Struktūrizuotas žymėjimas

Teisingai naudojami struktūrizuoti žymėjimo duomenys yra geras sprendimas padėti svetainėms rodyti teisingą informaciją apie paieškas ir padidinti natūralios paieškos matomumą. Bet kas nutiks, jei jį naudosite neteisingai? 

 

Kaip mes visi tai žinome, „Google“ nėra svetainių, kurios neatitinka kokybės gairių ir nesiūlo geriausios vartotojo patirties, gerbėja. Taigi gali būti, kad struktūrizuotas duomenų piktnaudžiavimas siekiant pažymėti nesusijusį turinį gali pakenkti jūsų svetainei. Jei esate patyręs šlamšto struktūrizuotą žymėjimo baudą, žinote, apie ką kalbu. Jei ne, kitose eilutėse suprasite, ką turite padaryti.  

 

Kaip pašalinti šlamšto struktūrizuotą žymėjimo baudą

 

Į visus jūsų klausimus bus atsakyta šiandien. Sužinosite, kaip atrodo šlamštiniai struktūrizuoti duomenys, kaip pašalinti bausmę ir jos išvengti, ir ar yra kokių nors padarinių. 

 

Viskas prasidėjo klausimu „Google Webmaster Central“ darbo valandų „Hangout“. Be to, daug kartų anksčiau matėme daugybę diskusijų iš žmonių visame pasaulyje, sakydami, kad jų struktūrizuoti duomenys pašalinami iš paieškos sistemų rezultatų. Klausimų galite rasti „Twitter“, „ Reddit“ ar apskritai socialiniuose tinkluose, forumuose (įskaitant „  Google Webmaster Forum“ ), tinklaraščio įrašų komentaruose ir pan. 

 

Forumo diskusijos Struktūrinė duomenų bauda

 

Mes nusprendėme paimti šį klausimą į savo rankas ir išsiaiškinti, ar yra šlamšto struktūrizuota žymėjimo bauda, ​​kaip jos išvengti ir ar tai turi kokią nors įtaką reitingams.

 

  1. Kaip veikia struktūriniai duomenys?
  2. Ar tikrai egzistuoja šlamšto struktūrizuota antkainis?
  3. Ką daryti, jei jums gresia struktūrinė duomenų bausmė?
  4. Kaip išvengti šlamšto struktūrinės žymėjimo baudos?
  5. Ar struktūrinis žymėjimo veiksmas užmuš mano reitingus?

1. Kaip veikia struktūriniai duomenys

 

Struktūrinius žymėjimo duomenis svetainė naudoja tam, kad „Google“ geriau suprastų puslapio turinį. Be to, tai gali pagerinti puslapio išvaizdą paieškoje. Pagrindinis struktūrizuotų žymėjimo duomenų tikslas yra pasiūlyti vartotojui organizuotą paiešką. „Google“ paieška taip pat naudoja struktūrinius duomenis, kad būtų rodomas turtingas rezultatų rodymas, kaip matote šiame ekrano kopija.

 

Turtingų fragmentų pavyzdys 

Nepaisant to, „Google Developers“ yra aiškinamasis raštas, kuriame sakoma:

„Google“ negarantuoja, kad jūsų struktūriniai duomenys bus rodomi paieškos rezultatuose, net jei jūsų puslapis tinkamai pažymėtas pagal struktūrinių duomenų testavimo įrankį . 

Yra situacija, kai jūsų turtingi fragmentai gali būti nerodomi, net jei jie tinkamai nustatyti. Taip nutinka, nes „Google“ žino, kad vartotojai gali būti neįdomūs ta informacija.

 

Nepaisant to, retkarčiais atsiranda kažkas, kuris nori perdėti ir užimti daug vietos SERP su nereikalinga informacija. Štai kodėl mes tikriausiai turime tiek daug „Google“ gairių . 

 

Iš esmės, jei norite „Rich“ fragmentus rodyti „Google“, turite laikytis struktūrinių duomenų gairių, o jūsų svetainė turi atitikti žiniatinklio valdytojo gaires .

 

„Google Developer“ yra ta vieta, kur turėtumėte rasti visus atsakymus. Čia rasite instrukcijas, visų pateiktų fragmentų, klaidų ir gairių sąrašą. Yra daug  bendrų priežasčių struktūrizuotų duomenų rankinių veiksmų. Apsvarstykime kitus geros ir blogos praktikos pavyzdžius.

 

Šlamšto struktūrizuotų duomenų pavyzdžiai

 

Atsiliepimai yra plačiai paplitusi praktika, galbūt vienas dažniausiai naudojamų turtingų fragmentų. Jei „Google“ ieškosite „geriausių vakuumo apžvalgų“, rasite šią svetainę:

Geriausia vakuumo paieška „Google“

 

Iš pirmo žvilgsnio jis nesiunčia šlamšto signalo, tačiau jei dar kartą pažvelgsite į apžvalgas ir pavadinimo žymą, sužinosite, kad puslapyje gali būti daugiau produktų. Įėję į svetainę rasite vakuumo sąrašą. Kiekvienas iš jų turi skirtingą 5 žvaigždučių įvertinimo rinkinį.

 

Vakuuminės apžvalgos - blogas pavyzdys

 

Tai neturi jokios prasmės. Kaip apskaičiuojamos tos penkios žvaigždės iš SERP? Puslapio apačioje yra tam tikras paaiškinimų laukelis:

 

Blogas apžvalgos svetainės pavyzdys

 

Bet galų gale, ką tiksliai reiškia 5 žvaigždučių įvertinimai SERP? Kadangi paaiškinimų laukelyje rodomos tik 3/5 žvaigždutės, o ne 5/5 žvaigždutės, kaip nurodyta „Google“. Tai piktnaudžiauja turtingų fragmentų apžvalgomis , yra klaidinanti ir pažeidžia struktūrinių duomenų gaires.

 

Pirmiau minėtame puslapyje  yra daug blogų fragmentų integracijos:

 

Pirmasis yra faktas, kad svetainė parašė tas apžvalgas (kaip matėte pavadinime – „Mes įvertinome šį vakuumą“). „Google“ labai gerai paaiškina, kad apžvalgas turi pateikti klientai arba nemokami vartotojai ir jokiu būdu ne svetainė.

Ištraukas negali rašyti ar pateikti verslas ar turinio teikėjas, nebent jie yra tikri, nepriklausomi ir nemokami redakcijos atsiliepimai.

Kitas dalykas yra tai, kad apžvalgas reikia skirti vienam produktui / paslaugai, o ne visiems. Pavyzdžiui, „viešbučiai Madride“, „vasaros suknelės“ ar „pyragų receptai“ nėra konkretūs gaminiai. Ir, žinoma, „augintinių plaukų vakuumas“ nėra labai specifinis.

Pateikite apžvalgos ir (arba) įvertinimo informaciją apie konkretų daiktą, o ne apie kategoriją ar daiktų sąrašą.

Struktūrizuotas duomenų testavimo įrankis yra lengviausias būdas peržiūrėti duomenų rezultatus ir patikrinti, ar juos tinkamai nustatėte.

 

„Groupon“ blogai naudoja žymėjimo duomenis puslapyje su „Amazon“ kuponais. Pavyzdžiui, jei naudosime testavimo įrankį, matysime, kad vietoj pasiūlymo pavadinimo buvo pažymėta nuoroda.

Struktūrizuotas duomenų tikrinimo įrankis „Amazon“

 

Gairėse labai aiškiai teigiama, kad produkto pavadinimas turi būti tekstas, paties produkto pavadinimas, o ne įmonės pavadinimas, gamyba, URL aprašymas.

 

Teisingi struktūrinių duomenų pavyzdžiai

 

Po visų šių blogų pavyzdžių mes taip pat nusipelnėme, kad būtų gerai įgyvendintas struktūrinių duomenų žymėjimas.

 

„Booking.com“ gerai pritaikė apgyvendinimą. Žemiau pateiktoje ekrano kopijoje galite pamatyti, kad mes ieškojome konkretaus viešbučio, jame yra 4 žvaigždutės iš 5, atsiliepimų skaičius ir kaina. 

 

Geri struktūrizuoti žymėjimo duomenys

 

Pažvelgę ​​į „TripAdvisor“ pamatysime tiek pat žvaigždžių ir atsiliepimų. „TripAdvisor“ pateikia vidutinę vertę, remdamasi agregatorių svetainėmis, paminėtomis kaip partneriai.

 

užsakymo struktūrizuotų žymėjimo duomenų

2. Ar tikrai egzistuoja struktūrinių antkainių bauda už šlamštą?

 

Pasak „Google“, egzistuoja šlamšto struktūrizuota žymėjimo nuobauda. Žiniatinklio valdytojų forume yra daug žmonių, kurie gavo pranešimą „Search Console“; Neautomatiniai veiksmai, teigiantys, kad svetainės schemos kodas yra šlamštas ir pažeidžia „Google“ kokybės gaires.

 

Žemiau pateiktoje ekrano kopijoje galite pamatyti tokio pranešimo pavyzdį:

 

Search-console-manual-actions-warning

 

2017 m. Birželio mėn. Jonhas Muelleris kalbėjo apie šlamšto struktūrizuotą antkainį. Žiūrėkite žemiau pranešimą, kurį jis gavo „Hangout“:

 

Neseniai mums buvo skirta bauda už šlamšto struktūrizuotus duomenis ir norėtume patarimo, kad galėtume laikytis būsimų gairių. Šioje srityje gairės yra šiek tiek neryškios, nes dauguma mūsų puslapių yra paslaugų kategorijos.

 

 

Žiūrovas taip pat paminėjo, kad bandė išspręsti problemą naudodamasis „Google“ gairėmis ir ieškojo ekspertų ir agentūrų patarimų, kaip dar kartą pašalinti nuobaudą ir SERP rodomus fragmentus.

 

Kitas dalykas, kurį jis padarė, buvo pažvelgti į kitas svetaines, kurios sėkmingai įgyvendino struktūrinį žymėjimą. Tai jį dar labiau sujaukė, nes kai kurios iš šių svetainių atrodė toliau nuo rekomendacijų nei jis.

 

Johno Muellerio rekomendacija visoms struktūruotų duomenų temoms buvo paprašyti ekspertų pagalbos „Google Webmaster Forum“. Yra daug jų, turinčių daugiau patirties dėl struktūrizuotų duomenų politikos. Jei kas nors pasiūlys gerą patarimą, tikrai tai būtų jie.

 

Jis priduria:

Neatrodyčiau, kaip kitos svetainės įgyvendina struktūrinius duomenis. Jei manote, kad jie išsisuka nuo šlamšto struktūrizuoto žymėjimo, dar nereiškia, kad taip pat galėtumėte. Verčiau pagalvokite, ką galėtumėte padaryti, kad laikytumėtės mūsų politikos.
Johnas Mulleris JOHNAS MUELLERIS
„Google“ / @JohnMu žiniatinklio valdytojų tendencijų analitikas

Ieškojome vartotojo „Google“ žiniatinklio valdytojų forume, kai „Google+“ „Hangout“ komentarų srityje nustatėme jo klausimą . Mes matėme jo klausimą forume ir radome, ką siūlo ekspertai.

 

google forumo klausimas

 

Puslapis, kurį jis pateikė kaip pavyzdį su šlamšto žymėjimo duomenimis, yra kelių įmonių (mechanikų) sąrašas .  Kaip minėta anksčiau, jis pažeidžia gaires ir tikriausiai dėl to „Google“ peržiūros fragmentus pažymėjo kaip šlamštus.

 

Peržiūrų puslapio žymėjimas

 

Forumo ekspertas netgi pateikia geros integracijos pavyzdį:

Sukurkite atsiliepimų fragmentus apie konkrečią įmonės (šiuo atveju mechaniko) teikiamą paslaugą. Galite pažymėti paslaugos tipą ir tada per „Provider“ ypatybę galite susieti „LocalBusiness“ (AutoRepair). 

 

Mes rekomenduojame kiekvienai paslaugai sukurti specialų puslapį ir pažymėti atsiliepimus. Labai svarbu atsargiai naudoti produkto schemos žymėjimo formatą.

 

Naudojant atsiliepimų žymėjimą, pagrindinė puslapio tema turi būti susijusi su konkrečiu produktu ar paslauga. Turėtumėte visiškai nenaudoti atsiliepimų žymėjimo produktų / paslaugų, straipsnių, prekių sąraše ir kt.

 

Tai gali sukurti klaidinančią ar apgaulingą paieškos patirtį vartotojui, jei žymėjimas nematomas puslapyje. Štai ką sako „Google“:

Pažymėjus vartotojams nematomą turinį, pažymint nereikšmingą ar klaidinantį turinį ir (arba) kitą manipuliacinį elgesį, kuris neatitinka „Google“ struktūrizuotų duomenų gairių, gausite nubaudimą rankiniu būdu.
„Google“ logotipas „GOOGLE“ PALAIKYMAS

 

Jei „Google“ mato, kad struktūriniai duomenys neatitinka standarto, ji pasilieka teisę atlikti rankinius veiksmus. Todėl „Google“ paveiktoms jūsų svetainės dalims pritaikė veiksmus, kurie gali turėti įtakos jūsų svetainės rodymui paieškos rezultatuose.

Veiksmai, turintys įtakos visos svetainės rodymui, išvardyti visos svetainės atitikmenyse. Veiksmai, turintys įtakos tam, kaip rodoma tik dalis jūsų svetainės, yra išvardyti dalinių atitikčių skiltyje.
„Google“ logotipas „GOOGLE“ PALAIKYMAS

 

pažintinis SEO logotipas

Raskite raktinių žodžių galimybių ir sukurkite našesnį turinį

Pradėkite gerinti savo reitingą

3. Ką daryti, jei jums taikoma struktūrinių duomenų bauda

 

Idealus sprendimas būtų tai, kad jūsų svetainėje nebūtų ranka atliekami žiniatinklio šlamšto veiksmai.

struktūrinis-žymėjimas-bauda-rankinis-veiksmas

 

Vis dėlto, jei turite šlamšto žymėjimo duomenų, greičiausiai gausite rankinį baudą. Šiuo atveju reikėtų žinoti keletą dalykų.

 

Pirmiausia ieškokite šviesos spindulio, laikykite sukryžiuotus pirštus, beldkite į medį ir neškite tikras triušių kojas ant raktų pakabukų.

 

Palikdami anekdotą, pirmiausia turite nustatyti žymėjimą savo svetainėje pagal „Google“ struktūrizuotų duomenų gaires.

 

Patikrinę žymėjimą, ar nėra klaidų ar įspėjimų, turite juos ištaisyti. Dažniausiai klaidos yra dėl neteisingo schemos žymėjimo.

 

Procesas yra gana paprastas; reikia pakeisti žymėjimo duomenis atitinkamame puslapyje, juos atnaujinti arba ištrinti, jei jie netaikomi. Paskutinis žingsnis – pateikti prašymą persvarstyti .

 

„Spammy-Structured-Data-Google-Penalty-Recovery“

 

Po to turėtumėte palaukti „Google“ atsakymo. Jei laikysitės jų rekomendacijų, „Google“ nuobauda turėtų būti panaikinta.

Tai tikrai priklauso nuo to, ar „Google“ rodys turtingą turinį, ar ne. „Google“ nerodo visų „turtingų kortelių“ visose svetainėse. Jis turi būti aktualus vartotojui ir susijęs su paieškos užklausa.

Naudokite kontrolinį sąrašą, kad nepamirštumėte nė vieno veiksmo, kai reikia gerai struktūrizuoto duomenų naudojimo.

 

  • „Google Search Console“ atidarykite rankinių veiksmų puslapį;
  • Išplėskite skiltis „Tinklo atitikmenys“ ir „Dalinės atitiktys“, kad tiksliai pamatytumėte problemą;
  • Laikykitės „Google“ bendrųjų kokybės gairių ir „Google“ struktūrinių duomenų gairių;
  • Patikrinkite dažniausiai pasitaikančias struktūrinių duomenų rankinių veiksmų priežastis , kad suprastumėte, ką turite išspręsti;
  • Išspręskite problemą ir iš naujo paskelbkite puslapį;
  • Pateikite persvarstymo užklausą.
  • Palaukite rezultatų ir sekite „Rankinių veiksmų“ puslapį, kad gautumėte naujinių.

4. Kaip išvengti šlamšto struktūrinės žymėjimo baudos

 

Žinau, kad tai sakiau anksčiau, bet paprasčiausias būdas išvengti struktūrinės žymėjimo baudos būtų laikytis „Google“ gairių ir nesilaikyti šlamšto radaro. Bet kaip mes visi žinome, tai nevyksta visą laiką.

 

Kitas pasiūlymas būtų išbandyti, išbandyti ir dar kartą išbandyti. „Google“ struktūrinių duomenų testavimo įrankis  yra vienintelis būdas nustatyti jūsų svetainėje naudojamos schemos tikslumą. Galiausiai, jei turite užuominą apie galimą nenatūralų schemos žymėjimą, nusiųskite pranešimą „Webmaster Central“ pagalbos forumui ir ieškokite patarimo.

 

Keletas dalykų, kuriuos galite padaryti, kad išvengtumėte šlamšto struktūrizuoto žymėjimo baudos, yra šie:

 

  • Turi aktualų, patrauklų atsakymą / rezultatą pagal vartotojo paieškos užklausas;
  • Struktūrizuotus duomenis naudokite tik matomam turiniui;
  • Patikrinkite ir ištaisykite visus įspėjimus naudodami „Google“ testavimo įrankį;
  • Naudokite skirtingus savo svetainės puslapių žymėjimus;
  • Integruoti tik įvykių, o ne ne įvykių, žymėjimo duomenis (pavyzdžiui, paskutinės minutės kelionė į Niagaros krioklį);
  • Turėkite atsiliepimus, kuriuos parašė tikri klientai arba neapmokėti recenzentai, o ne svetainė ar verslas.

5. Ar struktūrinis žymėjimo veiksmas užmuš mano reitingus?

 

Kita aktuali tema, susijusi su nepageidaujamais turtingais fragmentais, yra „reitingai“. Ar tikrai? Ar šlamštas struktūrinis žymėjimas užmuša „Google“ reitingus?

 

Tame pačiame „Hangout“, kurį minėjau anksčiau , Johnas Muelleris sakė, kad daugeliu atvejų prarandant struktūrizuotus žymėjimo duomenis svetainės reitingas gali ir nebūti paveiktas.

 

Jo tiksli atsakymas W kaip:

Praktiškai, jei struktūros duomenų komanda imsis veiksmų svetainėje, tai paveiks tik turtingus fragmentus. Taigi šlamšto struktūrizuoti duomenys neturi įtakos svetainės reitingams. Likusi jūsų svetainė vis dar paprastai rodoma paieškoje.
Johnas Muelleris JOHN MUELLER
„Google“ / @JohnMu žiniatinklio valdytojų tendencijų analitikas

Jonas kitame „Hangout“ paaiškino , kad „Google“ išjungia turtingus fragmentus, kol jais vėl galima pasitikėti. Bauda nesumažins svetainės srauto.

 

Patys turtingi fragmentai nesuteikia jums reitingo didinimo. Taigi nebūtų prasminga pažeminti svetainę reitinge, jei jie kažką daro ne taip su turtingais fragmentais.
Johnas Muelleris JOHN MUELLER
„Google“ / @JohnMu žiniatinklio valdytojų tendencijų analitikas

 

Tačiau keblu yra tai, kad praradus turtingą fragmentą, gali sumažėti ir srautas. 

Verslo savininkas „Hangout“ sakė, kad jo svetainė patyrė 10% paieškos srauto, nes jis prarado turtingus fragmentus.

 

Dar vieną reitingo praradimo pavyzdį po rankinio veiksmo dėl šlamšto žymėjimo atrado du skaitmeninės rinkodaros specialistai Danielis Rapoportas Poratas ir Doronas Wolffbergas ir paskelbė „ YellowHead“ .

 

Prisiregistruokite gauti išskirtinius SEO patarimus ir atvejų tyrimus

Gaukite nemokamų SEO strategijų, kurias galite naudoti norėdami padidinti savo svetainės srautą ir padidinti konversijų skaičių.

 

Jie teigė, kad viskas įvyko dėl neteisingo žymėjimo duomenų įdiegimo, kai neturėjo žinių, kaip tai padaryti teisingai. Taip jie gavo rankinį baudinį ir liko be turtingų fragmentų. Jie sako, kad dėl nuobaudos eismas nukentėjo:

 

svetainės raktinių žodžių paspaudimai

Šaltinis: yellowheadinc.com

 

Po to, kai jie išsprendė problemą ir vieną kartą atnaujino kodą padėdami vartotojams iš „Google“ forumo, jų srautas pasiekė įprastą lygį ir pakilo iš numirusių. Jiems buvo gražus baudos išieškojimas.

 

fiksuotas antkainis

Šaltinis: yellowheadinc.com

Ar tai dūmų pistoletas, ar tikrai? Tikrai turėtume klausytis, ką sako „Google“, ir pasitikėti, kad svetainės reitingai nemažės dėl šlamšto struktūrizuotų duomenų. Tai nereiškia, kad kada nors „Google“ nepakeis teiginio.

 

Išvada

 

Laikydamiesi mūsų gairių, galėsite išvengti „Google“ šokio ir SERP turėsite tinkamus atsakymus į vartotojų paieškos užklausas. Jei per klaidą ar atsitiktinai norėjote apgauti „Google“ nepagavę, tikėkitės ne mažiau kaip iš SERP pašalinti turtingus fragmentus. Tinkamai įdiegti „Google“ turtingi fragmentai gali pagerinti naudotojų patirtį svetainėje, suteikiant papildomos informacijos, tai gali sumažinti atmetimo rodiklį ir kartais pagerinti konversijų rodiklius. 

 

Teisingai naudojamų žymėjimo duomenų kelias yra lengvas, tačiau pirmiausia turite atlikti savo darbą. Perskaitykite „Google“ dokumentus ir ieškokite patarimų forume, jei turite problemų įgyvendindami schema.org. Laikykitės „Google“ gairių ir teisingai pažymėkite turinį. Tada palaukite, kol „Google“ perskaitys, ir nuspręs, ar ji bus paskelbta, ar ne.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *