Turinio rinkodaros tendencijos

Skaitmeninės rinkodaros pramonė toliau vystosi, todėl turite neatsilikti nuo pasirodančių turinio rinkodaros tendencijų. SEO ir turinio rinkodara visada turėtų būti geriausi draugai, vienas neturėtų gyventi be kito.

 

Štai kaip mes sugalvojome ieškoti turinio rinkodaros tendencijų, turinčių įtakos SEO, kad žinotumėte, ko tikėtis ir kaip pastatyti save ant bangos, o ne prieš ją.

 

11_Content_Marketing_Trends_That_Will_Affect_Your_SEO

Kelis kartus kalbėjome apie savo tinklaraščio turinio svarbą, ypač todėl, kad „Google“ savo reitingavimo signalus pradėjo sutelkti į turinį. Mes net ištyrėme, kaip galite užimti aukščiausias „Google“ pozicijas be sąsajų su tinkama turinio strategija .

 

Kadangi turinio rinkodaros srityje buvo galima rinktis tiek daug tendencijų, mums buvo sunku susiaurinti tas, kurios turės didelę įtaką SEO, tačiau vis dėlto čia jos yra:

 

  1. Natūralios kalbos paieškos ir paieškos balsu turinys
  2. Optimizuotas turinys, skirtas naudotojų paieškos tikslams
  3. Suasmeninta turinio patirtis
  4. Turinio kūrimo procesas pertvarkė savo veiksmus
  5. Turinio rinkodara bus rašoma tik turinio rinkodaros specialistams
  6. Kontekstas yra nauja SEO era
  7. „Influencer“ rinkodara turi daugiau galios
  8. Klientai tikisi visiško skaidrumo 
  9. Vaizdo įrašų turinys yra labiausiai pageidaujamas turinio tipas
  10. Gimtoji reklama sparčiai auga
  11. Įkandimo turinio revoliucija

 

Turėdamas tokį saujelę gėrybių sąrašo, pats laikas sudaryti turinio rinkodaros strategiją, paruošti įrankius ir pradėti dirbti. Dabar, kai praėjo pavasaris ir mes einame į saulėtą vasarą, turime būti pasirengę, kitaip rizikuojame sudegti. Mums reikia ne tik kremo nuo saulės, bet ir žinių krepšio bei gyvybės žiedo, kuris padės mums išlikti virš vandens.

 

Turinys buvo labai diskutuojama tema, nes „Google“ teigė, kad tai yra vienas iš trijų geriausių reitingavimo signalų. Ypač jei jūsų prekės ženklas yra orientuotas į strategiją, skirtą tiesiogiai vartotojui, o jūs parduodate tiesiogiai galutiniams klientams, jūsų turinys yra turtas. Jūsų svetainės turinys turi būti teisingai optimizuotas ir labai tikslus, kad paskatintų turinio srautą ir paskui pardavimą. Štai kodėl jūs turite žinoti tendencijas, kad jūsų turinys atsistotų.

 

1. Natūralios kalbos paieškos ir paieškos balsu turinys

Paieška balsu yra viena iš turinio rinkodaros tendencijų, kuri žiauriai didėja. Pasak „Google“, 20% paieškų mobiliuosiuose telefonuose dabar yra paieškos balsu. Be to, balsu valdomas turinys nuolat auga.

 

„Google“ paieškos balsu tendencijos

Ši tendencija daro didelę įtaką SEO. Žemiau pateiktoje ekrano kopijoje galite pamatyti, kiek balso paieškos sąskaitų yra iš visų paieškos sistemose atliktų paieškų.

 

mobiliosios paieškos statistika pažintinėSEO

 

Spausdinimo ekranas paimtas iš prieš kurį laiką atlikto tyrimo apie balso paieškos poveikį SEO . Nustebsite, ką atradome!

 

Vis daugiau žmonių Jungtinėse Valstijose naudoja balsą atlikdami paieškas. „Emarketer“ tyrimas rodo, kad trečdalis JAV gyventojų naudoja paiešką balsu. Palyginimas šalia paieškos įvestų užklausų ir. 71 procentas vartotojų nori naudoti paieškas balsu („PricewaterhouseCoopers“).

 

Trečdalis JAV gyventojų naudoja paiešką balsuPaieška balsu yra populiaresnė nei spausdinimas

 

Atlikome keletą paieškų „Google“ tendencijose, kad suprastume evoliuciją ir aiškiau suprastume, kaip paieška balsu gali pakeisti SEO pasaulį (ir jei tai tikras faktas).

 

šalia manęs apie „Google“ tendencijas

 

Tada palyginimui pridėjome keletą kitų paieškos terminų. Norėjome sužinoti, ar yra skirtumas tarp organinio augimo ir sprogstamojo.

 

organinis augimas vs sprogus augimas

 

Atradome, kad SEO yra saugioje pusėje, bet neilgai. Mes vis dar galime naudoti savo SEO ir skaitmeninės rinkodaros žinias, nes balso revoliucija gali būti artima, bet dar nevyksta.

 

Kaip rekomendaciją, siūlyčiau naudoti natūralią kalbą ir sukurti atitinkamą turinį, kurį būtų lengva skaityti, lygiai taip pat, kaip jūs kalbate su kuo nors ir neperoptimizuojate siekdami SEO „sėkmės“. Sukurkite turinio strategijos optimizavimą paieškai balsu ir naudokite pokalbių rinkodarą.

 

Pvz., Jei norite naudoti pokalbių robotus, įsitikinkite, kad jie turi natūralią kalbą (pokalbių rinkodara), juos lengva įgyvendinti ir jie yra tinkami jūsų svetainei.

 

Užduokite klausimą savo straipsnyje, pabandykite į jį atsakyti visu sakiniu, pateikdami konkretų atsakymą, palengvinkite nugriebimą ir investuokite į pasitikėjimo kūrimą. Pabandykite savo turinyje naudoti pokalbio toną ir optimizuoti ilgoms frazėms ar net klausimams. Raktinių žodžių įrankyje yra parinktis, leidžianti gauti rekomendaciją pagal jūsų paieškos terminus. Ir jūs galite pasirinkti pamatyti visus klausimus ir prie jų pridėtą metriką.

 

Raktinių žodžių įrankis ir turinio optimizavimo priemonė

 

Kitas dalykas, kurį turėtumėte padaryti, yra optimizavimas vietinėms paieškoms, nes jie pradėjo žvalgytis pagal paieškas. Kaip matėte iš mūsų balso paieškos, buvo atlikta daug „netoli manęs“ paieškų.

 

raktinių žodžių filtrų raktinių žodžių įrankyje

 

2. Optimizuotas turinys, skirtas naudotojų paieškos tikslams

 

Turinys ir paieškos sistemos kartu pakeitė jų darbo būdą. Dabar jie sinchronizuojami, griežtos taisyklės yra turinio rinkodaros tendencijos, kurių turėtumėte laikytis. Turinio tendencija nukreipė dėmesį į vartotoją, o „Google“ stengiasi kiekvienam vartotojui pateikti geriau optimizuotą ir pritaikytą turinį – taigi ir vartotojo paieškos tikslą.

 

Norėdami suprasti vartotojo paieškos tikslą, turite atlikti daug raktinių žodžių tyrimų. Jei suprantate, ko nori jūsų vartotojai ir koks yra jų tikslas, kai jie ieško konkrečios užklausos, atlikta pusė darbo pagal reitingą pagal šį raktinį žodį.

 

Norėdami geriau suprasti savo auditoriją, atlikite raktinių žodžių tyrimus, peržiūrėkite analizę ir atlikite tyrimus, kad sužinotumėte, koks yra jų dažų taškas, jei jie randa tai, ko jiems reikia jūsų svetainėje. Jei atmetimo rodiklis yra didelis, tai reiškia, kad jie neranda to, ko ieškojo (pagal raktinį žodį, kurio ieškojo ir pateko į jūsų puslapį). Tada patikrinkite savo turinį ir sužinokite, ar jis klaidina, atsakymus į pavadinimą / temą, pagal kurią taikote.

 

Pažiūrėkite, kokių raktinių žodžių jie ieško jūsų svetainės paieškos laukelyje, tada eikite per jų naršomus puslapius ir suprojektuokite kliento kelionės žemėlapį. Yra daugybė būdų, kaip geriau suprasti auditoriją ir optimizuoti turinį, kad vartotojas galėtų atlikti paiešką. Mes nuodugniai tp , kaip nustatyti ir geriausias Optimizuoti Vartotojų paieška itin retas atvejis Lietu t remiantis trijų tipų Vartotojų paieška tikslas: informacinė, navigacijos ir operacijų.

 

paieškos ketinimų klasifikacija

3. Asmeninio turinio patirtis

 

Suasmenintas turinys yra naujas madingas žodis turinio rinkodaros tendencijų pasaulyje. Tyrimai parodė, kad šiais metais turėsime daugiau turinio nei anksčiau, ir ši istorija egzistavo keletą metų. Iki šių metų pabaigos gali būti paskelbta kelios dešimtys turinio dalių.

 

Pavyzdžiui, Amerikos programinės įrangos kompanija „Domo“, kuri specializuojasi verslo žvalgybos programinės įrangos srityje, atliko savo tyrimus ir pasidalijo rezultatais per savo  projektą „ Data Never Sleeps 7.0“ (penktus metus nuo jo pradžios). Žemiau esančioje diagramoje galite pamatyti, kiek duomenų užplūsta internetą kiekvieną dienos minutę.

 

duomenys-niekada nemiega-7

 

Suasmenintas turinys sukuria ryšį tarp prekės ženklo ir kliento ir turi daug privalumų. Remiantis „Evergage“ 2019 m. „ Tendencijos personalizavimo tyrimo ataskaitoje“, respondentai pastebėjo, kad individualizuotas turinys suteikia geresnę klientų patirtį.

 

Personalizavimo veiksniai

 

Tai sakant, turint visus duomenis ir bombarduojant skaitytoją informacija iš visų pusių, jūsų turinys turi išsiskirti. Taip atsirado suasmenintas turinys. Skaitytojai jaučiasi svarbūs, kai kreipiatės į juos asmeniškai.

 

Tyrimai rodo, kad suasmenintas turinys yra efektyvesnis ir galingesnis, o svetainės lankytojai geriau konvertuojasi, kai jiems skiriamas pritaikytas turinys.

88% JAV rinkodaros specialistų teigė matantys išmatuojamus patobulinimus dėl personalizavimo.
EVERGAGE

 

Turinio rinkodaros ateityje pritaikymas tapo kritinis. Tai turinio rinkodaros tendencija, daranti didelę įtaką SEO. Tai reiškia tinkamesnį turinį kiekvienam vartotojui, atsižvelgiant į jo paskutines paieškas svetainėje, paskutinę veiklą socialiniuose tinkluose, svetainėje atliktus veiksmus ir pan.

 

Pavyzdžiui, vienas vartotojas atsisiunčia el. Knygą iš jūsų svetainės. Kitą kartą galėtumėte pasiūlyti panašių el. Knygų arba pasveikinti jas vardu savo svetainėje. Eikite toliau ir siųskite jiems asmeninius el. Laiškus. Tai asmeniškesnė ir jūs gaunate galimybę patenkinti savo skaitytojų poreikius. Kurdami suasmenintą patirtį naudodami prisitaikantį turinį, galite padidinti savo rezultatus ir sulaukti daugiau konversijų. Jei esate B2B, pateikite turinio rinkodaros strategiją , iš kurios galite pasisemti įkvėpimo.

 

„Adidas“ naudojo personalizavimo metodiką, siunčiant skirtingus el. Laiškus moterims ir vyrams, kuri buvo labai protinga ir labiau patiko kiekvienai lyčiai. Žemiau galite pamatyti pavyzdį:

 

Suasmeninimas

Šaltinis: www.campaignmonitor.com

 

Suasmenintų el. Laiškų atidarymo rodiklis padidėjo 26% . Ir malonu tai, kad visi gali pasinaudoti šia technika. Ir tai tik vienas pavyzdys.

 

Suasmeninimas padidina atvirus tarifus

 

Turinį galite kurti tik savo vartotojams arba galite pasiūlyti jiems specialias kainas, atsižvelgiant į jūsų skaitmeninį verslą . Pavyzdžiui, „VIP“ klube dalyvaujantiems vartotojams, atsakantiems už apmokėjimą, „Answer“ taiko specialias nuolaidas, t. Y. Tiems, kurie išlaikė pirmąjį pirkinį.

 

Jei naudojate suasmenintą turinį, turėsite aukštesnius balus ir galų gale, stiprų ir gerą poveikį SEO. Maža to, pagerinsite vartotojo patirtį. Norėdami maksimaliai padidinti savo SEO pastangas, turėsite pasikliauti automatizavimu, kurti segmentus ir rinkti elgsenos duomenis.

4. Turinio kūrimo procesas pertvarkė savo veiksmus

 

Mes visi žinome, kad žmonės naudojo turinio kūrimą pradėdami nuo raktinio žodžio, kurį norėjo reitinguoti (dažniausiai ilgą uodegą, kad gautų didelį srautą) ir kurdami turinį aplink jį. Apgaulinga šio turinio kūrimo proceso dalis buvo ta, kad jis pradėjo pritraukti daug plono turinio tik tam, kad užimtų aukštą vietą „Google“, neketindamas aptarnauti vartotojo.

 

Turinio kūrimo procesas pasikeitė ir dabar eina natūralesniu ir patogesniu vartotojui keliu. Dabar turite pradėti nuo turinio spragos ar problemos radimo ir atsakymų į tai gavimo per savo turinį. Tada atlikite raktinių žodžių paiešką savo temai, ją optimizuokite, reklamuokite ir pan.

 

Jei prieš keletą metų žmonės pradėjo nuo raktinio žodžio, dabar jie pradeda nuo temos ieškodami socialinių tinklų svetainėse; forumus ar kliento klausimus, apžvalgas, atsiliepimus, komentarus ar palaikymo klausimus. Šiuo metu yra daug turinio, o turėdamas straipsnį, kuriame nagrinėjamas aktualus klausimas ir pateikiami atsakymai į skaitytojų poreikius, užtikrinsite saugią vietą „Google“. Tai yra būtinybė. Sekti „Google“ reitingus be vertės turinio nebėra pasirinkimas.

 

„Google“ tendencijos yra galimybė stebėti populiarias temas, atsižvelgiant į jų paieškas. Stebėkite populiarias savo pramonės svetaines arba sekite populiarias „Twitter“ žymas.

 

„Twitter“ tendencijos

 

Kitas būdas pasisemti idėjų būtų pavogti konkurentų dėmesį. „BrandMentions“ galite nurodyti, kur minimi jūsų konkurentai, kokie įtaką darantys asmenys juos palaiko, svarbiausią svetainę ir išteklius, kur jie rodomi.

 

„BrandMentions“ šnipinėti konkurentus

 

Naujas turinio kūrimo procesas gali duoti jums daug naudos, jei bandysite atsakyti į auditorijos klausimus ir poreikius, užuot sekę raktinius žodžius, kad galėtumėte vertinti be pridėtinės vertės.

 

Kita „influencer“ rinkodaros programinė įranga, kurią galėtumėte naudoti, yra „ OSI Affiliate Software“ . Kad sukeltumėte daugiau srauto ir konversijų, galite lengvai valdyti bet kurią persiuntimo programą.

5. Turinio rinkodara bus rašoma tik turinio rinkodaros specialistams

 

Mes išgyvename sunkius laikus, ypač turinio rinkodaros pasaulyje. Deja, turinio rinkodara pradedama skirti turinio rinkodaros specialistams. Kaip tai paveiks SEO, galite paklausti? Nepaprastai.

 

„ Marketoonist“ teigė, kad turinio rinkodaros raida yra paprasta: turinį rašome turinio rinkodaros specialistams.

 

turinio rinkodara rinkodaros specialistams

 

Priėjome tašką, kai iš vienos minutės į kitą parašyta tiek daug turinio, kad esu tikras, jog kai kuriose dalyse perrašoma daug turinio. Pagalvokime apie tai tokiu būdu. Jūs einate į konferenciją, kurioje susirenka daugybė ekspertų ir pradedate kalbėti tema, ir tikrai pasirodys kelios idėjos, o apie tai, kas buvo aptarta, parašys mažiausiai 5 žmonės. Kiekvienas turi savitą stilių, tai tikrai, bet neišvengiamai kai kurios idėjos bus panašios. Negalite to išvengti.

 

Be to, yra daugybė žmonių, kurie naudoja žiniatinklyje jau esančio turinio perrašymo įrankius. Tai patenka į tamsių skrybėlių kategoriją. Mes visi žinome, kad straipsnių verpimas nėra priimtinas.

 

Jei naudojate šią techniką, keliate pavojų savo svetainei. Vietoj to, jei bandote pasiūlyti vertingą turinį ir rašyti turinį turinio rinkodaros specialistams, turite su juo neatsilikti. Čia yra didelė konkurencija, jūs turite turėti informaciją, kuri ugdo auditoriją ir siūlo patrauklų turinį. Pritraukite ir išlaikykite potencialius klientus. Jūs turite būti pasirengęs žaisti didelėje lygoje. Nerašykite to, kas jau yra. Padarykite tai asmenišką ir kalbėkitės iš savo patirties.

6. Kontekstas yra nauja SEO era

 

Nauja turinio rinkodaros tendencija apima turinio kultūrą ir dalijimąsi žiniomis. Kalbama apie patentus, kuriuose kalbama apie kontekstą ir apie tai, kaip paieška pakeis jos formą. Tendencija prasidėjo posakiu „ kontekstas yra karalius “. Po viso to laiko, kai girdėjome, kad turinys yra karalius, dabar laikai pasikeitė ir nauja koncepcija valdys visą karalystę.

 

„Google“ dėmesys vartotojo ketinimams ieškant pradėjo turėti didelę reikšmę, nes kontekstas yra kažkas, kas nėra raktiniai žodžiai. Dabar „Google“ stengiasi sutelkti dėmesį į vartotojo ketinimus siūlyti tikslesnius ir labiau pritaikytus rezultatus. Anksčiau mes aptarėme patentus, susijusius su konteksto tema, ir atradome jo vaidmenį ir ar tai gali paveikti SEO.

 

Kontekstu „Google“ siekia parodyti aktualius paieškos rezultatus, o tai labai gerai parodyta kitoje ekrano kopijoje:

 

Aktualūs paieškos rezultatai

 

Išnagrinėję patentą ir išbandę save, norėdami pamatyti, kaip atrodo paieškos rezultatai, pagalvojome apie jo galimą poveikį paieškos sistemos optimizavimui.

 

Mes turėtume sutelkti dėmesį į daugybę kitų rodiklių, be raktinių žodžių. Turime sukurti santykį tarp terminų ir turinio sąvokų. Pavyzdžiui, jei mes rašome apie „Tinklinio taisykles“, turite pagalvoti apie visus su jūsų tema susijusius raktinius žodžius ir frazes ir juos ten įtraukti. Įsitikinkite, kad galvojate apie vartotojų ketinimus. Ką jie bando sužinoti? Kokie jų klausimai? Ir pabandykite pasiūlyti atsakymus draugišku tonu, atsižvelgiant į jūsų temą.

 

Turinys turi atsakyti į pavadinimą. Turėtumėte naudoti savo pavadinimo sinonimus ir nekartoti fokusavimo raktinio žodžio šimtus kartų.

7. Influencerių rinkodara turi daugiau galių

 

Influencerių rinkodara yra populiari taktika ir auganti tendencija. Remiantis „Nielsen“ atliktu tyrimu, 83 proc. Vartotojų pasitiki bendraamžių rekomendacijomis dėl reklamos. Žmonės pasitiki asmenų rekomendacijomis dėl prekės ženklų. Kitas absolventų švietimo bendruomenės „ NoGre“ tyrimas ta pačia tema sako, kad 88% vartotojų pasitiki internetinėmis rekomendacijomis tiek pat, kiek ir asmeninėmis.

 

Be to, „Celebrity Intelligence“ atliko tyrimą, kuriame jie pastebėjo, kad „influencer“ rinkodaros sukurta IG yra 11 kartų didesnė nei reklaminių antraščių. Kitame tyrime teigiama, kad „influencer“ rinkodara duoda 6,50 USD investicijų grąžą už kiekvieną išleistą dolerį.

 

Daugelis prekių ženklų jau naudojasi influenceriais reklamuodami savo paslaugas, nes influenceriai daro įtaką jais besivadovaujančių žmonių sprendimams. Be to, jie teikia daug naudos, pavyzdžiui:

  • Įtakos turėtojai gali sukurti daugiau dalijamo turinio prekių ženklams;
  • Prekės ženklo įtaką darantys santykiai gali būti ilgalaikė partnerystė;
  • Influencerių kampanijos gali pasklisti po kelias platformas, kad būtų pasiektas didesnis influencerių spektras;
  • Įtakos teikėjai, dalijantis kokybiškais vaizdais ir originaliu turiniu;

 

Gal Gadot tapo „Huawei“ generaliniu direktoriumi (vyriausiuoju patirties pareigūnu); ji taip pat yra naujausio ragelio ambasadorė. Ji pasirodė jų vaizdo rinkodaros kampanijose ir paskelbė socialinės žiniasklaidos turinį iš „Huawei“ išmaniojo telefono, kaip matote kitoje ekrano kopijoje:

 

Gal Gadot ir „huawei“ influencerių rinkodara

 

Vartotojai labai vertina vaizdinį turinį ir dėl produkto tipo jie turėjo daug ką pelnyti bendradarbiaudami su aktore.

 

Kita įdomi kampanija, kurią atradome iš „Huawei“, buvo bendradarbiaujant su „Asia Express“ vedėja Rumunijoje. Azija yra vieta, kur daug gražios ir intriguojančios patirties, o „Huawei Mate 10 Pro“ buvo puikus kompanionas, norint fotografuoti geriausius šou kadrus vedėjo akimis „Instagram“. Varžybų keliu galėtumėte eiti sekdami žymą # huaweimate10pro (ir #asiaexpress).

 

Žemiau galite pamatyti keletą ekrano kopijų:

 

Įtakos darytojų rinkodaros kampanija „Huawei“

 

Daugybė nuotraukų buvo „Huawei“ kampanijos dalis ir visos jos turėjo žymą „huaweimate10pro“.

 

Įtakos darytojų rinkodaros kampanija „Huawei“

 

Rinkodaros taktika, kuria vadovaujasi „Huawei“, bendradarbiaudama su įtakingais asmenimis, skatina jų rinkodaros tikslus didindama srautą ir pardavimus. Šie pavyzdžiai yra gerai žinoma ir veiksminga praktika, ir jie gali suteikti ženklui daug lankstumo reklamuoti produktą ar paslaugą per įtakotoją. Tai generuoja kokybišką turinį, o jūs galite pasiūlyti susijusią informaciją ir tikslų skaitmeninį turinį kuruojant turinį.

 

SEO gali turėti daug naudos iš įtakingų rinkodaros tendencijų, nes galite kurti straipsnius ir turinį, kad palaikytumėte savo kampaniją, paaiškintumėte, ką padarėte, ir sukurtumėte istoriją apie ją. Maža to, jei turite novatorišką idėją, galite sukurti iš lūpų į lūpas ir daugybė nuorodų „užtvindys“ jūsų atgalinės nuorodos profilį.

8. Visiškas „Beter“ klientų patirties skaidrumas

 

„Nielsen“ atlikta „Global Trust in Advertising“ apklausa rodo, kad Europoje reklama pasitikima žemiausiai, palyginti su kitais žemynais. Kita vertus, tai paaiškina GDPR egzistavimo priežastį. Šis pakeitimas gali padidinti žmonių pasitikėjimą ir sukurti geresnį pasaulį internete.

 

Žemiau galite pamatyti tyrimo rezultatus:

 

Visuotinio pasitikėjimo reklama tyrimas

 

ES Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas (GDPR) sukėlė nemažą triukšmą. Šis pakeitimas ir tai, kaip jis veikia interneto svetainę ir verslo savininkus, vis dar yra naujas. Iki 2018 m. Gegužės 25 d. Visos svetainės turėjo atnaujinti savo skaidrumo politiką ir pranešti vartotojams, ką ir kaip jų duomenis naudos leidėjai.

 

Daugybė žiniatinklio valdytojų siuntė el. Laiškus vartotojams, kad duotų sutikimą toliau naudotis svetaine. Be to, pirmą kartą lankydamiesi svetainėje, prieš skaitydami turinį turėjote duoti sutikimą.

 

Coursera GDRP sutikimas

 

Faktas yra tas, kad klientai tikisi skaidrumo ir jaučiasi saugūs, žinodami, kokią informaciją naudojate, kam ją suteikiate ir kuo jie gali pasidalinti ar ne.

Labai įdomus požiūris yra turinio patirties metodas. Tai reiškia, kad kurdami turinio strategiją turite galvoti, kad auditorija su jumis sąveikaus skirtingais būdais, skirtingais kanalais ir formatais, visais didesnės patirties elementais. turėtumėte tai patikrinti!

9. Vaizdo įrašų turinys yra labiausiai pageidaujamas turinio tipas

 

Kaip jūs tikriausiai tikėjotės, vaizdo įrašų vartojimas per pastaruosius metus nepaprastai išaugo, ir tai yra viena iš tų turinio rinkodaros tendencijų, kuri yra paskutinė. Štai keletas įdomių statistinių duomenų, kad suprastumėte idėjos aspektą:

  • „YouTube“ turi daugiau nei milijardą vartotojų – beveik trečdalis visų interneto vartotojų;
  • 87% interneto rinkodaros specialistų naudoja vaizdo įrašų turinį („ OutBrain“ );
  • Vaizdo įrašas nukreipimo puslapyje gali padidinti konversiją 80% („EyeView“);
  • Produkto demonstracinius žiūrovus tikimybė pirkti 1,81 karto didesnė nei ne žiūrinčiųjų („ Mill For Business“ );
  • 51% viso pasaulio rinkodaros profesionalų vaizdo įrašus įvardija kaip turinio formatą su geriausia IG („ Insivia“ ).

 

Ir tai tik keli skaičiai. Yra daugybė kitų tyrimų ir analizių, rodančių, kad vaizdo įrašai yra vienas iš efektyviausių ir patraukliausių turinio tipų. Vaizdo įrašų turinys tapo labiausiai pageidaujama turinio forma. Remiantis „ Outbrain“ atliktu tyrimu , 86% rinkodaros specialistų teikia pirmenybę vaizdo įrašams ir tiesioginiam srautui , o ne tinklaraščio įrašams, skaidrių demonstravimui, straipsniams ar kitiems. Neseniai „ FirstSiteGuide “ atlikta tinklaraščių industrijos apklausa taip pat patvirtina, kad 26% tinklaraštininkų taip pat daug investuoja į vaizdo įrašų turinio kūrimą „YouTube“, kad palaikytų jų rašytinį turinį.

 

Mes jau pasinaudojome šia tendencija, kaip tai padarė daugelis kitų ekspertų ir prekės ženklų, kurdami tinklalaides ir mokydamiesi vaizdo įrašus tiems, kurie nori sužinoti daugiau apie SEO ir rinkodarą.

 

„cognitiveSEO“ pokalbiai yra interviu su šios srities ekspertais, su kuriais susiduriame su daugybe idėjų, kaip sukurti geresnę įmonę, padidinti srautą, tapti geresniais specialistais ir sekti įžvalgomis apie jų sėkmės istoriją.

 

kognityvinisSEO kalba podcast'ą

 

Jei esate „Facebook“ ar „Twitter“ vartotojas, sukurkite vaizdo įrašų turinį ir pasidalykite juo su tiksline auditorija. Įsitikinkite, kad jūsų vaizdo įrašas yra aukštos kokybės ir pranešimą lengva suprasti. Pažvelkite į savo konkurentus, kad pamatytumėte, ką jie daro (neteisingai ar teisingai).

 

Naudokite tiesioginius vaizdo įrašus. Šiuo metu jie yra tokie populiarūs. Puikus dalykas yra tai, kad kiekvieną kartą, kai „Facebook“ paskelbiate tiesioginį vaizdo įrašą kaip prekės ženklą, jis automatiškai išsiunčia visiems jūsų gerbėjams pranešimą, kad esate gyvas ir jie gali peržiūrėti jūsų vaizdo įrašą. Pasinaudokite tuo.

 

Pranešimas apie „Facebook Live“ vaizdo įrašą

 

Pabandykite kalbėti apie tai, kas domina jūsų vartotojus. Pakvieskite juos pasakyti, kokius klausimus jie turi. Pavyzdžiui, Gary Vaynerchuk „Periscope“ tiesiogiai transliuoja tiesioginius srautus „Ask Gary“, kur jis tuo pačiu metu renka 5–6 tūkst. Žiūrovų. Prašome jų prenumeruoti arba patikti vaizdo įrašui pabaigoje, nes tai yra įprasta praktika.

10. Gimtoji reklama sparčiai auga

 

Žinoma, kad ateinančiais metais vietinė reklama užima pirmaujančią poziciją ir auga sparčiau. Tai viena iš turinio rinkodaros tendencijų, kurios negalima ignoruoti. Kaip personalizavimas turėjo didelės įtakos auditorijai, savoji reklama turi didesnes galimybes konvertuoti žiūrovus.

 

Gimtosios reklamos instituto atliktas tyrimas sako, kad daugiau leidėjų taiko savąją reklamą. Iš jų jau turi 51 proc. Tame pačiame tyrime teigiama, kad didžioji dalis leidėjų (82 proc.) Teigiamai vertina savąją reklamą.

 

Vietinės reklamos tyrimas

 

Visi šie skaičiai gali jums labai pasiteisinti ir atnešti pajamų, jei nuspręsite naudoti savąją reklamos kampaniją. Yra platformų, kurios gali padėti jums bendrinti aukštos kokybės turinį ir padidinti srauto skaičių per turinio stiprinimą . „Outbrain“ ir „Taboola“ yra du turinio platinimo platformų pavyzdžiai, kai dalytis turiniu yra labai lengva.

 

Geras sėkmingos savosios reklamos kampanijos pavyzdys yra CNN. Jie naudojo savąją reklamos kampaniją, kuri padėjo padidinti pajamas 60 proc . „Create“ buvo komanda, atsakinga už viso firminio turinio kūrimą, gamybą ir pristatymą „CNN International Commercial“ klientams.

 

Firminis turinys ir savoji reklama per pastaruosius porą metų sprogo. Tai yra tendencija, kurią patiria ir kiti leidėjai.
Jamesas Huntas JAMESAS HUNTAS
„CNN International Commercial“ vidaus rinkodaros ir pasaulinės prekės ženklo studijos „Create Group“ viceprezidentas

11. Įkandimo turinio revoliucija

 

Turinio ilgis visada buvo diskusijų tema. Įkandimo dydžio turinys pakeitė žiniasklaidos vartojimo būdą. Mus bombarduoja informacija iš daugybės kanalų, todėl mūsų dėmesys pasikeitė. Mes galime lengvai išsiblaškyti.

 

„Twitter“ pakeitė informacijos platinimo būdą. Jūs apribojote 140 simbolių, kad tweetai galėtų tilpti į atskiras SMS žinutes. Tada jie padidėjo iki ribos iki 280 simbolių. Tai buvo vienintelis kartas, kai įmonė padidino „Tweets“ skaičių, kad būtų vienodai kalbėta. Jų tyrinėtojų teigimu, 9% „Twitter“ pranešimų pasiekia simbolių limitą anglų kalba, palyginti su japonais, o tai buvo tik 0,4%.

 

Tai, kaip mes rašome ir naudojame socialinės žiniasklaidos rinkodarą dalydamiesi informacija, pakeitė ir turinio skaitymo bei vartojimo būdą. Ir tai stipriai paveikė turinio rinkodarą ir turinio rinkodaros specialistus. Įkandimo dydžio turinys turi daug privalumų, tokių kaip kova su nuoboduliu, ir jį lengviau prisiminti, nes jis yra būtinas ir pritaikomas skaitytojams.

 

Įkandimo dydžio turinys labai tinka tiems, kurie yra aistringi socialinių tinklų vartotojai ir naujienų skaitytojai, arba tiems, kurie įpratę po ranka rasti informacijos gabaliukus. Tūkstantmečiai yra galbūt didžiausi tokio tipo turinio vartotojai.

 

Jei norite pritraukti kitų kategorijų skaitytojus, turėtumėte laikytis „įkandamo dydžio turinio“ tendencijos. Arba tuo atveju, jei esate įpratęs tarnauti ilgam turiniui su daugybe taškų ir diskusijų tema, pvz., Sąrašais ir aprėpti didesnę auditoriją.

 

Jei norite prikaustyti šią tendenciją ir ištirti ją, kad sulauktumėte skaitytojų bangos, turėtumėte pabandyti aprėpti naujienas ir kitą šviežią informaciją, pasiūlydami daugiau vertės ir daugiau informacijos lengvai skaitomame straipsnyje. Pradėkite investuoti laiką į kąsnio dydžio turinį, jei jūsų tikslinė auditorija vartoja tokio tipo turinį.

 

Išvada

 

Turinio rinkodara yra besikeičianti pramonė, kaip ir bet kuri kita. W E buvo liudytojais vaizdo turinį, kuris pakeitė tai, kaip mes matome turinį Šiandien taisykles, tampa vienu momentu iš labiausiai pageidaujamo turinio tipą. „Influencer“ rinkodara greitai iškyla priešakyje, o jei naudojate tinkamą „influencer“ ir koncepciją, turite didelę galimybę sukurti puikų turinį ir sukurti iš lūpų į lūpas, o tai reikš: prekės ženklo žinomumas, daugiau turinio, didesnis matomumas ir padidėjęs srautas .

 

Turinio rinkodaros tendencijos bus nukreiptos į jūsų straipsnių personalizavimą, kontekstą ir natūralią kalbą. Visi ieško patirties. Tai yra viena iš priežasčių, kodėl vietinė reklama taip sparčiai išaugo ir dar labiau išaugs. Mokama reklama gali būti puikus pasirinkimas, jei ją naudojate turinio stiprinimui reklamuoti įvairius turinio formatus, kuriuos galite rasti savo svetainėje. Visuose redakcijos kalendoriuose turėtų būti turinio platinimas.

 

Mūsų straipsnio rekomendacijos padės jums pradėti patvirtinti turinio tendencijas. Išmeskite savo rinkodaros metodą. Laikykitės gairių ir įgyvendinkite geresnę turinio strategiją, kad pasiektumėte savo rinkodaros tikslus. Jūsų turinio rinkodaros pastangos atsipirks.

 

Investuoti į turinį geriau, kai galvojate protingai ir strategiškai. Turinio rinkodaros tendencijos gali parodyti tam tikras kryptis.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *