Svetainės turinio idėjos

Jei esate turinio rašytojas, turite tinklaraštį ar dirbate įmonėje, galbūt anksčiau esate kovojęs su šiuo klausimu: kaip rasti gerų tinklaraščio temų idėjų? Gali būti situacijų, kai neturėjote idėjų ir turėjote ką nors parašyti, kad tik naudotojai būtų įsitraukę.

 

Visiems, kurie suklupo, aš jus suprantu. Aš žinau, ką tu jauti. Ir tu ne vienas. Kas nors, kas rašo kasdien, turi būti tarsi fantastiškų idėjų fabrikas ir suteikti vertingos informacijos auditorijai, nes jiems jos reikia. Jie visais būdais ieško patarimų.

 

Nemokami būdai rasti tinklaraščio turinio idėjas, kurios konvertuoja

Lažinuosi, kad ne kartą tau atsitiko, kad likai įstrigęs ir negauni jokio įkvėpimo straipsniui. Noras buvo, bet žaidimų aikštelė buvo tuščia. 

Daugelis iš jūsų turi tapti gamyklos idėjomis per naktį, tačiau dienos metu jums yra sprendimų. Štai kodėl mes galvojome apie šiuos paprastus būdus ir platformas, kaip rasti temų idėjas:

 

  1. Klausimų ir atsakymų ieškokite „Quora“
  2. Naudokite „BrandMentions“, kad šnipuotumėte savo konkurentus dėl turinio idėjų
  3. Atskleiskite „BuzzSumo“ tendencijas ir nustatykite įtakojančius asmenis
  4. Ieškokite klausimų temų kognityvinių SEO raktinių žodžių įrankyje 
  5. Generuokite nišos raktinių žodžių idėjas naudodami „Ubersuggest“
  6. Įkvėpkite naudodamiesi „Pinterest“
  7. Sekite „influencerių“ straipsnius „LinkedIn“
  8. Ieškokite tūkstančiuose „Lynda“ kursų
  9. Gaukite idėjų iš diskusijų „Facebook“ grupėse
  10. Naudokitės „Reddit“, kad rastumėte su jūsų tema susijusių klausimų
  11. Sužinokite, ką kiti žmonės dalijasi „Zest“
  12. Naršykite vidutinius įrašus
  13. Peržiūrėkite „Kas populiariausia„ Flipboard “
  14. Naršykite „Trend Hunter“ populiarias istorijas
  15. Ieškokite internete naudodami „AllTop“
  16. Patikrinkite „Google News“, ar nėra dabartinių įvykių
  17. Būkite atnaujinti naudodami „Google Webmaster Hangout“
  18. Peržiūrėkite bendrinamus straipsnius apie „Academia“
  19. „Statista“ raskite statistiką ir atvejų tyrimus
  20. Naršykite Pasaulio banko atvirųjų duomenų pasaulinės plėtros duomenis

 

Būtina rasti tinkamą turinio temą, tačiau taip pat svarbu, kaip ją rašote. Geri turinio rašytojai visada bus paklausūs, kaip pabrėžia Joelis Klettke’as.

 

1. Ieškokite klausimų ir atsakymų „Quora“

 

„Quora“ yra gausa informacijos ir nuolatinis šaltinis, skirtas turinio rašytojams, vartotojams, „noobies“ ir žmonėms, norintiems rasti konkrečius atsakymus į savo problemas. Informaciją tvarko ir redaguoja vartotojai, todėl lengva suprasti vartotojo elgseną. Quora yra tokia garsi, kad joje yra net buvęs JAV prezidentas Barackas Obama.

 

Quora Barackas Obama

 

Be visų idėjų, jūs gaunate pranašumą, matydami, kokią kalbą ir žodyną žmonės vartoja, rašymo būdą ir klausimus. Pasisėmę įkvėpimo, galite parašyti straipsnį. Tada galite atsakyti į klausimus nukreipdami žmones į savo straipsnį.

 

Quora

 

„Quora“ yra puiki erdvė raktinių žodžių tyrimams ir antraščių / pavadinimų įkvėpimui. Pvz., Jei naudosime žemiau pateiktą ekrano kopiją ir norime parašyti apie raktinių žodžių kanibalizavimą, galime pamatyti, ar dauguma žmonių naudoja fokusuojamą raktinį žodį, pvz., Venkite raktinio žodžio kanibalizavimo ar klausimo tipo, pvz., Kas yra raktinio žodžio kanibalizavimas.  

 

Svetainė suskirstyta į temas, todėl lengva ieškoti tinklaraščių idėjų ir gauti įžvalgų apie tai, ko žmonės ieško. „Quora“ yra visa bendruomenė, kurioje daugybė žmonių ir ekspertų kiekviena tema, kurią galite įsivaizduoti, aktyviai prisideda žiniomis.

 

Jei esate susikoncentravęs ties konkrečia tema, naudokitės naujai paleista „Spaces“ ir stebėkite jus dominančią bendruomenę.

 

„Quora“ erdvės

 

Be visų mūsų kalbėtų idėjų, yra ir kitų dalykų, kuriuos „Quora“ puikiai išmano. Tik naudodami kelis paspaudimus galite:

  • rasti tai, ko žmonės ieško. Ieškokite bendrų raktinių žodžių „Quora“ ir peržiūrėkite klausimus apie savo temą.
  • Gaukite populiariausių temų naujinius tiesiai pagrindiniame puslapyje.

 

Gaukite naujienas apie populiarias temas

 

  • perskaitykite šaltinius iš ekspertų ir gaukite jų leidimą juos cituoti naujajame straipsnyje.
  • generuokite potencialius klientus , įtraukdami žmones naudingais atsakymais.
  • susiraskite kiekvieną įtakingą asmenį, į kurį galite kreiptis dėl informacijos .

 

Raskite „Quora“ influencerių

2. Naudokite „BrandMentions“, kad šnipuotumėte savo konkurentus dėl turinio idėjų

 

Ar nebūtų gaila praleisti progą pakalbėti apie tai, kas puikiai traukia, ir sukurti didžiulį, amžinai žaliuojantį tinklaraščio įrašą, kuris gaus gerą socialinės žiniasklaidos balą ir nuorodas praėjus 3 metams po to, kai jį parašysite?

 

Anksčiau mes kalbėjome apie socialinio stebėjimo įrankio, pvz., „BrandMentions“, pranašumus, suteikiančius įžvalgų pagal tai, kas randama internete. Galite šnipinėti savo konkurentus, kad pamatytumėte, ką jie rašo, koks turinys labiau įtraukiamas. Remdamiesi auditorijos atsakymu, galite pamatyti dominančias temas ir pabandyti sukurti geresnį turinį nei jie.

 

Galite stebėti naują su jūsų verslu susijusį aktualų turinį ir kurti geresnį turinį savo nišoje. Jums tereikia ieškoti temos, o įrankis parodys rezultatus.

 

Stebėkite pramonę stebėdami naujausią aktualų turinį

 

Kai jūsų prekės ženklas yra populiarinamas internete, didėja rinkodaros galimybė ir tai galioja ir jūsų konkurentams. Jei žinote, ką žmonės apie juos kalba, ir rasite jų stipriąsias bei silpnąsias puses, žinosite, ką pasiūlyti auditorijai ir pavogsite iš savo konkurencijos.

 

Naudodami socialinio stebėjimo įrankį, pvz., „ BrandMentions“, galite valdyti paminėjimus ir eiti tiesiai vietoje, siūlydami tiesioginę pagalbą. Galite rasti tai, ką žmonės kalba apie konkretų prekės ženklą, ir nebūtinai su juo, nes gali būti daug neužsimenamų prekės ženklų paminėjimų be jokio tiesioginio ryšio su prekės ženklu.

 

Pvz., Žmonės gali kalbėti socialinėje žiniasklaidoje, bet nedėti „@“ prieš prekės ženklo pavadinimą. Turime prisiminti, kad ne tik jūsų pramonės įtakotojai mini prekinius ženklus internete, bet ir yra daugybė kitų vartotojų.

 

Stebėkite žiniatinklio paminėjimus

3. Atskleiskite „BuzzSumo“ tendencijas ir nustatykite įtakojančius asmenis

 

„BuzzSumo“ gali padėti sukurti naują savo tinklaraščio turinį ir pamatyti, ko trokšta auditorija. Galite ieškoti populiarių temų ir pamatyti rezultatus pagal bendrą įsitraukimą, visžalio balo skaičių, nuorodų skaičių ir kita. Turite daug galimų filtrų, kad galėtumėte giliau analizuoti ir gauti tikslesnius rezultatus pagal savo poreikius.

 

Filtrai Buzzsumo

 

Pavyzdžiui, mes ieškojome vaizdo įrašų rinkodaros ir norėjome pamatyti puslapius, kuriuose daugiausia dalyvaujama.

 

Vaizdo rinkodaros paieška „Buzzsumo“

 

Kitas puikus šio įrankio dalykas yra tai, kad galite gauti keletą raktinių žodžių idėjų, atsižvelgdami į gautus rezultatus. Pažvelgę ​​į atliktą vaizdo rinkodaros paiešką galime pastebėti, kad vaizdo įrašų ir SEO, vaizdo įrašų rinkodaros patarimai arba vaizdo įrašų rinkodaros statistika yra tinkamos rekomendacijos, kurias galėtume naudoti savo turinyje.

4. Ieškokite klausimų temų kognityviame SEO raktinių žodžių įrankyje 

 

Jei ieškote klientų klausimų, naudokite  kognityvinį SEO raktinių žodžių įrankį, kad generuotumėte turinio idėjas ir stebėtumėte klausimus įvairiais klausimais ir prekės ženklais.

Pagal raktinius žodžius, kuriais domitės rašydami temas, galite filtruoti rezultatus ir gauti:

  • atitikties sakinys;
  • paieškos pasiūlymai;
  • sutelkti raktinius žodžius;
  • klausimai;
  • ar grupės tema.

 

Raktinių žodžių įrankio klausimų idėjos

 

Ar tu žinai?

Per Raktažodis įrankis jūs galite pamatyti rezultatus, remiantis vietos, kalbos ir prietaiso variantas (darbalaukyje vs mobili). Taigi galite pamatyti nišines idėjų idėjas, atsižvelgdami į tai, ko žmonės ieško ir seka tam tikroje vietoje, mieste.

Be to, galėtumėte šnipinėti savo konkurenciją ir sužinoti, kuris turinio tipas sukelia didesnę trauką SERP. Pažvelkite į tai, apie ką jie rašo, kokį turinį reitinguoja konkretus raktinis žodis (produkto puslapis, pagrindinis puslapis, tinklaraščio įrašas, „YouTube“ vaizdo įrašas ir pan.), Temos eilutė.

Vos keliais paspaudimais galite gauti vertingų įžvalgų apie kai kurias raktinių žodžių ir temų idėjas, taip pat atlikti trumpą konkurencinę kiekvieno raktinio žodžio, kurį norite reitinguoti, analizę. 

raktinių žodžių įrankis cognitiveseo

5. Generuokite nišos raktinių žodžių idėjas naudodami „Ubersuggest“

 

„Ubersuggest“ yra raktinių žodžių siūlymo įrankis, leidžiantis atlikti raktinių žodžių tyrimus, taip pat suteikti įkvėpimo, susijusio su raktiniu žodžiu. Tiesiog slinkdami gausite raktinių žodžių rekomendacijų sąrašą ir keletą svarbių metrikų (paieškos apimtis, SEO sunkumai, mokami sunkumai, MUP, apimties paieška) ir galų gale kai kuriuos straipsnius kartu su socialinėmis dalimis iš „Facebook“ ir „Pinterest“.

 

Žemiau galite pamatyti tinklaraščių pavyzdį. Jei nesvarstėte „Ubersuggest“ naudoti turinio idėjoms, dabar yra geras laikas. 

 

„Ubersuggest“

 

6. Įkvėpkite naudodamiesi „Pinterest“

 

Kitas nemokamas būdas rasti turinio rinkodaros idėjų yra „ Pinterest“ naudojimas . Platformos šūkis ją labai gerai apibūdina: atraskite receptų, stiliaus namų idėjų, įkvėpimo ir kitų išbandomų idėjų. Taigi įkvėpimas yra vietoje „Pinterest“.

 

Jei iki šiol niekada nenaudojote „Pinterest“, tada praleidote daugybę puikių galimybių. Čia gautas socialinės žiniasklaidos turinys gali būti nerastas kituose socialiniuose kanaluose. „Pinterest“ galite naudoti norėdami:

  • Gaukite nemokamų tinklaraščio įrašų idėjų.
  • Išmokite kurti infografiką su vertinga informacija.
  • Kurkite turinį, kurio iš tikrųjų nori jūsų auditorija.
  • Raskite raktinius žodžius, kuriuos turėtumėte naudoti savo tinklaraščio įraše, kad galėtumėte padėti SEO sistemoje „Pinterest“.

 

Procesas yra labai paprastas ir labai intuityvus pradedantiesiems. Tiesiog ieškokite raktinio žodžio, pvz., Tinklaraščio, ir pamatykite rezultatus:

 

Tinklaraščio paieška „Pinterest“

 

Tada ieškos laukelyje ieškokite kitų raktinių žodžių, kurie naudojami paieškoms, ir gaukite temų idėjų bei antraštių, kurios intriguoja vartotoją. Peržiūrėkite populiariausius raktinių žodžių pasiūlymus, tokius kaip rinkodara (tinklaraščio rinkodara), pradedantiesiems (tinklaraštis pradedantiesiems), idėjas (tinklaraščio idėjas), patarimus (tinklaraščio patarimus) ir pan.

 

Tai reiškia, kad yra daug naujų tinklaraštininkų, norinčių sužinoti apie tinklaraščių kūrimą, ar tinklaraštininkų, kurie yra rinkodaros srityje ir ieško idėjų ir pan.

 

Tinklaraščio turinio idėjų paieška „Pinterest“

 

Gavę tuos rekomenduojamus raktinius žodžius, auditorija ieško būtent tokių. Naudokite tuos raktinius žodžius savo pavadinimų žymose ir apraše.

 

Jei nuspręsite naudoti „Pinterest“, šie raktiniai žodžiai turėtų būti jūsų smeigtuko aprašyme ir antraštėje, kad padidintumėte „Pinterest“ SEO reitingą. Kad žmonės ieškotų tų raktinių žodžių, jūsų įrašas gautų didesnę galimybę būti viršuje. Štai kaip lengva pasisemti kūrybinių turinio rinkodaros idėjų naudojant „Pinterest“.

 

 

7. Sekite „influencerių“ straipsnius „LinkedIn“

 

„LinkedIn“ yra profesionali socialinės žiniasklaidos platforma, kurią naudodami galėtumėte susisiekti su ekspertais ir žmonėmis, kurie rašo vertingą informaciją. Galite komentuoti ir kurti ryšius, o svarbiausia – įkvėpti tai, ką jie rašo ir kalba „LinkedIn“.

 

Jų pateiktus įrašus ir užduodamus klausimus galite rasti slinkdami pagrindiniame puslapyje:

 

„LinkedIn“ įrašas

 

Galite gilintis ir pažvelgti į jų paskelbtus straipsnius. „LinkedIn Pulse“ yra „LinkedIn“ priklausanti platforma, kurioje influenceriai rašo savo straipsnius. 

 

 

Jei turite idėją ir parašėte apie tai, galite susisiekti su influenceriu ir leisti jiems dabar, kai juos citavote viename iš savo straipsnių, ir jie gali patikrinti tinklaraščio įrašą, kai tik jis bus paskelbtas. Po to galite paprašyti jų bendrinti arba galite pasidalinti jų įrašu, pažymėdami juos.

 

Tai sukurs sniego gniūžtės efektą ir galėsite paskatinti daugiau žmonių pasidalinti jūsų turiniu po to ir gauti naujų kontaktų, kad galėtumėte paprašyti jų idėjų kitame kontakte. Pavyzdžiui, galite sukurti tinklaraščio įrašą ir užduoti vieną klausimą pramonės įtakotojams, kur galėtumėte pacituoti jų atsakymą. Tada pakartokite dalijimosi procesą, kad sukurtumėte tvirtą internetinį ryšį. Tai taip pat veikia kaip įsilaužimo į augimą technika.

 

„LinkedIn“ yra puikus įkvėpimo šaltinis. Ir tai leidžia lengvai sužinoti apie save ir savo verslą, jei nuspręsite ten pasidalinti savo straipsniais.

8. Ieškokite tūkstančių kursų apie „Lynda“

 

„Lynda“  yra platforma, kurioje organizuojami internetiniai kursai daugybėje darbo sričių žmonėms, norintiems gauti sertifikatą arba norintiems išmokti programinės įrangos, kūrybinių ir verslo įgūdžių asmeniniams ir profesiniams tikslams pasiekti. 

 

Lynda

 

Nesvarbu, kokia tema, yra keletas vertingos informacijos, kurią galite rasti „Lynda“. Vienu kadru raskite ir sužinokite naujų turinio rašymo patarimų. Jūs netgi galite rasti informacijos apie bet kokį sunkumo lygį. Pavyzdžiui, jei ieškote su fotografija susijusio turinio, pasirinkite fotografijos kategoriją arba ieškokite nišinės temos. 

 

„Lynda“ kategorijos

9. Gaukite idėjų iš diskusijų „Facebook“ grupėse

 

Socialinės žiniasklaidos rinkodara yra galingas būdas bet kokio dydžio įmonėms pasiekti potencialius klientus ir pasisemti naujų turinio idėjų. „Facebook“ grupės yra nepakankamai įvertintas turtas. Tai tvirtas pagrindas aktyviai bendruomenei. Galite pamatyti naują tendencingą temą, rekomendacijas, patarimus, naujas verslo savininkų ir specialistų įžvalgas.

 

pažintinė SEO feisbuko bendruomenė

 

Galite naudoti bendruomenes tuo atveju, jei kyla abejonių dėl konkrečios temos. Tarkime, pavyzdžiui, daug kartų girdėjote, kad kelios nuorodos, gaunamos iš vieno ir to paties domeno, laikomos mažesne verte, todėl unikalūs susiejimo domenai paprastai yra patikimesnė metrika nei nuorodų skaičius. Ir norėtumėte sužinoti, ar kas nors patyrė situaciją, kai šis teiginys netiesa, ir gaukite pavyzdžių, kuriuos galėtumėte panaudoti savo straipsnyje (žinoma, paprašę leidimo).

 

Arba galite paprašyti patarimų, kaip išlaikyti klientą, ir sužinoti, kokius komentarus ir atsakymus gaunate, ir panaudoti juos kuriant naują straipsnį. Derinių yra begalė. Jums tiesiog reikia būti tinkamoje bendruomenėje, kur žmonės komentuoja ir yra aktyvūs.

 

Yra daugybė tinklaraščio įrašų, kurie kiekviename verslo puslapyje ar grupėje veikia skirtingai, todėl įsitikinkite, kad turite idėjų ir pritaikykite pranešimą pagal tikslinės auditorijos tipą.

 

10. Norėdami rasti su jūsų tema susijusių klausimų, naudokite „Reddit“

 

„Reddit“ yra išradingas duomenų rinkimas arba kai jie save reklamuoja „pirmajame interneto puslapyje“. Ir jie be priežasties taip nevadina. „Reddit“ turi šimtus grupių, pavadintų „reddits“, kurios sukurtos remiantis daugybe dominančių sričių / turinio tipologija. Jie žada suteikti jums geriausią internetą vienoje vietoje. Įkvėpimo galite rasti daugeliu temų, neatsižvelgiant į formą – tekstą, vaizdo įrašą ar vaizdinį turinį.

 

Yra labai aktyvi bendruomenė, turinti daugiau nei 542 milijonus lankytojų per mėnesį (234 milijonai unikalių vartotojų), pagal „ Alexa“ reitingą yra 6-oji lankomiausia JAV svetainė . 

 

Reddit

 

Vienas iš garsiausių subreddit yra r / IAmA, kur galite rasti klausimų ir atsakymų serijas. AMA reiškia „klausk manęs bet ko“ ir pritraukia įvairiausių personažų ir asmenybių, atsakančių į žmonių klausimus. Tai puikus būdas gauti žinių iš pirmų lūpų apie tai, kaip yra gaisrininku, korporatyviniu pranešėju, geresniais pardavimais, turinio rašytojais ir pan. Arba galite prisijungti prie nišinių subredditų, tokių kaip r / SEO, r / marketing, r / science , r / CrazyIdeas, r / GetMotivated ir dar daugiau. 

 

Be to, galite pasirinkti temą ir turinio tipą pasirinkdami „Populiarūs“ įrašai arba „Visi“. Visiems gerai žinantiems žmonėms rekomenduočiau naudoti „RedditList“ arba „RedditMetrics“, kad rastumėte būsimus subredditus. Stebėkite žmonių diskusijas ir sugeneruokite kitą turinio temą. 

 

11. Pažiūrėkite, ką kiti žmonės dalijasi „Zest“

 

Aš dažniausiai naudoju „ Zest “ ieškodamas naujų tinklaraščio įrašų idėjų. Iš karto po to, kai įvesite puslapį, pamatysite kiekvieną straipsnį langelio formatu, kuriame bus pavadinimas, pridėtas viršelis ir trumpas aprašymas. 

 

„Zest“ - turinio platinimo platforma

 

Draugiškas dizainas puikiai tinka naršant turinį, todėl jį labai lengva bendrinti ir išsaugoti savo paskyroje, kad ateityje būtų įkvėpimo.  

 

Išsaugokite „Zest“ įrašus

 

Yra ir kitų būdų, nei slinkti, kad ieškotumėte turinio „Zest“. Galite pritaikyti konkrečias žymas ir gauti susijusius straipsnius.

 

„Zest“ žymos

 

Kitos rezultatų filtravimo parinktys yra pagal turinio tipą (garso, vaizdo), bendrinimus, paspaudimus ar naujausius įrašus.

 

Rūšiuoti pagal akcijas

 

Čia yra daugybė ekspertų, kurie čia dalijasi savo straipsniais. Galite sekti žmones ir gauti tiesioginius pranešimus. Taip pat labai paprasta naudoti ir lengvai dalintis turiniu. Tai bus naudinga, jei norite išplėsti savo turinį ir suteikti jam postūmį po paskelbimo.

 

Stebėkite žmones, kuriuos rasite „Zest“

 

Jei dar nenaudojote, turėtumėte pradėti dabar, nes tai yra aukso kasykla.

 

Nepraleiskite visų „ Zest“ iš turinio rinkodaros sulčių. Jūsų turiniui reikalingas visas įkarštis ir asmenybė, kurią galite įgyti.

12. Naršykite vidutinius įrašus

 

„Medium“ , kaip ir „Zest“, renka daugybę straipsnių, kuriais žmonės dalijasi, rašo ir vertina. Turinį įtraukia ir prižiūri jo vartotojai. Tai yra geras įkvėpimo šaltinis, nes galite pamatyti, koks turinys rezonuoja skaitytojus konkrečiomis temomis. Nereikia nė sakyti, kad „Medium“ yra tvirta platforma ieškant šimtų ar tūkstančių turinio temų. 

 

Atsižvelgdami į tai, ką skaitote, sekate ir mėgstate, gaunate rekomendaciją „Iš savo tinklo“. Žmonės vertina straipsnius naudodami „plojimus“, todėl kuo daugiau plojimų puslapyje, tuo labiau tikėtina, kad auditorija domisi ta tema. 

 

Vidutinis

 

Be rekomendacijos, kurią gavote pagal tai, ką skaitėte, taip pat galite pasirinkti dominančią temą ir sritį: menas ir pramogos, pramonė, inovacijos ir technologijos, gyvenimas, visuomenė. 

 

Vidutinis - pritaikykite pomėgius

13. Pažiūrėkite, kas populiaru „Flipboard“

 

Flipboard yra puikus kuruoto turinio šaltinis. Ieškokite internete naudodamiesi technologijomis, naujienomis, pramogomis, dizainu ir sveikata. Jame yra straipsnių rinkinys, kaip ir „Zest“, kuriame galite patys ieškoti, skaityti, išsaugoti ir dalytis istorijomis. Sukurkite paskyrą ir dalinkitės įdomiomis istorijomis, kad būtumėte bendruomenės dalis. Yra daugybė autorių ir žmonių, kurie dalijasi istorijomis įvairiomis temomis. 

 

Lenta

 

Jei įdiegsite programą mobiliesiems, visą tą informaciją turėsite po ranka. Perbraukite kairėn, norėdami apversti puslapius, patekti į jus dominančias istorijas ir gauti tiesioginį įkvėpimą, kai tik esate.

 

„Flipboard“ programa

 

Jei norite ieškoti konkrečios jus dominančios temos, įveskite ir peržiūrėkite rezultatus. Vykdykite šią temą, kad gautumėte pranešimus pagal naujus straipsnius, bendrinamus „Flipboard“. Pvz., Jei norite sužinoti, kas naujo „Huawei“ ir JAV klausimais, ieškokite ir peržiūrėkite rezultatus.

 

„Huawei“ ant lentos

14. Naršykite, kas populiaru „Trend Hunter“

 

„Trend Hunter“ yra didžiausia pasaulyje populiariausia pažangiausių idėjų kolekcija, kurią kursto 233 000 žmonių, didieji duomenys ir „Trend Hunter AI“, kaip jie mini svetainėje. Pasirinkite iš daugybės dominančių sričių ir filtruokite turinio tipą, ieškodami idėjų, sąrašų, vaizdo įrašų, nuotraukų ar įžvalgų. Jei pažvelgsime į verslo kategoriją, tai yra šios tendencijos dabar: 

 

„TrendHunter“

 

Jei norite pateikti kokybišką turinį ir visada būti pirmuoju auditorijos informatoriumi, rekomenduojama žinoti tendencijas ir rašyti visžalį turinį, įskaitant tendencijas. 

15. Ieškokite internete naudodami „AllTop“

 

Kitas nemokamas būdas rasti tinklaraščio turinio idėjų yra ieškoti „ AllTop“ , kur yra surinktos visos populiariausios istorijos. Pavyzdžiui, aš ieškojau sporto naujienų ir jūs gaunate įvairiausių rekomendacijų, iš kurių galėtumėte pasisemti įkvėpimo. 

 

„AllTop“

 

Yra daugybė AZ įrašų, iš kurių galėtumėte pasisemti įkvėpimo. Kaip gerą praktiką naudoti „AllTop“ tinklaraščio turinio temoms rasti, pirmiausia ieškokite temos ir ieškokite panašių straipsnių. Imkime kitą pavyzdį: ieškojau SEO tinklaraščių ir gavau kitus rezultatus. 

 

Kaip parašyti tinklaraščio įrašą

 

Išskyriau du mane dominančius straipsnius. Abiejuose straipsniuose pagrindinis dėmesys skiriamas to paties tipo turiniui. Naudokite juos kaip atspirties tašką ir padalykite paiešką tada, kai ieškote tik „tinklaraščių“ ir pamatysite, kokius rezultatus gaunate. 

16. Patikrinkite „Google News“, ar nėra dabartinių įvykių

 

„Google“ naujienos labai gerai tinka jūsų turinio rinkodaros strategijai, kad sužinotumėte, kas yra skaitmeninės rinkodaros ir kitų pramonės šakų tendencijos. Tai lengviausias būdas ieškoti aktualių įvykių ir naujienų savo pramonėje. Įdomų naujienų įrašą, susijusį su jūsų užklausa, galima naudoti norint parašyti greitą, kūrybišką ir netgi prieštaringai vertinamą turinį.

 

Galite ieškoti bet ko, susijusio su skaitmenine rinkodara ar verslu, technologijomis, pramogomis, mokslu, sportu ir daugeliu kitų dalykų. Arba ieškokite dalykų, kurie jus gali dominti, remdamiesi tuo, ką rasite kitose kategorijose, ir gaukite iš jų nuorodas.

 

„Google“ naujienos

 

Jei norite sužinoti ir turėti atitinkamą auditoriją, tai gali būti sprendimas rasti kūrinių naujienų kablį. Jūs turite galimybę pasirinkti kalbą ir šalį ir gauti labiau suasmenintus rezultatus, kuriuos vėliau galėsite išsaugoti savo paskyroje.  

 

„Google“ naujienose pasirinkite kalbą ir šalį

17. Būkite atnaujinti naudodami „Google Webmaster Hangout“

 

Jei esate skaitmeninė rinkodara ar dirbate SEO srityje, tai „Google Webmaster Central“ darbo valandų „Hangout“ yra gera galimybė rasti turinio temų. Susirinkime dalyvauja didelė SEO ekspertų, verslo savininkų ir apskritai nusimanančių žmonių bendruomenė. Visus „Hangout“ rengia „Google“ žiniatinklio valdytojų tendencijų analitikas Johnas Muelleris , kuris atsako į klausimus, kurie buvo pridėti prieš susitikimą „ Google Webmaster Youtube“ kanale  arba kuriuos tiesiogiai užduoda dalyvaujantys. Vietų yra nedaug, o žmonės labai nori išmokti ir nustatyti aiškias SEO pasaulio krypties kryptis, ieškodami Džono patarimų.  

 

„Google Webmaster Hangout“

 

Jei norite sužinoti daugiau apie „Google“, atnaujinimus ir SEO, apskritai galite sekti, ko klausia žmonės, ir išgauti keletą galiojančių patarimų. Mes netgi parašėme visą straipsnį, remdamiesi žiniatinklio valdytojų „Hangout“ išvadomis, pavadindami 21 intriguojantį SEO faktą, kurį „Google “ atskleidė  „Webmaster Central“ ir „Hangout“ , kuriuos aš jums labai rekomenduoju peržiūrėti.   

18. Peržiūrėkite bendrus straipsnius apie „Academia“

 

Kai jums reikia akademinių darbų, mokslinių straipsnių, aš rekomenduoju jums naudoti Academia.edu . Rasite ne tik vertingų turinio idėjų iš gerai dokumentuotų straipsnių, kuriuos parašė specialistai, profesoriai, studentai ir daug daugiau, bet taip pat rasite nuorodų į dabar rašomus straipsnius. Galite parengti naujų temų diskusijas įvairiausiems susitikimams, tinklalaidėms, susitikimams ir gauti daugybę naujų turinio idėjų.

 

Ieškokite žmonių, dokumentų, darbų ir atsisiųskite dokumentus, jei norite. Paprasčiausiai slinkdami gausite daug protingo turinio, kad pasisemtumėte įkvėpimo ir nustatytumėte tinkamas temas. 

 

Akademija

19. Raskite „Statista“ statistiką ir atvejų analizę

 

„Statista“ yra dar vienas dokumentuotų duomenų įkvėpimo šaltinis. Čia galite rasti didelius tyrimus, atvejų tyrimus, statistiką ir diagramas, atliktas daugeliui dalyvių iš daugybės vietų.  

 

Statista

 

„Statista“ yra visokių tyrimų ir jūs galite padaryti puikių atradimų, jei jų ieškosite. Pvz., Galite sužinoti, kad jaudulys yra pagrindinis jausmas, susijęs su naujos muzikos atradimu tarp suaugusiųjų Brazilijoje, arba tai, kad daugiausia giliavandenių atradimų įvyko Pietų Amerikoje (315 nuo 2010 iki 2016 m.), O gal norite žinoti, kad dauguma žmonės per televiziją žiūrėjo „Discovery Channel“ ryklių savaitę arba galbūt norėsite žinoti, kad 64 proc. 18–24 metų žmonių naujoves vartoja internetinėje žiniasklaidoje, 55 m. ir vyresni žmonės žiūri naujienas per televiziją, o 25–34 m. ir televizija daugiausia. 

 

Visa svetainėje pateikiama statistika yra puikus pradinis straipsnis. Atminkite, kad skaičiai visada pridės vertės jūsų kūriniui. Labai svarbu žinoti, kaip jais naudotis ir kaip atkreipti dėmesį į vartotojo akį.

 

Belinda Weaver iš „CopywriteMatters“ siūlo keletą vertingų patarimų, kaip naudoti skaičius ir skaičius kopijoje:  

  1. Naudokite skaičius, užuot juos rašę.
  2. Nepradėkite sakinių skaičiais.
  3. Užuot naudoję simbolį%, užrašykite „procentai“.
  4. Naudokite pinigines vertes skaitmenimis (5 000 USD arba 5 000 USD, palyginti su penkiais tūkstančiais dolerių).

 

Skaičiai įtakoja tai, kaip mūsų skaitytojai mus suvokia, ir jie gali turėti didelę įtikinimo galią, jei jie naudojami teisingai.

20. Naršykite Pasaulio banko atvirųjų duomenų pasaulinės plėtros duomenis

 

Pasaulio banko atvirieji duomenys siūlo pasaulinius finansų ir plėtros duomenis. Tai leidžia jums ištirti įvairius laiko eilučių duomenų rinkinius įvairiomis temomis, nesvarbu, ar ieškote tarptautinių, ar vietinių duomenų.

 

Pasaulio banko duomenys

 

Svetainėje yra daugybė išteklių ir tik duomenų katalogas suteikia prieigą prie daugiau nei 2000 rodiklių. Patikrinkite visus išteklius:

  • Atvirų duomenų katalogas;
  • „DataBank“;
  • Mikroduomenų biblioteka;
  • Pasaulio plėtros rodikliai;
  • Atviri finansai;
  • Projektai ir operacijos;
  • „Open Data Toolkit“;
  • Gyvenimo standartų matavimo tyrimas;
  • Visuotinė vartojimo duomenų bazė.

 

Išvada

 

Kaip atsisveikinimo pranešimą ir rekomendaciją po visų šių patarimų, paliksiu jums vieną, kuris galėtų papildyti kitas idėjas, ir tai galėtų padėti jums būti geresniu turinio kūrėju. Išsiplėskite įgūdžių, kaip tapti išmaniu turinį, o tai reiškia, kad reikia ugdyti gebėjimą visur matyti vertingą turinį. Turinio kūrimo procesas gali būti sunkus, tačiau yra daug būdų, kaip jį palengvinti.

 

Nesvarbu, ar važiuojate autobusu / metro / automobiliu ir matote komercinį skelbimą, ar kas nors skaito įdomią knygą (žiūrėkite pavadinimą), skaitote naudingus įrašus socialiniuose tinkluose, klausotės radijo ar tinklalaidžių, žiūrite vaizdo įrašą / filmą, skaitote ką nors internete ar skaityti naujienas, jūs turite pamatyti turinio įkvėpimą visur. Tokiu būdu daugiau niekada nepritrūksite tinklaraščio įrašų idėjų.

 

Kai radote sau puikią temą, sujunkite daugiau variantų, kuriuos mes čia išplėtojome, kad turėtumėte įžvalgesnį straipsnį ir apimtumėte visą informaciją. 

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *