Seo audito Išlaidos

Jei aktyviai dalyvaujate socialinės žiniasklaidos grupėse ar forumuose, tikriausiai matėte daugybę nemokamų SEO audito pasiūlymų. Paklauskite nuomonės apie savo svetainę, o komentarų skyriai greitai užpildys pasiūlymus.

 

Ei, bet tai NEMOKAMA, tiesa? Aš turiu omenyje, argi ne puiku?

Tačiau … jei per pastaruosius skaitmeninės rinkodaros ir SEO metus mes kažko išmokome, nieko gero nemokama. Net jei jūs išleidžiate mažiau pinigų, jūs praleidžiate laiką ir visada rizikuojate padaryti blogą darbą.

 

Kodėl_Nemokama_SAV_Auditai_Ar_Kenkia

 

  1. Kas iš tikrųjų yra SEO auditas?
  2. Ką turėtų sudaryti SEO auditas
    1. Konkurentų tyrimai
    2. Raktažodžių tyrimai
    3. Indeksavimas
    4. Techninis SEO ir OnPage SEO auditas
    5. Nuorodų auditas
    6. Turinio auditas
    7. Bendra apzvalga
    8. Prioritetų nustatymas
  3. Skirtumas tarp mokamo ir nemokamo SEO audito
  4. Kodėl neturėtumėte atsiskaityti už nemokamą SEO auditą

 

Šiame straipsnyje aš jums pasakysiu, kodėl verta pasikliauti aukštos kokybės įrankiu arba samdyti ekspertą, kai kalbama apie SEO auditą, net jei tai kainuoja šiek tiek pinigų.

Kas iš tikrųjų yra SEO auditas?

 

Kaip ir finansuose, taip ir auditas yra patikrinimas. Šiuo atveju tai yra jūsų svetainės patikrinimas. Ne, šiandien kalbant, mes kalbame ne tik apie SEO. Tiesa ta, kad sakydami SEO sakote viską, nes šiais laikais SEO įtakoja beveik viskas, pradedant tradiciniais techniniais SEO diegimais ir raktiniais žodžiais, baigiant konversijų rodikliais, dizainu ir UX.

 

Taigi, koks šio patikrinimo tikslas? Na, galite peržiūrėti auditą kaip gydytojas. Šis terminas kilęs iš lotynų kalbos „auditus“ ir reiškia „klausa“. Taigi „gydytojas“ išklauso jūsų svetainę, kad nustatytų, kas joje negerai.

 

Mes išsamiau išnagrinėsime, ko reikia geram auditui, bet pirmiausia apibrėžkime, ką turėtų būti geras SEO auditas.

Ką turėtų sudaryti SEO auditas

 

Prieš išsiaiškindami, kodėl nemokamas internetinis auditas jums nepadės, pirmiausia turime pasidomėti, ką turėtų sudaryti geras SEO auditas. Tai nebūtinai yra vadovas, kaip atlikti SEO auditą, bet tai, kas jame turėtų būti, ir kodėl svarbu, kad jame būtų šie dalykai.

 

kas yra seo auditas

 

Aiškiai apibrėžtame SEO audite bus:

Konkurentų tyrimai:  Jūs negalite iš tikrųjų kažko analizuoti, jei jų niekuo nelyginate. SEO srityje viskas yra santykinai. Žinoma, turite objektyvių standartų rinkinį, pvz., Įkėlimo greitį, patogius URL ir neturite kenkėjiškų programų savo svetainėje, tačiau galų gale svarbiausia yra reitingai.

 

Norite sužinoti, kur yra jūsų svetainė, palyginti su kitomis jūsų pramonės svetainėmis, kurios yra jūsų tiesioginiai konkurentai. Negalite palyginti savo svetainės su visomis svetainėmis, todėl turite protingai rinktis pagal tam tikrus kriterijus, pvz., Pagal kuriuos raktinius žodžius jie taiko ir kaip jūs reitinguojate tuos raktinius žodžius, palyginti su jų reitingu.

 

Kuris nukelia mus į kitą tašką …

Raktinių žodžių tyrimas:  turite žinoti pagrindinius raktinius žodžius ir pagal kuriuos raktinius žodžius šiuo metu reitinguojate. Nors pastarąjį galima lengvai atpažinti naudojant rango sekimo įrankį , pirmąjį dažniausiai sprendžia pats asmuo. Kaip įrankis nuspręs, ką parduoda jūsų verslas? Žinoma, priemonės gali jums tai padėti, jei jos yra geros. Jei ne, jie gali labiau įsitraukti į problemą.

 

Auditas taip pat turėtų apimti išsamų raktinių žodžių tyrimą, suskirstytą į kelias svarbias svetainės kategorijas. Idealiu atveju tai turėtų apimti būsimas raktinių žodžių galimybes ir pabrėžti našiausius raktinius žodžius, kurių paieškos apimtis yra didelė ir kurie taip pat labai svarbūs svetainei / verslui.

 

Nors yra gerų raktinių žodžių tyrimo priemonių , prioritetų nustatymo procesas yra labai subjektyvus ir visada skirsis kiekvienoje situacijoje ir svetainėje.

Indeksavimas: Auditas turėtų išanalizuoti, kaip gerai paieškos sistemos indeksuoja svetainę. Naudingą informaciją galima išgauti iš „Google Search Console“, tačiau dažnai to nepakanka norint gauti visą vaizdą. Jei paieškos konsolė jo nepakelia, pati „Google“ jo nepaima.

 

Ar svetainė naudoja „noindex“ žymas ten, kur neturėtų? Ar yra pagrindinė problema, kuri neleidžia svetainei indeksuoti? Tai daugiausia susiję su kita dalimi, apie kurią kalbėsiu, tai yra techninis ir puslapyje atliekamas SEO auditas.

Techninis SEO ir OnPage SEO auditas: tai daugiausiai laiko reikalaujanti svetainės analizės dalis. Nemokami SEO įrankiai parodys tik keletą pagrindinių aspektų, pvz., Neteisingą http į https peradresavimą. Be to, dauguma SEO įrankių iš tikrųjų analizuoja tik vieną puslapį per kartą, todėl iš tikrųjų visos svetainės analizė užtruktų amžinybę, jau nekalbant apie tai, kad kažkaip turėtumėte centralizuoti duomenis.

 

Techninis auditas turėtų analizuoti daugybę dalykų, pradedant pavadinimų žymomis ir metaaprašymais, pasikartojančio turinio buvimu, neveikiančiomis nuorodomis ir kitais svarbiais reitingavimo veiksniais, į kuriuos atsižvelgia paieškos sistemos.

 

„OnPage“ / techninio audito problemos

SEO problemų, kurias analizuoja „CognitiveSEO“ įrankis, sąrašas

 

Dar svarbiau, kad ji taip pat turėtų išanalizuoti svetainės struktūrą, atsižvelgdama į vidinį susiejimą ir kaip tai apibūdina, kurie puslapiai yra svarbiausi svetainėje. Atsižvelgiant į svetainės tipą, audite turėtų būti skirtingos skiltys. Pvz., Jei svetainė yra daugiakalbė / tarptautinė, audito metu reikėtų išanalizuoti, ar „hreflang“ įdiegtas teisingai.

 

Įdomu, kaip veikia nemokami audito įrankiai, nes jie analizuoja atskirus puslapius, o ne visą svetainę (tam reikia daug išteklių ir laiko), tačiau, kita vertus, jie žiūri į visą svetainės nuorodų profilį, užuot sutelkę dėmesį tik į tą puslapį.

Nuorodų auditas:  Nors žmonės mažiau dėmesio skyrė nuorodų kūrimui ir, nors tiesa, kad atgalinės nuorodos laikui bėgant tapo ne tokios svarbios ir sunkiau gaunamos, tiesa, jos vis tiek yra labai svarbios.

 

nuorodų auditams svarbių veiksnių sąrašas

Veiksnių sąrašas, kurį „CognitiveSEO“ įrankis naudoja analizuodamas nuorodų profilį

 

Daugiausia nemokami įrankiai gali nurodyti, kiek nuorodų turi svetainė. Tačiau jie niekada nepasakos visos istorijos! Jums reikės daug išteklių, kad surinktumėte visą informaciją. Tai nėra tik skaičiaus žaidimas.

 

Iš kur tos nuorodos? Kokybiškos svetainės? Atitinkamos svetainės? Ar jie natūralūs? Ar jie atrodo šlamšti?

Turinio auditas:  Dabar, kai nustatėte tikslinius raktinius žodžius, pagal kuriuos turėtumėte reitinguoti, ir idealiu atveju nustatėte svarbiausius techninius klausimus, kurie turi būti išspręsti, laikas pažvelgti į turinį.

 

Yra keletas techninių aspektų, pvz., Dubliuotas turinys, kurį tokie įrankiai kaip mūsų gali padėti išsiaiškinti:

 

SEO audito turinio kopija

 

Tačiau kažkas taip pat turėtų susieti raktinius žodžius su esamais turinio elementais, kad juos būtų galima tinkamai atnaujinti pavadinimų žymose, antraštėse ir turinyje, taip pat pagalvoti apie naujas turinio idėjas, kurios galėtų sudominti auditoriją, atsižvelgiant į tai, kurių raktinių žodžių žmonės daugiau ieško kiekvienoje rinkoje. tai negali padaryti jokia techninė SEO priemonė.

 

Tačiau čia viskas nesibaigia. Kaip turėtų būti rašomas turinys? Kas ją skaitys? Tai yra klausimai, kuriuos turėtų analizuoti SEO auditas.

Bendroji apžvalga: įrankis negali rasti visko. Kaip viskas siejasi su rinkodara socialiniuose tinkluose ir neprisijungus? Ar yra kokių nors klaidų, kurias daro verslas, kurios gali turėti įtakos bendram svetainės ir verslo rezultatams, nors jos nėra tiesiogiai susijusios su SEO? Ką apie kitus dalykus, kurių įrankiai iš tikrųjų negali išanalizuoti, pvz., Interneto dizainą ar kaip pagerinti konversijas?

 

Štai pavyzdys: jei jūsų konkurentai turi šimtus teigiamų atsiliepimų apie vietinius SEO sąrašus, pvz., „Google MyBusiness“ (Žemėlapiai), turėtumėte paraginti savininką taip pat gauti atsiliepimų. Tai gali būti taip paprasta, kaip paprašyti parduotuvės klientų palikti atsiliepimą, jei jie turėjo gerą patirtį.

Prioritetų nustatymas:  tai tikriausiai pati svarbiausia dalis. Išsamiame (net ir nemokamame) audite yra daug duomenų. Jei jums nepasakoma, ką daryti pirmiausia, rizikuojate daug laiko skirti dalykams, kurie iš tikrųjų nėra svarbūs. Yra SEO problemų, kurias labai sunku išspręsti ir kurios užtrunka ilgai, tačiau gali būti, kad jos nėra kritinės. Gaišti laiką ten gali kainuoti labai brangiai.

 

Pavyzdžiui, daugelis greitai rekomenduos kurti tinklaraščius ir kurti nuorodas. Tiesa, turinys ir nuorodos yra labai svarbūs. Tačiau jei svetainė neteisingai įdiegė „hreflang“ ar kanonines žymas, tai turėtų būti prioritetas, nes, jei bus pridėta daugiau turinio, jis gali patekti į didesnę netvarką.

 

Svarbiausia, kad gerame SEO audite turėtų būti  KONKRETŪS PAVYZDŽIAI ir VEIKSMINGI SPRENDIMAI . Be jų tai tik teorija.

 

Vėlgi pagalvokime apie gydytojo analogiją. Kas būtų, jei jūsų gydytojas pasakytų „Manau, kad jums gali būti lūžusi ranka“ arba „Galbūt norėsite išbandyti šį vaistą“? Atrodo kažkoks eskizas, ar ne? Tikriausiai jais nelabai pasitikėtumėte.

 

Aš tikiu, kad norėtumėte, kad jie parodytų jums lūžusios kojos rentgenogramą, tiksliai parodydami, kur lūžęs kaulas, ir liepė tuojau pat įdėti gipso, padėti jums ir tiksliai parodyti, kaip su juo elgtis. patarimų, kaip išvengti šios situacijos pasikartojimo.

 

Kaip jau sakiau anksčiau, viskas yra subjektyvu ir kiekvienoje vietoje skirsis. Žinoma, galite turėti bendrą modelį ar kontrolinį sąrašą, kurio galite laikytis, tačiau negalite analizuoti visų svetainių vienodai. Kai kurie taikosi į tarptautines kalbas, kiti – ne, jie visi veikia skirtingose ​​platformose, kai kurie yra el. Prekyba, kiti yra informaciniai, tiesiog yra per daug veiksnių, į kuriuos reikia atsižvelgti, kad išsiaiškintumėte bendrą vieno mygtuko įrankį.

 

Dabar paklausiu jūsų: ar manote, kad kas nors nori visus anksčiau minėtus dalykus atlikti NEMOKAMAI?

 

Nors mažoms svetainėms, kurios buvo ką tik sukurtos ir kurių biudžetas yra labai mažas, tai gali pasiteisinti, o didesnėms svetainėms ji naudojama 0. Jei sergate gripu, bet kas gali pasakyti, kad išgersite arbatos ir liksite lovoje. Jei sergate (nėra eismo), bet nežinote, kokia yra problema … jums gali prireikti „House MD“, kad jus ištaisytų.

Skirtumas tarp mokamo ir nemokamo SEO audito

 

Geras SEO neatliks svetainės audito nemokamai. Jie gali pažvelgti į jūsų svetainę, kad susidarytų bendras įspūdis, tačiau jie nepraleis laiko gilindamiesi. Vietoj to jie pateiks pasiūlymą atlikti išsamų auditą.

 

Kodėl?

 

Auditai yra bet kurios paieškos sistemos optimizavimo strategijos pagrindas. Jie kontūruoja ten, kur esate šiuo metu, ir diktuoja, kur eisite.

 

Grįžkime prie gydytojo analogijos. Gydytojas turi išsiaiškinti, kas jums dabar negerai, bet taip pat nurodo, ką turite padaryti, kad išspręstumėte savo problemas. Su netinkamu elgesiu dažniausiai pateksite į prarastą laiką, daugiau skausmo ir tuščių piniginių.

 

Nemokamo SEO audito problema yra ta, kad daugelis žmonių siūlo juos tikėdamiesi užmegzti klientą. Jie „atranda“ daugumos svetainių iškilusius pagrindinius klausimus ir paskui juos naudoja, kad padidintų baimės faktorių, kad galėtų parduoti savo paslaugas.

 

Galų gale tiesa ta, kad išsprendus nedideles problemas sąskaitos neatsiperka. Reitingai ir pardavimai.

 

Daugumoje nemokamų SEO auditų trūksta esminių dalykų, tokių kaip kryptis, tikslai ir tikslinė auditorija. To nesuprasdami, jūsų svetainės reitingų padidėjimo tikimybė yra menka.

 

Net naudojant mokamus SEO įrankius vis tiek reikės žmogaus, kuris mokėtų analizuoti duomenis ir rekomenduoti konkrečius veiksmus.

 

Bet kadangi tiek daug žmonių pradėjo naudotis šiais nemokamais įrankiais ir jų ieškoti, buvo neišvengiama, kad rinka patenkins paklausą. Internete pradėjo stebėtis daugybė nemokamų SEO įrankių.

 

Tiesa ta, kad 99,9% nemokamų audito pasiūlymų, kuriuos gausite savo svetainei, tikriausiai atliekami naudojant nemokamus, vieno paspaudimo SEO audito įrankius. Įvedate svetainės URL, spustelite mygtuką ir jis analizuoja jūsų svetainę.

 

Neturiu nieko prieš šias priemones. Bet jei kas nors jums nemokamai duoda tai, ko vis tiek galite gauti nemokamai … tada aš turiu nedidelę problemą.

 

Šios priemonės gali būti naudingos mažai, ką tik sukurtai svetainei su labai mažu biudžetu. Pavyzdžiui, gerai žinoti, kad jums reikia gero serverio arba kad neturėtumėte įkelti didelių vaizdų failų. Tačiau savininkas, norėdamas sutaupyti pinigų, dažniausiai mielai pats atliks tyrimus. Tačiau aš labai tikiu, kad visi turėtume daryti tai, kas mums geriausiai sekasi, todėl jei nežinote, ką darote, geriau pasamdyti ekspertą!

 

Nemokamos SEO audito priemonės gali būti naudingos. Tačiau ilgainiui, jei norite padaryti ką nors rimto savo versle ir svetainėje, jie dažnai yra klaidinantys.

 

Štai kodėl, būtent:

 

Tarkime, kad norite atlikti SEO auditą ir ieškote „nemokamų audito įrankių“. Nusprendėte išbandyti kelis, nes jie nemokami. Dauguma jų, jei ne visi, galų gale duos panašų į šį rezultatą:

 

Nemokami SEO audito rezultatai

Kaip veikia dauguma nemokamų svetainių analizės įrankių

 

Rezultatas paprastai analizuoja vieną puslapį, užuot apžiūrėjęs visą svetainę. Jei gausite 30 proc. Balą, tikslu matysite 100 proc. Tačiau nepamirškite, kad 100% balai neapmoka sąskaitų (bent jau ne jums, bet jie gali sumokėti už tuos, kurie jums siūlo tą nemokamą auditą).

 

Paprastai taip yra su visais nemokamais įrankiais. Pavyzdžiui, galite žinoti, kad „PageSpeed ​​Insights“ dažnai naudojama nustatant jūsų svetainės techninę būseną. Tačiau įrankis dažnai sutelkia dėmesį į dalykus, kurie nėra patys efektyviausi SEO.

 

Pvz., Talpyklos išsaugoti išorinių šaltinių neįmanoma, tačiau įrankis vis tiek sumažina jūsų balą, jei turite išorinių šaltinių, kurie nėra atjungti, net iš pačios „Google“ (pvz., „Analytics“ žymos). Kitas populiarus dalykas yra naudoti šiuolaikinius failų tipus vaizdams, nors daugelis naršyklių ir platformų dar ne visiškai juos palaiko. 

 

Taigi SEO gali jus pakviesti atlikti nemokamą auditą, tada pasakyti, kad jūsų rezultatas yra 30% ir kad jums reikia SEO paslaugų. Tai išsprendžia daugumą dalykų (ką, beje, gali padaryti jūsų dukterėčia ar sūnėnas), įdiegdami keletą papildinių savo svetainėje, tada parodo naują 90% balą, žalias šviesas visur. Tai viena darbo valanda ir už tai reikia mokėti!

 

Rezultatų nustatymas svetainės „sveikatos būklei“ nustatyti nėra visai blogas. Tiesą sakant, mes turime vieną savo:

 

Techninis SEO audito įrankis

 

Tačiau kairėje pusėje galite pamatyti, kaip įrankis turi atskirus skyrius tokiems dalykams kaip indeksavimas, turinys, architektūra ir našumas. Čia rasite išsamius paaiškinimus, kas jums turėtų būti svarbiausia ir kaip išspręsti problemas.

 

Dauguma nemokamų įrankių daro didelę klaidą – tiesiog suskaičiuoja atgalinių nuorodų skaičių ir įvertina savo nuorodų profilį.

 

Pvz., Jei jūsų svetainėje yra 0 atgalinių nuorodų, jūsų svetainės rezultatas gali būti 0. Bet jei joje yra 1000 nuorodų, tai pasakys, kad jūsų veikla gera ir kad jūsų nuorodų profilis yra nuostabus.

 

Tai labai klaidina!

 

Iš tikrųjų svarbu, kiek kokybiškos yra šios nuorodos. Ar jie yra iš atitinkamų domenų? Ar jie šlamšti? Tuomet toks įrankis, kaip nenatūralus nuorodų aptikimo įrankis, bus naudingas!

 

nenatūralių nuorodų įrankis

 

Tačiau analizuojant nuorodas reikia laiko ir išteklių. Norėdami sužinoti rezultatus, turite tikrinti žiniatinklį ir naudoti serverius bei daugybę duomenų apdorojimo galios ir nereikia laukti mėnesių, kol juos gausite. Štai kodėl, deja, jūs negausite nemokamai (tik bandymas, kurį galite išbandyti).

 

Net naudodami šį įrankį vis tiek turėsite išanalizuoti rezultatus ir išsiaiškinti, kokia problema iš tikrųjų yra. Kas lėmė tokią situaciją? Kaip to išvengti? Ar turėtumėte atsisakyti nuorodų ar susitelkti ties kokybiškesnių nuorodų kūrimu? . Tai visi atsakymai, kurių joks įrankis negali pateikti tiesiogiai ir tiksliai.

 

Jei kas nors pateiks jums nemokamą receptą, kad jūsų svetainė augtų Nr. 1, lažinčiausi, kad tai nepadarys nemokamai.

 

Ateityje gali būti, kad dirbtinio intelekto įrankiai ir labai pažangi programinė įranga galės suteikti jums geriausią sprendimą norint patekti į pirmąją vietą. Gali būti, kad ji išsirinks tinkamus konkurentus, išanalizuos ir palygins reitingus, pateiks geriausius raktinius žodžius ir turinio idėjas, akies mirksniu išspręs visas technines problemas ir net atliks masažą.

 

Tačiau labai abejoju, ar rasite tai nemokamai, o tada „Google“ tikriausiai bus dar pažangesnė ir sudėtingesnė.

Kodėl neturėtumėte atsiskaityti už nemokamą SEO auditą

 

Nemokami SEO auditai yra tarsi rumunų mechanikai. Jie visi ką nors pasako apie jūsų automobilį nemokamai, tačiau nė viena iš jų sakomų problemų iš tikrųjų nėra, ir jie galiausiai pakeičia nereikalingus daiktus. Mokami SEO auditai yra kaip vokiečių mechanikai. Jie nieko nesakys tol, kol nesumokėsite teisingai, tačiau sumokėję jie pasakys tikslią problemą ir ją išspręs.

 

Štai kodėl neturėtumėte pasirinkti gaišti savo laiko atliekant nemokamus SEO auditus:

 

  • Greičiausiai tai galite padaryti patys per mažiau nei 1 valandą
  • Tai atitraukia jus nuo to, kas iš tikrųjų svarbu (geresni reitingai)
  • Tai eikvoja jūsų laiką (tikriausiai gausite 10 nemokamų SEO auditų)
  • Jūs rizikuojate iš tikrųjų pakenkti savo svetainei (ty pašalinti svarbų * naudingą JS už 100% įrankio balą)
  • Ilgainiui tai gali kainuoti daugiau

 

Jei tenkinsitės neteisingais tikslais, gaišite laiką tikėdamiesi reitingų. Tuo tarpu prarasite visą srautą ir pardavimus, kuriuos galėtumėte gauti, jei tinkamai patikrintumėte savo svetainę. Susitelksite į dalykus, kurie iš tikrųjų nėra svarbūs. Jūs apsėstumėte daugiau nei 100%, o tai nieko nereiškia jūsų svetainei. Galėčiau parodyti jums daug svetainių, kurios užima aukštą reitingą ir sulaukia srauto bei pardavimų, tačiau turi mažus nemokamų SEO įrankių balus.

 

Dažniausiai svarbu pakrovimo laikas. Galite turėti didelius vaizdus ir daugybę JS, jei jūsų svetainė įkraunama per mažiau nei 1–3 sekundes, tikriausiai gerai. Pavyzdžiui, ką pasakytų fotografas, jei paprašytumėte jo suspausti vaizdus savo svetainėje?

 

Mokami SEO auditai ir įrankiai ilgainiui gali kainuoti pigiau!

 

Galite ką nors padaryti, kad apsisaugotumėte nuo šių nemokamų pasiūlymų. Jūs lengvai atskirsite žmones, kurie iš tikrųjų žino, ką daro, nuo žmonių, kurie tiesiog nori greitai užsidirbti.

 

Štai ką turite padaryti:

 

Prieš paprašydami bet kurio SEO konsultanto pateikti nuomonę, patys susitvarkykite pagrindinius dalykus. Net jei tai darote patys, nėra nemokama. Jūs praleisite laiką, todėl jis iš tikrųjų nėra nemokamas.

 

Tačiau tokiu būdu galite išspręsti kai kuriuos pagrindinius dalykus. Pavyzdžiui, vaizdo glaudinimas. Jei gausite labai žemą tokių įrankių kaip „Google PageSpeed ​​Insights“, „GT Metrix“ balų įvertinimą ar aukštą tokių įrankių kaip „PingDom Site Speed ​​Test“ įkėlimo laiką, didelė tikimybė, kad svetainėje naudojate didelius vaizdus.

 

„GT metrix“ našumo įrankis

 

Pataisymas yra toks pat paprastas, kaip įdiegti vaizdo glaudinimo papildinį arba atsisiųsti visus vaizdus iš savo serverio, suspausti juos naudojant tokius įrankius kaip „Tiny PNG“ ir tada įkelti juos atgal ( prieš atlikdami bet kokius pakeitimus išsaugokite tuos pačius failų vardus ir atsarginę savo svetainės kopiją ).

 

Visas kitas problemas ten paprastai galima išspręsti naudojant kai kuriuos papildinius. Talpyklos problemos? Pridėkite talpyklos papildinį. Sumažinti problemas? Pridėkite kodo suskaidymo papildinį. Niekada negausite 100% balo ir neturėtumėte į tai susitelkti. Pvz., Kartais jums tikrai reikia naudoti išorinius išteklius, tokius kaip JS kodus rinkodarai ar reklamoms. Jei jie nėra talpykloje, vis tiek gausite mažesnį balą, nors iš tikrųjų jūsų svetainėje nėra šios problemos.

 

Tokiu būdu galite apsisaugoti nuo SEO, kurie tiesiog bando jus suvilioti su „Free Audit“ kaulu ir iš tikrųjų pasirinkti gerą SEO.

 

Jei pirmiau minėti SEO įrankiai pasieks 90% pliuso balą, greičiausiai juos demoralizuosite. Jei jūsų rezultatas yra 26%, jie galės pasakyti „Jums reikia pataisyti šį bei tą ir tą, o tai labai skaudina jūsų svetainę ir blahblah“.

 

Tačiau, jei kas nors siūlo jums išsamų 40 puslapių rankiniu būdu parašytą PDF failą, kuriame praleido kelias dešimtis valandų tyrimų, tikriausiai turėtumėte pasinaudoti pasiūlymu. Nors labai abejoju, ar tai bus nemokama.

 

Jei esate SEO konsultantas, nustokite atlikti nemokamus auditus! Išmokite atlikti rimtą SEO auditą, kuris iš tikrųjų padės jūsų klientams.

 

Smulkių įmonių savininkai, neturintys išteklių, paprastai imasi sandorio, jei auditas atliekamas profesionaliai. Jiems vis tiek reikalingos paieškos sistemų optimizavimo paslaugos, o jūs vis tiek turite audituoti svetainę, kol nežinote, ką turėtumėte daryti. Kalbant apie didesnes įmones, paprastai jos turi savo komandą, kad auditas būtų iš tikrųjų vienintelis dalykas.

 

Jei norite, kad kažkas padėtų atlikti svetainės auditą, galite išbandyti „ CognitiveSEO“ paketą . Jame yra visi reikalingi geram auditui įrankiai, pradedant raktinių žodžių tyrimais ir baigiant techninio audito , nuorodų audito ir reitingų stebėjimo įrankiais. Negana to, jūs taip pat galėsite planuoti ataskaitas tiesiai į savo klientų el. Paštą, kad praneštumėte jiems apie pažangą.

 

Vienas iš mūsų komandos narių padės jums analizuoti jūsų svetainę ir tiksliai nustatyti, kurie veiksmai padės jums pagerinti jūsų reitingą.

 

Išvada

 

SEO auditai yra esminė jūsų SEO ir rinkodaros strategijos dalis. Visada turėtumėte kartais patikrinti savo svetainę, kad įsitikintumėte, jog viskas yra gerai ir einama teisinga linkme.

 

Nemokamos svetainės analizės ir SEO audito įrankiai gali padėti greitai atlikti svetainės apžvalgą, tačiau jie iš tikrųjų nepadės apibrėžti strategijos.

 

Kokia jūsų patirtis naudojant nemokamus SEO įrankius? Ar juos naudojate? Kiek jie padeda teigiamai paveikti jūsų klientų svetainių reitingą „Google“ paieškos rezultatuose? Ką įtraukiate į savo SEO auditą? Ar duodate jiems nemokamai? Praneškite mums komentarų skiltyje!

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *