamo, kurį galėtų pritaikyti mažesnis prekės ženklas?

Maiklas : Yra procesai, o po to – kokybės standartai, kuriuos taiko ir reikalauja kai kurios iš šių didesnių organizacijų. Atrodo, kad tai gali prieštarauti tam, ką ką tik pasakiau, bet tuo pačiu metu noriu būti apgalvotas dėl visų dalykų, kuriuos darome, ir taip pat įsitikinti, kad išlaikome kokybės standartą, nes mažesnės organizacijos nori judėti taip greitai apie kuriuos jie negalvoja. Jie tiesiog nesusimąsto, ką bando padaryti.

 

Manau, kad mažesnėms organizacijoms gali būti naudinga žengti žingsnį atgal ir būti strategiškomis, bet taip pat nemažinti savęs tokiu būdu, kad jos nebūtų judrios . Manau, kad yra gera linija ir gera pusiausvyra, kurią reikia išlaikyti, kad ji būtų veiksminga, taip pat tiesiog prisistatykite taip pat, kaip tai daro kai kurios iš šių didesnių organizacijų.

 

Įsivaizduokime, kad mums jau dešimt metų, kaip, jūsų manymu, atrodys SEO peizažas? Ar vis dar egzistuoja SEO koncepcija?

 

Michaelas : Praėjus dešimčiai metų, aš manau, kad technologijos bus dramatiškai skirtingos, bet aš tikiu, kad paieška bus pagrindinė mūsų sąsaja. Manau, kad tą paiešką tam tikru metu pirmiausia lems balsas, tikriausiai per ateinančius dešimt metų. Tai nereiškia, kad darbalaukio aplinka išnyks, bet manau, kad pagrindinis režimas taps balsu. Tuo metu tai tampa daug sunkiau, nes paieška balsu nesuteiks dešimties atsakymų, o tai suteiks tik vieną. Bus daug svarbiau būti pirmuoju numeriu, bet manau, kad pritaikymas bus toks pat didelis, kaip ir balso paieška.

 

Tai sukurs šiuos filtro burbulus pagal jūsų numanomą užklausą ir jūsų aiškią užklausą, atsižvelgdami į tai, kur esate ir kas esate, ir kas jums pasirodė įdomu. Tai yra numanomi vektoriai, o aiškus dalykas yra būtent tai, ko jūs paprašėte . Manau, kad suasmeninimas bus didžiulis, ir tai tikrai pareikalaus iš mūsų padaryti hiperspecifinį turinį, kad prasiskverbtume į tuos filtro burbulus ir būtume tas vienas atsakymas.

 

Hiphopo svetainė, apie kurią kalbėjote; Ar tai jūsų svetainės projektas, ar jūs visą laiką sutelkiate dėmesį į tai? Ar tam atsiduodi profesionaliai?

 

Maiklas : The undergroundhiphop.com. Mes įsigijome tai metų viršuje. Iš esmės tai, ką mes darome, yra tai, kad mes su juo elgiamės kaip su klientu. Tuo pačiu būdu, kai vienas iš mūsų klientų gauna X valandų skaičių per savaitę. Žinoma, aš, būdamas jo savininkas ar jo savininkas, daug ką skiriu tik verslo valdymui, taigi mes turime keletą žmonių, kurie būtent tai ir daro. Turime vaikiną, kuris rašo dėžutes ir išsiunčia. Turime vaikiną, kuris tvarko atsargas ir tvarko pardavimą. Tada „iPullRank“ komanda tvarko svetainę, socialinę žiniasklaidą ir visa kita. Mes elgėmės kaip su klientu, bet man reikia daugiau, kiek tai susiję su valdymu.

 

Ar matote perspektyvos skirtumus, susijusius su šios pusės turėjimu, palyginti su elgesiu su klientu?

 

Razvanas : Aš turiu omenyje, kad jūsų, kaip verslo savininko, požiūriu, ar jūs teikiate konsultavimo paslaugas klientui, ar pats dirbate ir ką nors konsultuojate dėl šio konkretaus dalyko?

 

Maiklas : Tai tikrai skiriasi ir privertė mane suprasti, kad kai kuriuose konsultaciniuose darbuose, manau, tai pasakytina apie daugumą agentūrų, yra spragų tarp to, ką jūs pristatote, ir tada, kai klientas gali tai padaryti. Manau, kad tai mums leido arba informavome, ką darome, kad galėtume tai patobulinti, nes iš esmės mums taip reikėjo valgyti savo šunų maistą. Mes pastebėjome, kad to nebūtinai pakanka, kad kas nors paimtų šį dokumentą ir tada atliktų tai. Dėl to mes padarėme keletą patobulinimų savo strateginiame darbe, kad būtume geresni savo klientams, manau, kad tai tikrai geras dalykas.

 

Jei turėtumėte 1 milijoną dolerių investuoti į verslą ar pradėti verslą, ką pradėtumėte? Arba į ką investuotumėte?

 

Maiklas : Gal nesukurčiau verslo, gal tik nusipirksiu krūvą Bitcoin. Mane labai žavi „blockchain“. Aš tai gilinausi. Mes iš tikrųjų darome pradinę monetų pasiūlą gana greitai. Aš tikrai investuočiau milijoną dolerių į „blockchain“ programą; tikriausiai pradžioje remdamasis teorija. Tada vėliau suksiu į savo „blockchain“. Manau, kad ta erdvė yra tikrai įdomi. Jis tikrai dar nėra subrendęs ir tikrai jaučiasi labai panašus į SEO, kai pirmą kartą į jį įstojau. Tai tiek daug išmokti ir nėra taisyklių.

 

Yra daugybė galimybių padaryti tikrai šaunių dalykų. Tačiau iki to laiko, kai jis nesubręsta, dar nebuvo „blockchain“ programos ar blokų valdomos programos, kuri būtų geresnė nei centralizuota programa. Man tikrai įdomu sukurti tai, kas yra gerai, sukurti tai, kad jūs ne tik pasinaudojote decentralizuotos programos privalumais, bet ir greičio privalumais, ir ką nors, kas tik pakeičia tai, ką darome internete, o ne tik sukuriame tai, kas jau egzistuoja, ir pateikiant ją blokine forma.

 

Razvanas : Buvo malonu kalbėtis su tavimi, Mike. Galų gale daug kalbėjome apie tokius dalykus kaip SEO, „Bitcoin“ ir jūsų agentūra. Ar norėtumėte dar ką nors pridėti prie šios diskusijos pabaigos?

 

Maiklas : Patikrinkite, ką dirbu. Kaip jau sakiau, netrukus pasirodys šis ICO, vadinamas „scratch“. Turiu undergroundhiphop.com ir, žinoma, turiu ipullrank.com. Netrukus pasirodys tikrai šaunus turinys. Mes rengiame mašininio mokymosi vadovą rinkodaros specialistams, kuris, manau, bus tikrai įdomus daugeliui žmonių. Tiesiog tikrinkite, ką mes darome.

 

Razvanas : Jis turi būti lengvai virškinamas, kai kalbame apie turinį ir kai kalbate apie mašininį mokymąsi jį pristatyti rinkodaros specialistams. Mašininis mokymasis yra labai sudėtingas, todėl turite jį pateikti labai gražiu formatu, kad žmonės galėtų jį suprasti ir suvirškinti.

 

Maiklas : Tai tikrai tikslas, kurį turime. Jei matėte „Google“ žymų tvarkyklės vadovą, kurį mes padarėme, jis bus labai panašus į tai. Tikimės, kad jis yra virškinamas. Visas mano tikslas kalbėti apie mašininį mokymąsi rinkodaros specialistams tai demistifikuoja ir tarsi sukuria ką nors, kur jis ne per daug skiriasi nuo to, kaip mes prieiname prie viso kito.

 

Man labai patinka galvoti, kad kai dauguma žmonių užsiima skaitmenine rinkodara, jie atlieka išsilavinę spėjimo ir tikrinimo formą. Mąstymas, pavyzdžiui, „Sukurkime šį dalyką ir pažiūrėkime, ar jis pasiteisino, jei neveikė, turime išbandyti ką nors kita“. Iš tikrųjų tai darote mokydamiesi mašinomis. Jūs bandote prekiauti modeliu, tada bandote skirtingus modelius, remdamiesi vienu, savo patirtimi ir paskui dviem, tiesiog išbandydami skirtingus modelius. Tada pamatysite, ar tas modelis galiausiai duoda jums rezultatų, kurių tikėjotės, o jei ne, turite išbandyti kitą modelį.

 

Aš manau, kad nukėlus jį į tą rėmą, jis bus lengviau prieinamas rinkodaros specialistams, be to, ten yra tiek daug įrankių, kurie abstrakčiai matematiką ir jos programavimą leidžia žmonėms daug lengviau išbandyti.

 

Razvan : Labai ačiū! Tai buvo labai įdomi diskusija, ir aš norėčiau, kad vėliau galėtume jus pamatyti mūsų tinklalaidėje.

Maiklas : Ačiū, kad turėjai ramybę!

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *