Pingvinų nuorodos

Tai TIESA , SĖKMINGA IR NEPRIKLAUSOMA vieno iš mūsų klientų Manuelio Porraso istorija .

„Neturiu jokių žinių apie atkūrimą naudojant„ Google Disavow “dėl algoritminės nuobaudos. Tik nubaudimai rankiniu būdu buvo viešai paskelbti apie naudojimąsi „Disavow“ įrankiu. Tai žinodamas norėjau būti 100% tikras, kad tai ne kažkas kitas. Aš ėmiausi kruopštumo ir atidžiai išanalizavau situaciją “.

Perskaitykite išsamią informaciją straipsnio pabaigoje.


 

Leiskite man papasakoti savo patirtį naudojant „CognitiveSEO“ ir „Google Disavow Tool“.

Aš pradėsiu kelis mėnesius atgal.

PENGUINAS mūsų blogiausias priešas

Razvano pastaba – kitą eismo ekrano kopiją galite rasti el. Pašto pokalbyje, kurį turėjau su Manueliu, šio el. Laiško apačioje.

 

Viena iš svetainių, kurią valdau „SmartLipo.com “, patyrė didelį „Google“ reitingą ir srauto poveikį, kai 2012 m. Balandžio mėn. Išleidus PENGUIN. Tačiau pirmieji pingvinų leidimai mūsų visiškai neužmušė iš „Google“ natūralių rezultatų. „Google“ srautas bėgant laikui mažėjo. Iki 2013 m. Gegužės 22 d. Buvo išleistas 4 -asis PENGUIN atnaujinimas. Po šio leidimo mes kritome ir kritome bei kritome dviejų pagrindinių raktinių žodžių reitingus. Greitai po to srauto iš „Google“ beveik nebuvo.

Razvano pastaba – tai „SmartLipo“, svetainė, kuri atsigavo iš „Google Penguin“ algoritminės nuobaudos naudodama „Google Disavow“

Čia yra visa „ WayBackMachine“ svetainės istorija

 

Mes bandėme viską, kas įmanoma

  • Pašalino nuorodas, kurias galėjome pašalinti, ir susisiekė su žiniatinklio valdytojais, kad padėtų mums pašalinti (įtartinas nuorodas)
  • Atkurta visa svetainė su nauja vidine programa, patobulinta puslapio sparta
  • Sukurtas naujas turinys (atsižvelgiant į tai, ko vartotojai yra ir ko ieškojo)
  • Neoptimizavo to, ką laikėme pernelyg optimizuotu SEO
  • Bandė sukurti naujas (švarias ir ne „black-hat“) išorines nuorodas
  • Patobulino mūsų socialines svetaines („Facebook“, „Twitter“, atidarė „pinterest“ paskyrą)
  • Ištaisė klaidas, apie kurias pranešta „Google Webmaster Tools“ (kiek galėjome)
  • Ir kt., Ir kiti dalykai

Atrodė, kad niekas neturi mažiausios įtakos mūsų „Google“ reitingams (taigi ir „Google“ srautui)

„CognitiveSEO“ atradimas ir pažinimas

Vieną gegužės dieną mano viršininkas liepia išbandyti atsisakymo įrankį. Aš buvau labai skeptiškas jo naudojimui, perskaičiusi, kad jis gali būti žalingas, jei bus naudojamas neteisingai. Bet ką dar turėjome prarasti? Galbūt „Google“ mus indeksuoja? Jis (mano viršininkas) nurodė man naudoti šį įrankį, kurį jis matė ir kuriame buvo nenatūralių nuorodų aptikimo parinktis. Ėjau ir žaidžiau šiek tiek „Cognitiveseo“. Sukūriau naują šios svetainės kampaniją, ataskaita buvo paruošta po kelių minučių. Nusprendžiau importuoti nuorodas, kurias eksportavau iš žiniatinklio valdytojo įrankių. Aš tiesiog jaučiausi saugiau pridėdamas keletą papildomų nuorodų duomenų.

Naudojant parinktį „Nenatūralus saitų aptikimas“

Nusprendžiau vykdyti nuorodų klasifikaciją, tai užtrunka kelias minutes. Aš nusprendžiau eiti lėtai ir neskubėti. Kaip jau minėjau, esu per daug skeptiškas ir atsargus (kartais tai gali būti problema, kai reikia greitai reaguoti). Bet kokiu atveju nusprendžiau apžvelgti kiekvieną domeną ir beveik kiekvieną nuorodą, nebuvau tikras, kad nuo pat pradžių pasitikėjau nenatūralia nuoroda. Aš nuėjau ir savo akimis patikrinau beveik kiekvieną nuorodą ir kiekvieną domeną (nesvarbu, ar įtariama, nenatūralu ar gerai). Radau keletą nenatūralių nuorodų, kurios man patiko, ir keletą gerų nuorodų, kuriomis nepasitikėjau. Bet apskritai galų gale sutikau su ataskaita nemažai procentų. Be kelių nuorodų, kurias rankiniu būdu perorientavau iš „OK“ į nenatūralias, ir atvirkščiai, aš neturėjau daug dirbti ataskaitoje. Pažvelgiau antrą kartą (užtrukau šiek tiek laiko),

Patekęs į pažintinę, nuėjau ir paskutinį kartą pažvelgiau į atsisakymo failo domeno įrašus, įsitikindamas, kad jame nėra gerų domenų (bent jau tų, kuriuos laikau gyvybiškai svarbiais: pvz., „Facebook“, „Twitter“ paskyros, patikimų klientų svetainės, nukreipiančios į mus, kai kurie blogspots.com domenai ir t. t., jūs suprantate, kuria svetaine galite pasitikėti).

Pateikti atsisakymo failą „Google“

Liepos 9 d. „Google“ pateikė atsisakymo failą (padarė kryžiaus ženklą). Aš užfiksavau ekrano kopiją, kad vėliau mano viršininkas parodytų, jog aš naudoju atsisakymo įrankį, kaip jis keletą dienų pasiūlė. Tęsiau savo gyvenimą. Kas antrą dieną nuolat tikrindavau reitingus, atrodė, kad pirmosiomis dienomis, pirmosiomis savaitėmis niekas nepasikeitė.

Prisikėlimas

Praėjo beveik 3 savaitės po atsisakymo pateikimo, kai staiga vieną dieną, kai aš atlikau rango patikrinimą (naudodamasis VPN įrankiu) iš skirtingų IP ir skirtingų JAV valstijų, pamačiau, kad mūsų svetainė grėbė Nr. 3 ir # 2 iš daugybės skirtingų vietų. Iš pradžių maniau, kad neteisingai darau rango patikrą, gal neveikia VPT, o aš darau vietinę paiešką? Gal naršyklės talpykla laikosi mano „Google“ sesijoje? Ar šie rezultatai yra suasmeninti? Nenorėjau sulaukti melagingos vilties, todėl nepasakojau savo viršininkui apie naujienas, nusprendžiau sekti kitų dienų gretas kiekvieną rytą. Kai kuriuose miestuose rangai buvo nuoseklūs: 3, 2 ir net 1. Pagaliau sutikau, kad tai tiesa, nes pamačiau srauto padidėjimą „Google Analytics“. Nenorėjau švęsti, galbūt jo laikina, gal „Google“ mums išdaigoja, gal visa tai yra svajonė.

 

Išvada

Nors savo svetainėje padariau daug dalykų, esu įsitikinęs, kad atsisakymas pateikti buvo tas, kuris padėjo man grįžti į reitingus. Aš galėjau tai padaryti be pagalbos CognitiveSeo.com, taip, bet man būtų prireikę savaičių, o ne mėnesių, kad galėčiau pats sužinoti, kurios nuorodos yra blogos, o kurios ne, o žiniatinklio valdytojo įrankiai nesuteikia daug nuorodų, kurias daro pažintinis. Pažintinis yra puikus būdas papildyti tai, ką rodo žiniatinklio valdytojo įrankiai (išorinės nuorodos). Ir dabar žinau, kad kognityvinis sutaupo kalną laiko, priskiriant blogą prie gerų nuorodų.

Pažintinis nemoka man to parašyti , aš tiesiog noriu pripažinti ir pasidalinti šia istorija su tokiais skeptikais kaip aš. Tikiuosi, kad tai tinka jums, kaip ir man. Jei padarysite teisingai, esu tikras, kad taip ir bus.

Manuelis Porrasas –  žiniatinklio valdytojas – „  Smart Lipo
Google+“   https://plus.google.com/u/0/114452216971255669727/posts

 


Skaidrumo pastaba ir Razvano Gavrilo (įkūrėjo) informacija

Rugsėjo 3 d. Gavau pirmąjį laišką iš Manuelio (iki tol jo nepažinojau).

 

Aš atsakiau jam, kad man būtų įdomu jo istorija, bet jis niekada grįžo … iki 17 d rugsėjo, kai jis išsiųstas man istoriją, kad jūs tiesiog perskaityti.

 

 

Neturiu žinių apie atkūrimą naudojant „Google Disavow“ dėl algoritminės nuobaudos. Tik nubaudimai rankiniu būdu buvo viešai paskelbti apie naudojimąsi „Disavow“ įrankiu. Tai žinodamas norėjau būti 100% tikras, kad tai ne kažkas kitas. Ėmiausi kruopštumo ir atidžiai išanalizavau situaciją. Čia yra visas mano ir Manuelio pašto diskusijos nuorašas (siekiant visiško skaidrumo) .

 

 

 

 

Kaip pažintinio SEO įkūrėja, aš be galo džiaugiuosi ir didžiuojuosi, kai žmonės susisiekia su manimi ir pasakoja savo sėkmingas istorijas, kaip įrankis palengvino jų gyvenimą.

Naudodamasis proga norėčiau padėkoti jums visiems, mūsų klientams, kad tai pavyko. Tai jūs, kuris suteikiate mums galią naujovėms kurti ir greičiau bei geriau išspręsti jūsų problemas.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *