Seo el. Pašto šablonas

El. Pašto žinios akivaizdžiai yra daugiau nei tik el. Laiško siuntimas tinkamam vaikinui . Rinkodaros perspektyvų pavertimas rinkodaros galimybėmis nėra tai, ką visi daro iš pirmo karto.

 

Vieną kartą, nes tai veikia kaip mįslė – niekada ne tas dalykas, kuris pirmiausia šauna į galvą. Tą patį pirmą dalyką, kurį ketinate įtraukti į savo informavimo lauką, tikriausiai panaudojo kiti šimtai žmonių, tikėdamiesi išsiskirti. Žmonės kiekvieną dieną gauna daugybę el. Laiškų. Daugybė jų pasiklysta krūvoje.

 

Taigi ar galite ką nors padaryti, kad jūsų el. Laišką perskaitytų jūsų potencialūs klientai? Yra tikrai! Peržiūrėkite šiuos šaltų el. Pašto patarimus, kuriuos palaiko nuostabūs skaitmeninės rinkodaros ekspertai, ir padidinkite savo el. Pašto atidarymo tarifus kaip niekada anksčiau. 

 

 

Kadangi influenceriai neturi daug laisvo laiko, neturėtumėte tikėtis atlaidų ar pasigailėjimo kiekvieną kartą, kai padarysite ką nors ne taip. Dažniausiai jūs negaunate daugiau nei smūgio, o kuo geriau pasirodysite, tuo daugiau tai veiks kaip sniego gniūžtė.

 

Taigi pažvelkime į išsamų išmintingų patarimų šaltinių el. Paštu siuntimą iš sėkmingų žmonių skaitmeninės rinkodaros srityje.

 

29 Patarimai šaltam el. Paštu sėkmingai kampanijai

 

  1. Žiniasklaida neteisinga! Sužinokite, kaip elgtis su neigiamais atsakymais
  2. Vaizdo įrašas, įterptas į el. Paštą – „Perfect Outreach Prospect“
  3. Sutelkite dėmesį į tai, kas suteikia pranašumą įtakojančiam asmeniui
  4. Būkite kuo natūralesnis rašydami savo informavimo pasiūlymą
  5. Pikis kaip rašytojas, o ne kaip nuorodų kūrėjas
  6. Suformuluokite natūralų prašymą, nepriekabiaudami imtuvo!
  7. Atlikdami ryšius rašykite mažiau, bet daugiau dokumentuokite el. Laiškus
  8. „Smart Outreach“ – susiekite save su aukštos kokybės specialistais ir sukurkite Beno Franklino efektą
  9. Informavimo patarimas – net ir išsiuntę 1000 šaltų el. Laiškų – būkite nuolankūs!
  10. Naudokite 3 „Ps“, kurie padeda išplėsti informacijos teikimą: pritaikyti asmeniniams poreikiams, tinkamai išdėstyti ir įtikinami
  11. Būkite netradiciniai rašydami el. Laiškus
  12. Uždirbkite pasitikėjimą radę bendrą pagrindą tarp savęs ir įtakojančio asmens
  13. Neskelbkite savo produkto per greitai, vykdydami informavimo procesą!
  14. Gaukite didesnį atsakymo lygį sąžiningai pasirinkdami savo idėjas
  15. Nebūkite pigūs! Būkite efektyvesni naudodami specialius informavimo įrankius
  16. Paįvairinkite požiūrį, atsižvelgdami į informavimo tikslus
  17. Parašykite įsimintinus el. Laiškus!
  18. Naudodamiesi el. Pašto pranešimais naudokite trumpas ir susijusias temų eilutes
  19. Padarykite įspūdingą savo el. Pašto informaciją!
  20. Nebūkite paviršutiniški ir nepastebimi savo pastangų!
  21. Gerbkite tris sėkmės elementus: laiką, susidomėjimą ir pritaikymą!
  22. Naudokite kūrybines paskatas, kurios neatrodo savanaudiškos, jei norite sužinoti apie savo veiklą!
  23. Klaidos yra neprofesionalios. Venkite jų naudodami kiekvieną el. Laišką!
  24. Sužinokite, kaip rasti kambarį užimtų įtakojančių asmenų tvarkaraštyje
  25. 9 formulės, skirtos padidinti sėkmės rodiklį!
  26. Būkite asmeniški ir galite patirti 333% didesnį atsakymo į šaltą el. Laišką tarifą
  27. Šaltojo el. Pašto principai, kad jūsų el. Paštas išsiskirtų
  28. Venkite užklausų pirmą kartą susisiekę su įtaką darančiu asmeniu!
  29. Užduokite klausimus, kad sustiprintumėte savo el. Pašto adresą ir pritrauktumėte gavėjus

 

1. Klaidinga informavimo priemonė! Sužinokite, kaip elgtis su neigiamais atsakymais

 

Jokiu būdu negalite pagerinti savo įtakos reklamuotojams, nebent nuspręsite aktyviai kovoti su atmetimu kaip profesionalas. Mes dažnai pamirštame, kad tinklų kūrimas yra susijęs tik su santykių kūrimu, o ne tik su nuorodomis garsiuose, aukšto rango puslapiuose. Piotras Zaniewiczas viename savo straipsnių paaiškina visas galimybes, kai turite tik neigiamus atsakymus ir grasinimus. Jei esate atsakingas asmuo, turėtumėte išklausyti, ką sako Piotras, kad padėtų jums sudaryti daugiau sandorių.

 

„Dabar jūs negalite apsiginti, jei organizavote informavimą remdamiesi, pavyzdžiui, paruoštu, netiksliniu ir nesegmentuotu potencialių klientų sąrašu. Tai, ką padarėte, buvo šlamštas ir viskas, ką galite pasakyti, yra „atsiprašau“ ir tikiuosi geriausio. Jūsų darbas, prieš siųsdami el. Laišką, pirmiausia įsitikinkite, kad rašote tinkamam asmeniui “. 
PIOTRAS ZANEVIČIUS
Generalinis direktorius ir įkūrėjas @ Righthellocom

Jis taip pat siūlo  puikų sąrašą su keliais pavyzdžiais, kurie kiekvieną kartą neveikė taip, kaip numatyta. Vis dėlto kiekvieną kartą buvo išmokta pamoka apie šaltų el. Laiškų ar šaltų el. Laiškų siuntimą.

 

Jei jums grasina įtaką darantys asmenys, jūs galite kažkur atsidurti

 

Neigiami atsakymai - grasinimai ieškiniu

 

Įsiutinantys žmonės kartais gali nurodyti, kur klystate

 

Neigiami atsakymai - grubus

 

Kartais reikės būti kantriam

 

Neigiami atsakymai - iššūkiai

 

Brutalus sąžiningumas gali būti vertinga pamoka

 

Neigiami atsakymai - nesidomi

 

Ir gražus „NE“ padarys jūsų dieną geresnę

 

Neigiami atsakymai - neaiškumas

Prisimeni kantrybę? Ilgas kelias į sėkmę

 

Neigiami atsakymai - vėlavimas

Tai yra sėkmingo šaltojo el. Pašto pavyzdys. Norima situacija yra kantrybė ir gebėjimas prisitaikyti prie kiekvieno atsakymo, kad imtuvas galėtų patirti teigiamą patirtį.

 

Prisiregistruokite gauti išskirtinius SEO patarimus ir atvejų tyrimus

Gaukite nemokamų SEO strategijų, kurias galite naudoti norėdami padidinti savo svetainės srautą ir padidinti konversijų skaičių.

 

2. Vaizdo įrašas, įterptas į el. Paštą – „Perfect Outreach Prospect“

 

Pardavimų paieška yra sunki. Madelaine Milani kalba daugiau apie pardavimo procesą (ir pardavimus apie šalčius), o ne apie tinklų kūrimą ir reklamą. Pagrindinė idėja iš tikrųjų yra novatoriška ir naudinga. Jei esate charizmatiškas rašytojas, turintis novatoriškų idėjų, galite įrašyti save ir atkreipti įtakingų žmonių dėmesį, į kuriuos kreipiatės.

 

Kūnas turėtų paskatinti gavėją žiūrėti vaizdo įrašą, vairuoti daugiau laikrodžių ir gauti jūsų pranešimą tiek matomą, tiek išgirstą . 
MADELAINE MILANI
Skaitmeninė rinkodara „  GoMercatus“

 

Pradėdama nuo idėjos, kad į efektyvius šaltų vaizdo įrašų el. Laiškus reikia įtraukti 3 pagrindinius dalykus: įvadą, įvykio įvykį ir raginimą veikti, Madeline pateikia keletą puikių šaltų el. Laiškų siuntimo pavyzdžių :

 

Vaizdo įrašo el. Pašto adresas

Vaizdo įrašo el. Pašto informacijos pavyzdys

3. Susitelkite į tai, kas suteikia pranašumą įtakojančiam asmeniui

 

„Iris Shoor“ pateikia puikių įžvalgų apie šaltų el. Pašto paslaugų meną. Kiekvienas el. Laiškas turi turėti galingą istoriją. Ir tol, kol jūs galite apibūdinti esminius dalykus, neįsigilinę į nuobodžias detales, mažas kontekstas nieko neužmušė.

 

„Vienas pagrindinių patarimų, susijusių su tinklaraštininkų informavimu, yra individualizuoti savo el. Paštą. Yra ne tik didesnė tikimybė, kad pateksite į tai, ko jie ieško, bet ir pranešate, kad domitės jų tinklaraščiu ir nesiųsite to paties el. Laiško 50 skirtingų tinklaraštininkų. “ 
IRIS SHOOR
Generalinis direktorius  GetOribi

 

Šiame  straipsnyje  Iris pateikia savo sėkmės istorijų pavyzdžius ir pradeda nuo pagrindinių dalykų – pavyzdžiui, tai, kad tinklaraštininkams labiausiai rūpi gauti daugiau skaitytojų ir kokybiško turinio.

 

El. Laiškų siuntimo menas už ryšį

El. Laiškų už ryšių menas - atsakymas

El. Laiškų siuntimo už ryšius menas - pavyzdys

4. Būkite kuo natūralesnis rašydami savo pasiūlymą

 

Rimtai vertinkite savo požiūrį ir įsivaizduokite, kad jau turite ryšį su influenceriu, net jei to neturite. Tai suteiks jums geresnį dėmesį ir tikslingumo jausmą. Ir galbūt žmonės net atsakys į jūsų šaltų el. Pašto kampanijas.

 

Tiriamoji ir turinio rašymo dalis yra tokia pat svarbi ir sudėtinga, kaip efektyviai reklamuoti jūsų turinį. Turite ką pasakyti, būti ne tik aktualus, bet ir įdomus bei suteikti konkurencinį pranašumą.

 

Nors visi šie dalykai yra keistai žinomi, Lena Shaw dokumentuoja teigiamos ir neigiamos vertės pavyzdžius, kad būtų labai pagrįstas.

„Netrūksta el. Pašto patarimų ir gudrybių. Sąrašų gausu visame internete. Net ir siaurai apibrėžta pradinio el. Laiško siuntimo veikla turi ilgus patarimų sąrašus “. 
LENA SHAW
Rež. „Mktg & Growth  LeadGenius“

 

Savo straipsnyje Lena siūlo keletą puikių šaltų el. Pašto pavyzdžių ir šaltų el. Pašto patarimų. Svarbus dalykas, kurį ji apibūdina, yra tai, kad jūs turite dirbti tiek pat, kiek ir už kiekvieną parašytą turinį.

 

„Cold Email Outreach“ - bloga praktika

„Cold Email Outreach“ - gera praktika

5. Pikis kaip rašytojas, o ne kaip nuorodų kūrėjas 

 

Prieš galvodami net sukurti  tobulą el. Laišką , galbūt turėtumėte bent jau pabendrauti pagrindiniame lygyje – galbūt „Twitter“, nors geriau būtų paspausti ranką.

 

Tačiau, kadangi galime susitarti dėl to, kad „Twitter“ veikia panašiai kaip socialinis rišiklis, tai tinkama pradžia. Stebėkite taikinių socialinės žiniasklaidos veiklą ir sužinokite ką nors – galbūt raskite idėją, kaip pristatyti savo tinklaraštį.

 

Kalbant apie tai, Adamas Grunwergas pateikia keletą puikių patarimų ir pavyzdžių, kaip matote. 

 

„Retweetuokite [influencerių] straipsnius arba pagirkite jų darbą prieš tweetuodami iš asmeninės (ne prekės ženklo!) Paskyros. Pateikite savo turinio anonsą ir paprašykite leidimo išsiųsti jiems el. Laišką. Jie įvertins mandagumą “. 
ADOMAS GRUNWERGAS
AffFYI

 

Informavimo el. Laiškai po socialinės žiniasklaidos stebėjimo

6. Suformuluokite natūralų prašymą, nepriekabiaudami imtuvo!

 

Stephenas Altrogge’as puikiai atliko savo išmanymo techniką – kai kurie populiariausi influenceriai jam atsakė dažniausiai per mažiau nei 20 minučių. Užuot praleidęs laiką ieškodamas influencerių el. Laiškų, jis fotografavo „žvaigždes“, užfiksuodamas asmeninį požiūrį, ir rezultatas buvo įspūdingas.

 

„Internetas yra pilnas begalės, nuobodžios jėgos. Iš kvailų memų ir „Buzzfeed“ viktorinų. Kai kažkas turi asmenybės ir aistros, jis iš esmės išsiskiria iš minios “. 
STEPHENAS ALTROGGE’AS
Rašytojas

 

Jo straipsnis  ir pavyzdžiai pasakoja apie sąžiningą sėkmę ir natūralų požiūrį.

 

„Real Life Outreach“ pavyzdys - Randas Fishkinas

„Real Life Outreach“ pavyzdys - Joanna

7. Atlikdami ryšius rašykite mažiau, bet daugiau dokumentuokite el. Laiškus

 

Kai Alicia Glenn kalba apie trigubą atsako rodiklį verslui, kuriame dirba, yra keletas elementų, kurių niekada nepraleidžia iš el. Pašto: funkcija, nauda, ​​žmogiškasis faktorius ir vertė. Tai yra slapti ingredientai, kuriuos ji pataria naudoti mums visiems, taip pat pateikdama keletą praktinių pavyzdžių, kurie mums padės.

 

„Aš pradėjau rašyti labiau pritaikytus el. Laiškus ir stebėtinai atsakė verslo savininkai. Ar tai buvo teigiama, ar neigiama, man nerūpėjo. Viskas, ko norėjau, buvo atsakymas. Kurdamas el. Laiškus, mano pagrindinis tikslas buvo perteikti, kad esu žmogus ir laukiu, kol jie grįš pas mane. Parodymas, kad esate tikras žmogus, taip pat skatina skubėti “.
ALICIA GLENN
IamAliciaGlenn

 

Čia taip pat yra keletas pavyzdžių, kuriuos ji pateikia norėdama paremti savo istoriją.

 

El. Pašto rinkodaros patarimai iš „Yelp“

„Yelp“ rinkodaros patarimai - pavyzdys

8. „Smart Outreach“ – susiekite save su aukštos kokybės specialistais ir sukurkite Beno Franklino efektą

„Ben Franklin“ efektas yra mąstysena, kuri gali padėti pasiekti didesnių rezultatų po teigiamų atsakymų mažiems. Tai skamba taip, lyg ten būtų psichologinis sutrikimas, tiesa?

 

Kaip pabrėžia Timas Soulo, mūsų nišos perfekcionistai yra profesionalai, su kuriais norėtume bendrauti. Po to, kai tai padarėme, tyrimai rodo, kad žmonės labiau sutinka su didesniu palankumu, kai pasakė „taip“ mažesniam. Po to palaukite, kol jūsų paprašys suformuluoti savo užklausas – tai ne viskas apie jus.

 

„Ir jokiu būdu negalima palaikyti santykių su kuo nors, jei nori jį panaudoti tik savo labui ir niekada juo nesirūpini. Todėl labai kruopščiai renkuosi savo informavimo tikslus. Kreipiuosi tik į žmogų, su kuriuo vis tiek praleisčiau laiką, net žinodamas, kad jis niekada netuštys mano straipsnių “. 
„SOULO“ KOMANDA
„ Ahrefs“ rinkodaros  vadovas

 

Savo straipsnyje Timas pateikia keletą informacijos pavyzdžių ir įsilaužimų, kad įtakingi žmonės jus pastebėtų. Žemiau galite perskaityti keletą šių nuostabių pavyzdžių. 

 

„Blogger Outreach“ - Timas Soulo

„Blogger Outreach“ - Tim Soulo el. Paštas

„Blogger Outreach“ - neigiamas pavyzdys

9. Net išsiųsdamas 1000 šaltų el. Laiškų, būk nuolankus!

 

Galėtumėte pagalvoti, kad galiausiai patirtis pasivys – tik galų gale dabar yra per daug „ne“. Laimei, tokie žmonės kaip Shane Snow dalijasi savo patirtimi.

 

„Pažymėtina, kad vieno dalyko, kurio nepadarėme (negalėjome) padaryti tokio dydžio tyrime, yra ištirti kiekvieną gavėją ir pritaikyti jiems pranešimą. Remiantis asmenine patirtimi, atsakymų į mentorių patarimus skaičius yra didesnis nei įprasto pardavimo el. Laiško – ir tikrai didesnis nei 1,7%, kurį generuoja bendras prašymas. “ 
SHANE SNOW
shanesnow

 

Jo  straipsnyje šis iššūkis dalijamasi kaip eksperimentas, kurio pabaigoje buvo išmokta pamokų.

 

1000 šaltojo el. Pašto informacijos pavyzdys

1000 šalto el. Pašto atsakymų

 

Prisiregistruokite gauti išskirtinius SEO patarimus ir atvejų tyrimus

Gaukite nemokamų SEO strategijų, kurias galite naudoti norėdami padidinti savo svetainės srautą ir padidinti konversijų skaičių.

 

10. Naudokite 3 psl., Leidžiančius išplėsti informavimo galimybes: pritaikyti asmeniniams poreikiams, tinkamai išdėstyti ir įtikinantys

 

Mattas Grattas kalba apie pagalbos el. Laiškus, kurie nėra individualizuoti, tinkamai išdėstyti ir įtikinami. Jei neturėsite nė vienos iš šių savybių, jūsų iššūkių iššūkis bus bergždžias – ir jūs būsite tik blogas pavyzdys analizuodamas atvejį.

 

„Geri informaciniai el. Laiškai yra individualizuoti. Aš turiu omenyje ne tik „sėkmingai sutvarkiau vardą ir svetainę“ – tai yra stalo kuolai, kuriuos reikia vertinti rimtai. Kai sakau, kad aikštelės turėtų būti pritaikytos individualiai, turiu omenyje, kad jas turėtų perskaityti gavėjas, ir žodžiai „formos raidė“ niekada neturėtų kilti jų galvoje “. 
MATTAS GRATTAS
Augimo  wikibuy

 

Kalbėdami apie nelabai gerus informavimo pavyzdžius, galite pamatyti žemiau pateiktą pavyzdį ir daugiau jų Matto  straipsnyje .

 

3 Ps - siaubingas pavyzdys

11. Būkite netradiciniai rašydami el. Laiškus

 

Mes dalyvaujame šioje karuselėje, kad kuo greičiau pasiektume kuo daugiau sėkmės – atrodo, kad niekas neturi laiko ar kantrybės tinkamai kurti verslą. Mes visada norime automatizuoti kiekvieną naudojamą procesą, kad sutaupytume daugiau laiko dar daugiau procesų automatizavimui. Tai neturi prasmės, o rezultatų trūkumas rodo jo beprasmiškumą.

 

Taigi Brianas Zengas pataria pažvelgti į tai, ką žmonės daro blogai šiame procese. 

 

„Suasmeninimas nereiškia, kad tinklaraštininkams tenka kreiptis pagal jų vardus ar sutvarkyti savo svetainę. Tai tik nustato suasmeninto el. Pašto etapą “. 
BRIANAS ZENGAS
Skaitmeninis rinkodaros specialistas  brianzengdotme

 

Jo straipsnyje  galite rasti keletą gerų šablonų pavyzdžių, kurie gali jums padėti. 

12. Uždirbkite pasitikėjimą radę bendrą pagrindą tarp savęs ir įtakojančio asmens

Nėra nieko beasmeniškesnio už bandymą užmegzti santykius nuo nieko – net internete. Tinklų yra apie tai, ką mes turime bendro ir, tuo mažiau  Common jie, tuo stipresnis mūsų kartu, kaip Elise Musumano atkreipia dėmesį.

 

„Greičiausias būdas laimėti ką nors yra parodyti, kiek jūs turite bendro“. 
ELISE MUSUMANO
Turinio rinkodaros „  Yesware“

 

Savo straipsnyje Elise pateikia keletą puikių pavyzdžių, kurie patvirtintų būtent tai: bendros kalbos svarbą. 

 

Nedažnas bendrumas

13. Neišskelbkite savo produkto per greitai, vykdydami informavimo procesą!

 

Svarbiausias 7 būdai, kaip pritraukti šaltas perspektyvas, yra toks – būkite atsargūs, ką išmetate.

 

Nors versle niekas nėra paprastas trijų žingsnių receptas, kai kuriuos internetinio bendravimo ramsčius reikėtų laikytis religingai. Įskaitant humorą. Michaelas Simone’as sako viską taip, kaip yra: 

 

„Darant prielaidą, kad praleidote šiek tiek laiko kurdami savo perspektyvą, atsiųskite jiems ką nors, atsižvelgiant į jų interesus ne darbo vietoje. Visiems patinka pertrauka nuo kasdienio šlifavimo! “ 
MICHAELAS SIMONE’AS
Sr. Paskyros  vykdymas „Uberflip“

 

Nors Michaelas Simone čia nesustoja, jo straipsnis sukasi apie šį pagrindinį principą, praturtintą šaltų el. Pašto pavyzdžiais, kurie gali priversti pakeisti požiūrį į pardavimus šaltuoju būdu, šaltą skambutį ar socialinę žiniasklaidą. 

 

El. Pašto adresas - siųskite ką nors, kas nesusijusi su jūsų produktu

14. Sulaukite didesnių atsakymų tarifų sąžiningai pasirinkdami savo idėjas

 

Craigas Rosenbergas pateikia keturis tikrai skaidrių, pasiekiamumo požiūrių pavyzdžius. Jis aiškiai parodo, kad nepriklausomai nuo tikslo, verslo ryšių ratą suka būtent žmogaus prisilietimas.

 

„Sujunkite prisilietimus per kelias sekundes vienas nuo kito – palikę balso paštą per kelias sekundes nuo jūsų el. Laiško padidinsite tikimybę, kad jūsų klientas atsidarys ir atsakys į jūsų el. Laišką.“ 
CRAIGAS ROSENBERGAS
Pardavėjai ir rinkodaros specialistai  funnelholic

 

Nors savo straipsnyje jis kalba apie pardavimą, reklaminiai principai yra visiškai logiški. 

 

Sąžiningai pareikškite savo idėjas

15. Nebūkite pigūs! Būkite efektyvesni naudodami specialius informavimo įrankius

 

Dave „Schneider teigia, jo postą , kad verslas yra ne visai šviesos atmosfera su žmonėmis, kurie turi pakankamai laisvo laiko komponuoti informavimo laiškus visą dieną – tai kodėl jis siūlo programą, siekiant padėti jums palaikyti ryšį lengvai su savo perspektyvas. Skamba linksmai, tiesa?

 

Gautųjų režimas yra gautieji programoje, skirti pokalbiams su jūsų potencialiais klientais. Tai nėra vieta, kur galima plačiau informuoti, bet rodinys, kuriame galite efektyviau tvarkyti aktyvius pokalbius, naujus pranešimus ir atsakymus.
DAVE’AS SCHNEIDERIS
Įkūrėjas @ninjaoutreach  („Update“ – Dave’as nebetvarko šios svetainės, bet jį galima rasti adresu lesschurn.io ir daveschneider.me)

 

Štai keletas tokių gautųjų pavyzdžių:

 

Dave'as Schneideris - „NinjaOutreach“

 

 

16. Paįvairinkite požiūrį, atsižvelgdami į informavimo tikslus

 

Kitame straipsnyje Dave’as Schneideris pateikia platesnį sąrašą su šaltų el. Laiškų šablonų pavyzdžiais, kuriuos jam verta dalytis. Be tolesnio įvedimo, čia yra: 

 

Sąžiningas pikingas

 

Dave'as Schneideris - 1 pavyzdys

 

Klauskite nuomonės

 

Dave'as Schneideris - 2 pavyzdys

 

Sekti

 

Dave'as Schneideris - 3 pavyzdys

 

Asmeniniai požiūriai

 

Dave'as Schneideris - 4 pavyzdys

17. Parašykite įsimintinus el. Laiškus!

 

Sasha Galkin dalijasi 10 praktikų, kad kiekvienas asmuo, užsiimantis informavimu, turėtų patikrinti sąrašą prieš paspausdamas „siųsti“. Nei vienas influenceris nesivargins atsakyti į jūsų bandymą prisijungti, nebent padarysite gerą įspūdį.

 

„Išskirkite skatinamąją priemonę. Nurodykite jiems priežastį atkreipti dėmesį į likusius jūsų el. Laiškus “. 
SAŠA GALKINAS
 Pats „iAcquire“ reklamos autorius @galkinator

 

Tai veikia panašiai kaip realus gyvenimas – palikite gerą įspūdį, nebūkite šiurpinantys, parodykite panašius pomėgius ir kvalifikaciją, aiškiai pasakykite, kad jūs ketinate bendradarbiauti, neskambėdami kaip horoskopas. Tikriausiai esate gavę daugybę el. Laiškų, panašių į toliau pateiktą, tiesa?

 

Blogas informavimo pavyzdys

18. Atlikdami el. Pašto žinutes, naudokite trumpas ir susijusias temas

 

Straipsnis parašyta John Corcoran yra, iš tiesų, realaus gyvenimo istorija jis nusprendė pasidalinti viešai. Tai taip paprasta, kaip aš pasiūliau pavadinime – jis sukūrė asmeninį ryšį su influenceriu, pradėjo duoti vertingų įnašų ir gavo savo atlygį.

 

„Nojus yra užsiėmęs„ AppSumo “valdymu, moko naujus verslininkus ir važinėja dviračiais po Austino mėginius. Dar visai neseniai jis nežinojo, kas aš. Ir vis dėlto čia buvau atidaręs savo laišką, kad surasčiau dėžutę šokoladinių sausainių su Noah Kagan padėkos rašteliu “. 
JONAS KORKORANAS
Advokatas JohnCorcoran

 

Štai čia šaunus el. Laiškas, kuriuo jis taip maloniai dalijosi su mumis: 

 

5 pamokos apie tai, kas patinka VIP

19. Padarykite įspūdingą savo el. Pašto informaciją!

Kalbant apie el. Pašto žinutes nėra jokio vidurio kelio, nes tai rasime pabrėžę „Portent“  straipsnyje . Kiekviena detalė turi reikšmės nuo trumpo ir asmeniško iki padoraus parašo ir drąsios, tačiau tinkamos temos eilutės.

 

„Daug diskutuojama apie tai, kurios nuorodų paieškos strategijos veikia, tačiau žiniatinklio el. Pašto adresas yra tas, kur nuoroda laimima arba prarandama. Net atlikdami visus tyrimus ir pritaikydami personalizavimą pasaulyje, niekada nepasieksite konversijos, jei nesusitvarkysite teisingai “.
 „CARRY BLOG“ KOMANDA
portent.com

 

El. Pašto instrukcinis

20. Nebūkite paviršutiniški ir neslėpkite savo veiklos! 

Neprofesionalu parašyti tūkstantį paviršutiniškų el. Laiškų, prastai dokumentuotų ir visiškai neįtikinamų. Pabandykite atlikti namų darbus ir nemanykite, kad vien todėl, kad pateksite į kažkieno gautuosius, būsite automatiškai perskaityti ir atsakyti.

 

Yra influencerių, kurie net nespėja perskaityti naujienlaiškių, kurie juos sužavi, nes nėra laiko švaistyti. Čia taip pat turite rimtą konkurenciją. Mike’as Essexas turi gerą požiūrį šiuo klausimu: 

 

„Sujungti du raktinius žodžius, tikėdamiesi tam tikro srauto ir greitos nuorodos, tiesiog nebeapsimoka. Nebėra pasiteisinimas sakyti, kad parašėte kažką tik SEO, ypač todėl, kad tinklaraščių savininkai turi pridėti savo vardą šalia jūsų pateikto turinio. Šiukšlių turinys gali skristi bendrų straipsnių svetainėse, tačiau tinklaraščių savininkai to nenori “. 
MAIKAS ESEKSAS
Rinkodaros vadovas blagman.co.uk 

 

Mike’as savo įraše pateikia mums keletą skubotų, nelemtų pavyzdžių , paaiškindamas, kodėl neverta susipainioti su influencerių kantrybe.

 

Ištrynėte savo svečių įrašo pikį 1

Ištrynėte savo svečių įrašo 2 pikį

Ištrynėte savo svečių įrašo 3 pikį

Ištrynėte savo svečių įrašo 4 pikį

Ištrynėte savo svečių įrašo 5 pikį

Ištrynėte savo svečių įrašo pikį 6

21. Gerbkite tris sėkmės elementus: laiką, susidomėjimą ir individualizavimą!

 

Tai nėra sėkmė apskritai, ji būtų bergždžia. Pateikti receptą nėra lengva, ir mes visada tai pabrėžėme. Tačiau kalbant apie profesionalų sveiką protą – laiką, susidomėjimą ir individualizavimą – daugiau negalėtume susitarti. Prieš bandant savarankiškai susisiekti su influenceriais, labai svarbu ištirti informavimo procesą, jei tai, ko ieškote, yra geras atsako dažnis.

 

Paprasčiau tariant, tai, ką sugalvosite rašyti, jei neturite patirties toje srityje, paprasčiausiai sukels visų mintis. „Venchito Tampon“ suteikia mums gražią įžvalgą apie tai: 

 

„Nors yra ir kitų kintamųjų, kurie turėtų įtakos jūsų atsako rodikliui, suplanavę el. Laiškus gavėjų piko valandomis, padidintumėte savo informacijos konversijų rodiklį.“ 
„VENCHITO TAMPON“
„ Sharprocketph“ generalinis direktorius / vienas iš  įkūrėjų

 

Kad jo pareiškimas būtų aiškesnis, Venchito pateikia mums savo pavyzdį .

 

„Venchito Tampon“ - el. Pašto adresas

22. Naudokite kūrybines paskatas, kurios neatrodo savanaudiškos, jei norite sužinoti apie savo veiklą!

 

Nenorėtumėte išgyventi įspūdžio, kad mokėsite už kažkieno pastangas reaguoti į jūsų bandymą informuoti. Tačiau teisinga, jei siūlote jiems sandorį, kuris atrodo tikrai altruistas ir profesionalus, jie neatsisakys.

 

Kai gausite atsakymą iš tinklaraštininko, jūsų priėmimo rodiklis pakyla; todėl tai yra svarbi jūsų informavimo dalis “. 
PETER ATTIA
„ MeetEdgar“ rinkodaros  vadovas

 

Petteris Attia , remdamasis savo asmenine patirtimi, sudaro puikų idėjų sąrašą, kaip tai padaryti geriau.

 

Pakėlimas asmeniškai

 

Peter Attia - 1 informacijos pavyzdys

Kalbos pritaikymas auditorijai

 

Peter Attia - 2 informacijos pavyzdys

 

Būti glaustai

 

Peter Attia - 3 informacijos pavyzdys

Atrodo profesionaliai ir tikrai domisi materija

 

Peter Attia - 4 pavyzdys

23. Klaidos yra neprofesionalios. Venkite jų naudodami kiekvieną el. Laišką!

 

Charlotte Varela teisingai pasakė. Tai buvo laikas tą padarė lis t iš dalykų, žmonės turėtų visomis priemonėmis vengti, kai darai informavimo.

 

Neįmanoma susidoroti su klientais kaip skaitmeninės rinkodaros specialistu ir tam tikru momentu nesupykti dėl jų klaidų, kurios, atrodo, yra vienodos. Nežinoti, kaip elgtis, nėra įdomu niekam: influenceriui tai užima daug laiko ir neefektyvu, tau – apmaudu, nes negauni tikėtų rezultatų, o kaip skaitmeninės rinkodaros specialistas tai tarsi pažeidžia kai kuriuos šventus terminus.

 

Nesielkite alkani dėl saitų

 

Nenustatykite savo taisyklių

 

Nesiųsti senų straipsnių

 

Nesiųsti senų straipsnių - siaubinga

 

Nereklamuokite kaip nepatikimas

 

Nepripažinkite, kad jūs trimituojate „Google“

 

24. Sužinokite, kaip rasti kambarį užimtų įtakojančių asmenų tvarkaraštyje

 

Pagal šį Gregory Ciotti straipsnį mąstymas, į kurį verta atsakyti, yra mąstysena, galinti sukelti nesėkmes .

 

„Twitter“ tapo vis mažiau asmeniškas ir ne visada tikslinga skambinti influenceriui, ypač jei dar neturite su jais asmeninių santykių. Taigi el. Pašto adresas yra tas, kuriame galite pasinaudoti geriausiomis savybėmis į reklamos vietą.

 

„El. Paštas yra tas, kuriame miršta klavišų paspaudimai. Jei norite susisiekti su užimtais žmonėmis, turite žinoti, kaip išvengti jų laiko švaistymo “.
GRIGORIJUS CIOTTI
gregoryciotti

 

Štai keletas Grigaliaus pavyzdžių: 

 

Kaip išsiųsti el. Paštu užimtus žmones - Tessa

 

Kaip siųsti užimtus žmones el. Paštu - atsakykite

 

Kaip išsiųsti el. Paštu užimtus žmones - Derekas

25. 9 formulės, skirtos padidinti sėkmės rodiklį!

 

Bernie Reeder padarė sąrašą iš 9  formulių  , skirtų elektroninio informavimo kad visada atvedė ją gerų rezultatų pastangų rezultatai. Svarbiausia yra tai, kad yra neginčijamų įtikinėjimo ir turinio rinkodaros faktų, ir nors receptai nėra 100% tikri, visada verta atsižvelgti į mokslą.

 

„Kiekviena šalto laiško eilutė turi įtikinti skaitytoją perskaityti kitą.“ 
BERNIE REEDER
Rinkodara „  Yesware“

 

Priklausomai nuo įvairių veiksnių, tokių kaip asmens, kuriam ji parašė, tipo, kokio tikslo ji turėjo, ar tiesiog el. Pašto struktūros, pateikite 9 idėjas:

 

9 šaltojo el. Pašto formulės - Nr. 1

 

9 šaltojo el. Pašto formulės - Nr. 2

 

9 šaltojo el. Pašto formulės - Nr. 3

 

9 šaltojo el. Pašto formulės - Nr. 4

 

9 šaltojo el. Pašto formulės - Nr. 5

 

9 šaltojo el. Pašto formulės - Nr. 6

 

9 šaltojo el. Pašto formulės - Nr. 7

 

9 šaltojo el. Pašto formulės - Nr. 8

 

9 šaltojo el. Pašto formulės - Nr. 9

26. Būkite asmeniški ir galite patirti 333% didesnį atsakymo į šaltą el. Laišką tarifą

 

Pasak Erico Siu šiame straipsnyje, patekti į perspektyvų srautą nėra lengvas darbas, ypač todėl, kad jūs turite valdyti skirtingą mąstyseną . Tarp problemų, kurios gali prisidėti prie kampanijos žlugimo, yra blogos šablonai ir nepakankama tolesnė veikla. Sužinokite iš Eriko, kaip parašyti efektyvų šaltą el. Laišką. 

 

„Atskirkite savo žvalgybininkus nuo pardavimo. Negalima derinti šių dviejų. Aš tai padariau ir nepasisekė. Štai pavyzdys, kaip galite susisteminti savo komandą naudodami „Nuspėjamų pajamų“ modelį. “ 
ERIKAS SIU
Generalinis  direktorius

 

Žemiau pateiktas pavyzdys yra gyvas įrodymas, kaip galite stebuklingai pasveikti.

 

Sveikas, Erikai - šaltasis informavimas

27. Šaltojo el. Pašto principai, kad jūsų el. Paštas išsiskirtų 

 

Kai galvojote apie šabloną kaip apie universalią formulę, veikiančią neatsižvelgiant į įtakotoją, su kuriuo susisiekiate, klydote. Šablonas reiškia daugiau į jūsų perspektyva kartu su informavimo ketinimą persona, kaip mes skaityti iš šio straipsnio iki Sujan Patel, gerai žinomas vardas švino kartos srityje.

 

„Galite turėti kelias pastraipas, bet jei žmonės pamatys didelį teksto bloką, jie bus išsigandę ir galbūt praleis svarbias detales. Taigi, kad žinutė būtų kuo trumpesnė ir kontroliuojama “. 
SUJANAS PATELIS
augančios įmonės „  Mailshakeapp Linktexting Pick_Hq“   

 

Pavyzdžiui, būdami natūraliai asmeniški, el. Pašto parašo naudojimas ir pridėtinės vertės įsiminimas yra keletas principų, kuriais reikia vadovautis, kai pradedate informavimo kampaniją.

 

3 šaltojo el. Pašto šablonai

 

Paminėjo tave mano naujausiame įraše

 

Kitas straipsnis to paties autoriaus pabrėžia slaptą galią turinio rinką kuriant tinklus į nišą su įtakingų.

 

Turinio rinkodaros paslaptis

 

Matthew Murray rekomenduoja mums laikytis pagrindų ir trumpai ir konkrečiai pranešti:

Geriausias būdas skatinti veiksmus yra išlaikyti trumpą ir susitelkusią žinutes. Pirmasis sakinys jiems pasako, kodėl jie turėtų atkreipti dėmesį. Antrasis sakinys nurodo jiems, ką daryti jiems rūpinantis (ty atsakyti arba aplankyti šaltinį).
Matthew Murray MATTHEW MURRAY
„ Sales Higher“ generalinis direktorius

28. Venkite prašymų, kai pirmą kartą kreipiatės į įtaką darantį asmenį!

 

O kai sakau anatomija, tai beveik religiškai tikslu. Anot Pawelio Grabowskio šiame straipsnyje , niekas geriau neparodo to, ką darėte neteisingai, nei blogas pavyzdys.

 

„Informavimo el. Laiškai retai rašomi siekiant užtikrinti atsakymą. Aišku, jie ilgi. Juose yra gausybė informacijos, kurios daug nereikia, tačiau tai yra kitas dalykas. Vis dėlto jie neįkvepia gavėjo atsakyti “. 
PAWELIS GRABOWSKIS
Steigėjas ir vyriausiasis turinio strategas – usermagnet.io

 

Štai keletas puikių Pawelio pavyzdžių:

 

Informacinė anatomija

 

Informacijos apie anatomiją blogas pavyzdys

29. Užduokite klausimus, kad įgalintumėte savo el. Paštą ir pritrauktumėte gavėją

 

Kaip sako „ Roojet“ įkūrėjas Scottas McQuinas , turite atlikti veiksmingus tyrimus, susijusius su el. Pašto adresais, ypač jei tai susiję su pardavimais. Dalykinis el. Paštas yra svarbus el. Pašto strategijoje. 47% el. Pašto gavėjų el. Laišką atidaro tik pagal temos eilutę.

Pirmiausia, prieš nuspręsdamas atidaryti el. Laišką ar ne, potencialus asmuo peržiūri temos eilutę.

Jei įtikinsite perspektyvą čia, kad jie įgis vertingų įžvalgų, išteklių ar rinkos žinių, beveik garantuotai atvers jūsų el. Paštą.
Scottas McQuinas SCOTTAS MCQUINAS
Steigėjas Roojet / @AbacusMetrics

Klausimų naudojimas temos eilutėje yra vertingas sužadinimo sukėlėjas. Visiems kartkartėmis patinka šiek tiek paslapties, ar ne taip? Užduokite klausimus ir vėliau pasiūlykite atsakymą bei pagalbą.

 

Štai keletas puikių pardavimo el. Laiškų temų, kurias galite naudoti, pavyzdžių:

Veiksmingi šaltojo el. Pašto klausimai

Šaltinis: roojet.com

 

Klausimai suteikia tiesioginį dialogą su vartotojais, todėl labiau tikėtina, kad jie bus atidaryti. „Lakmusas“ sako, kad žmonės gerai reaguoja, kai paprašai jų ką nors padaryti. Svarbu šį patarimą naudoti ir savo CTA. Sephora užduoda  emociškai patrauklų klausimą (iš tikrųjų? Tau rūpi?) Tik dviem žodžiais, sukurdamas tikrai puikią temą.

 

„Sephora“ sėkminga el. Laiško temos eilutė

 

Įsitikinkite, kad jūsų temos eilutė neatrodo šlamšti, gavėjas tikrai ištrins jūsų el . Laišką . Būkite konkretus ir nuoseklus, nenaudokite tokių žodžių kaip nuolaidos, pasiūlymas, akcijos, auka ar nemokama.

Prisiregistruokite gauti išskirtinius SEO patarimus ir atvejų tyrimus

Gaukite nemokamų SEO strategijų, kurias galite naudoti norėdami padidinti savo svetainės srautą ir padidinti konversijų skaičių.

 

Išvada

 

Kartais gali atrodyti, kad siunčiate tik el. Laišką ir tai nėra didelė problema. Priešingai, skaitmeninėje rinkodaroje svarbi kiekviena detalė. Kuo daugiau elgsitės kaip profesionalas, tuo daugiau į jus žiūrės rimtai. Geriausio šaltojo el. Laiško šablono rašymas nėra lengvas darbas visiems, o aiškus dokumentavimas yra labai svarbus žingsnis, kuris gali pakeisti jūsų nuomonę apie tai, kas jūsų nišoje veikia ir kas ne.

 

Kaip sakė Justinas McGillas  viename iš savo straipsnių, šaltų el. Laiškų siuntimas nėra šlamštas. Išmintingai padarę, galime pridurti.

 

Mes žinome, kad nėra lengva sukurti pardavimo el. Laiškus, kurie padidins jūsų tikimybę susigrąžinti atsakymus, tik vadovaujantis profesionalų patarimu. Tačiau mes tikime, kad aukščiau pateikti patarimai padės sukurti efektyvią šaltojo el. Pašto kampaniją. Nėra 100% atsakymų į šaltą el. Laišką vadovo. O jei yra tokių verslo knygų, galbūt norėsite perskaityti ir ką kita.

 

Yra daugybė išsamių vadovų su šaltų el. Pašto rinkodaros patarimais ar net kompanijos (pavyzdžiui, „Criminally Prolific“), kurios bando pateikti geriausius šaltojo el . Pašto šablonus . Nepriklausomai nuo pagrindinių elementų ar automatikos įrankio, kurį naudojate norėdami padidinti mūsų atsako dažnį, nepamirškite „žmogaus prisilietimo“ viskam, ką darote.

 

Taip, svarbios šaltos el. Pašto temų eilutės, taip pat socialinis įrodymas ar reikalavimas pristatyti save ar savo įmonės pavadinimą. Tačiau visada, kai elgiatės šaltai el. Paštu, nepamirškite, kad šaltus laiškus siunčiate tikri žmonės, o ne robotai. 

 

Perspektyvas, kurios gali pagerinti jūsų įvaizdį internete (ir kodėl gi ne, socialiniuose tinkluose), dažniausiai  puola šimtai. Bloga žinia ta, kad negalima ne tik erzinti, bet ir teks išsiskirti. Sėkmės!

 

Ar yra kokių nors specialių praktikų, kurias naudojote, kuriomis verta pasidalinti?

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *